nedeľa 31. marca 2013

Moments-Intro


Ako by som začala? Asi pekne od začiatku.....Volám sa Alexandra Smith ale mam radšej keď ma volajú Alex. Nejako sa skúsim opísať... Nepatrím medzi vysoké ale zase ani medzi nízke. Tak som teda výškovo asi akurát.  Mam chudú postavu za čo som rada. Môj metabolizmus je dobrý takže môžem ziest hoci čo ale nepriberiem. Vďaka bohu. Mam srdcovitú tvar. Hnedé vlasy troska premeliorovane. Som rada že sú husté. Siahajú mi po koniec lopatiek. Samozrejme mam oči....ktoré majú farbu nočnej oblohy ale nie čiernu ale takú tmavo modrú. Nedá sa opísať to by ste ju museli vidieť. Moje pery sú asi také že dolná je plnia a horná užšia takže to vytvára pekný efekt. Uši mam tiež :D Ľavé už tri krát prepichnuté a pravé iba dva krát teda normálna dole a jedna hore. Veľmi ma to lákalo. Hluchá nie som a ani slepá aj keď to niekedy tak vyzerá....No idem ďalej. Som človek ktorý keď sa zamysli tak prestane vnímať okolie a preto som hneď nevšímavá čo ma štve a veľmi. Moje zaľúbi sú gitara, klavír a kreslenie. Kedysi som sa venovala aj tancu lenže prestala som.....Nechcem o tom vravieť je to bolestný zážitok. Ale niekedy mi chyba ta sloboda. Mam nutkanie zase začať ale poviem si nie. A ani neviem prečo. Potom som taká že si ťažko hľadám priateľov. Popravde ja som skôr samotár, trpím sama a radšej som aj sama aj keď ma to niekedy ubíja. Neviem či ich od seba odpudzujem to neviem. Alebo je to tým že som pre nich hádankou. Pred par rokmi som sa zjavila a nik o mne nič nevedel. Iba to že moji rodičia zomreli pri autonehode ktorú som ja zázrakom prežila.....A odvtedy som pri tete. Áno je to tak moji rodičia nežijú. Veľmi mi chýbajú. Mamin láskavý pohľad. Otcov smiech. Proste ich prítomnosť. Som ešte veľké dieťa a potrebujem cítiť matkine objatie....otcove prehnane reči...všetci na to nadávajú ako sa o nich rodičia prehnane starajú. Ale ja by som za to dala všetko. Ani si neuvedomujú čo majú. Nevážia si to a to je najhoršie.....Tak ani neviem čo by som tu mala napísať. Tak vás asi oboznámim s terajšou situáciou. Momentálne mam vlastný byt. Celkom pekne zariadený. Bola som prekvapená že za takú nízku cenu ale moc som to nerozoberala. Žijem blízko centra v Londýne. Milujem to mesto. Neviem prečo ale milujem ho. Už od kedy som tu bola prvý raz s rodičmi.....A ako som spomínala ťažko sa mi hľadajú priatelia ale mam tu jednu...vola sa Ashley a neviem ako sa mi to podarilo ale mam aj priateľa Bena. No ako vravím blby majú šťastie....a tu vám idem povedať čo sa mi stalo. Píše sa rok 2012 dnes je 5.1. den kedy sa mi zmenil zivot a vopchal mi do cesty par ľudí....Môj život sa obrátil hore nohami.......



Ashley

Ben


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára