nedeľa 31. marca 2013

Moments 14


Louis:


Pocul som  ako sa otvorili dvere. To sa ide asi Hazza pritulit. Pousmial som sa a cakal........Zimááááá
-AAAA!! Ste normalny?! Preskocilo vam?
Vijavene som hladej na Harryho a Nialla. Harry mal v rukach vedro. Obsah bol samozrejme na mne a na mojej posteli. Ja to teda susit nebudem.
-Ze to nie je vobec prijemne ha? 
 Niall sa uskrnal . Ha takze pomsta hej? Otvoril som naruc a objal ich
-Niéééé
Hystericky skríkol Niall
-Prestan!
Harry sa odo mňa odtlačal 
-A teraz sme si kvit .Kto este spi? 
Obidvaja na mna hodili vrazedni pohlad ale potom sa zamysleli nad otazkou
-Zayn!
Zvolali naraz. Liam bol uz urcite hore. Cela partia sme sa pobrali do Zaynovej izby a aj s vedrom studenej vody. Po spickach sme presli k posteli.
-Na tri...1...2....3!!!!
Cely obsah skoncil na nom. Splasene vyskocil s postele. Na sebe mal len boxwrky a po celom tele mu stekala voda. Vyzeral ako zmoknute kora. Pozrel na seba a  potom na nas. Hodil vrazedny pohlad alá Malik. Rozbehol sa za nami a my pred nim. Zayn dobehol Nialla. Prehodil si ho cez plece, vbehol na zahradu a smaril do bazena. Dalej dobehol Harryho a tiez tam skoncil. Uz bol pri mne.
-Nie! Neblazni! Mna s toho vynechaj ja som dopadol rovnako ako ty!
-To je za ten pondelok!
Jaj ta slahacka . Neviem ako ale do bazena sme spadli spolu. Hotova romantika.
-Ste zosaleli?! Za hodiny vyrazame.
Napochodoval k bazenu Liam. Mal na sebe zasteru a chnapky. Ked sme hovideli div ze sme sa neutopili.
-Haha, velmi vtipne! Ak teraz, teda do hodiny nepojdeme z domu a budeme meskat uz vas nezachranim!
To nas vsetkych vytiahlo s vody. Asi preto lebo Liam je nase zachranne koleso pred Paulom. Vybehol som hore. Rychlo vykonal rannu hygienu + sprcha. Hodil som na seba tmavo modre rifle, cierny sveter s bielemi pasikmi a cierne conversy. S piskanim som zbehol dole. Na stole boli kolaciky. Rychlo som si dva ukradol. Niall uz do seba nieco pchal. Liam po sebe upratoval. Harry zisiel 5 minut za mnou. Uz sme mali ist ale Zayn nikde.
-Hej Narcisko pod lebo ta tu nechame
Nemohol som si to odpustit.
-Uz idem
O minutu uz bol dole aj so svojim perfektnym ucesom. Len som nad nim prevratil oci. Ja si po svojich vlasoch prebehnem rukou a som spokojny .A cele je to tip-top.
-Tak kam teraz pre nu? Navigujte. 
Zacal som mu vraviet kadial ma ist az kym sme nezastali pred jej bytovkou.
-Cakajte tu za chvilu prideme
-Nemusite sa ponahlat
-Harry to si nechaj pre tie tvoje 30+ a co uz mas nejaku vyhliadnutu?
Radsej som rychlo odtial zmizol pretoze by inak po mne nieco letolo(Topanka). Ale pocul som vybuch smiechu a nadavky na moj ucet. Rychlostou svetla som vybehol tych 7 poscodi. Nadych, vydych....Klop...klop....Otvorila dvere, siroko som sa usmial


-Ahooooj!   

Strhol som ju do náruče  a vychutnával si jej prítomnosť. Odtiahol som ju od seba a prezeral si ju. Jemne sa začervenala.

-Niečo sa ti nepáči?                                                                                                  

-Práveže ladíme. Tomu sa vraví spriaznene duše alebo telepatia                      

Tresol som prvé čo ma napadlo.....Iný odpal, že telepatia....bože Tomlinson kde si nechal rozum?

-Nepreháňaj  

Aspoňže to zobrala s humorom. A zaškerila sa na mňa. S úsmevom na perách bola krásna. Rýchlo schmatla kabát, zamkla, zamierili sme ku schodisku. Keď ma napadlo varovať ju

-Inak varujem ta, prišli sme sem všetci v jednom aute, takže nezľakni sa tých bláznov                                                                                                         

-Sú väčší ako ty?                                                                                                      

-Nie, na mňa nik nemá. Ja som jedinečný! :D                                                     

Musel som si sám sebe polichotiť.

-Aby ti nenarástol nos od tej samochvály. :D Ale tak sa potom nemám čoho báť :D                                                                           

Toto nejdem komentovať lebo by so mňa vyšla nejaká hovadina. Ako sme vyšli von všetci sa vyhrnuli s auta. Liam sa hneď vybral naším smerom. Objal ju so slovami

-Ahoj Lex, už lepšie?                                                                                               

-No hej....                        

Moc presvedčivé to ti poviem.....Ostatní sa pred ňu nastúpili. Ujal som sa slova

-Tak! Tento kučeravý je Harry. Dávaj si pozor naňho je najúchylnejší. A keby náhodou bol niekde v dome a ty sa umývaš zamkni sa, daj tam reťaz alebo aj trezor lebo on je nebezpečný :D                                                                         

Neodpustil som si ho podpichnúť. Nedalo mi to.

-Hej! To nie je pravda!                                                                              

Začal sa obraňovať.

-Ale je! To ty sa každé ráno promenaduješ po dome nahý! Keď som ta tak videl prvý raz nemal som ďaleko od infarktu!                                                     

-Ale v noci sa nesťažuješ hlavná vec!                                                     

-To je už o inom                                          

Vyplazil som naňho jazyk

-Ďalej ide Niall. To je ten blondiačik. Je to náš veľký jedlik. Nikdy ho nepúšťaj k chladničke lebo do 5 minút tam nič nemáš. A nikdy mu nekradni jedlo lebo máš istý rozsudok smrti. A ja viem o čom hovorím že Potato.                                     

Nič na to nevravela len sa usmievala.

-A nakoniec náš Zayn. Alebo narcis alebo zrkadielko, vyber si :D Miluje zrkadla a svoje vlasy. Na tie nedá dopustiť. A hlavne mu nekradni lak lebo bude zle. Skúsenosti. A vždy mu všetko trvá najdlhšie teda obliekanie a keď sa styluje :D treba ho o hodinu dve vopred zobudiť ale aj to je makačka . Liama už poznáš, nášho otecka skupiny. On je ten zodpovedný. Ale nechci zažiť kaktusového Liama (kysli vyraz)                                   

To bolo všetko. Všetkých som ukázal v správnom svetle. Ona sa nevyjadrovala len usmievala. Neskôr sa jej opýtam na názor.

-A aby Louis nebol ukrátený od tejto "zoznamky". Miluje pásiky a mrkvu. Nikdy mu ju nejedz lebo dopadneš zle. Je to veľký klaun ale na to  si už musela prísť sama a ruky preč on je môj 

Jasne to by nebol on keby mi to nechcel vrátiť

-Hazza neprehanaj...

Zaregistroval som ako prevrátila oči. Ak to ona s nami dnes prežije....

-No Louis predstavíš nám ju alebo ostane ako anonym?                  

-Ale(zackanie) pardon, kde mam spôsoby? 

ty nejaké máš? povedal Harry     

-Toto je Alex Collins                                                                                               

-A ďalej?                                                                                                   

Po pravde?

-No ďalej neviem :D

Vlastne som ani neklamal. Veľa som o nej nevedel. Všetci sa na mňa pozerali ako na debila. Alex sa začala smiať. Uškrnul som sa na Liama a ten na mňa. Všetci sme sa k nej pridali. Liamovi zazvonil mobil.

-Áno?......To už je toľko?!....Už ideme(zlozil) Do auta meškáme zase.                                                                                                                   

Všetci sme sa nasačkovali do auta a vydali sa na jazdu smrti. Chalani začali vyzvedať

-Hej Lex koľko máš?                                                                               

-17 a nevolaj ma Lex ale Alex (Alex)                                                                               

-Dobre                                                                                                         

Vedel som, že ju neposlúchne a ďalej ju tak bude volať

-Tak to potom ešte študuješ                                                                    

- Hej, hej o mesiac ale už maturujem                                                            

Dobre som tipoval

-Fiha a rozmýšľaš aj nad vysokou?                                                   

-Hej, rada by som išla...                                                                                   

-A na akú?                                                                                                    

-Hmm.....No buď konzervatórium alebo umeleckú....ale ešte neviem...        

-A na konzervatórium čo?                                                                     

-Podľa mňa tanec                                                                              

Vyhŕkol šok. Sakra asi som si mal dávať pozor na hubu, pretože na mňa šokovane hľadela                                                                   

-Ako vieš?                                                                                                   

-Neviem, myslím si. Však doma si mala všelijaké ceny a tak...         

Bola to pravda podľa toho čo som videl na tých poličkách....                                  

-S tým som už skončila. Skôr som myslela gitaru alebo klavír....                               

-Hráš?                                                                                            

-No nie vieš. To som povedala len tak do éteru aby sa nepovedalo. A doma to mam len na okrasu 

Ach, toľko irónie, to dievča sa mi ľúbi. Aj keď toľko irónie som nepočul za cely život. Už sme zastali pred budovou. Išli sme rôznymi chodbami. Človek by sa tu aj stratil. Stále som dával pozor či ide za nami. Predstavili sme jej Paula. Teda až po tom ako na nás nakričal, že ideme neskoro. Alex sa nás zastala a povedala, že to je jej vina že ideme neskoro. Paul sa na ňu otcovsky pozrel a povedal jej, že nám to teda odpusti. Šokovaní ale aj dojatí sme išli spievať. Začali sme WMYB. Cely čas som sa na ňu pozeral a rozmýšľal. Ta pesnička ide presne na ňu. Dievča ty ani netušíš aká si nádherná. Avšak zbadal som ako na ňu hľadí aj Harry a Zayn. To čo? Ruky preč! Bodla ma žiarlivosť. Do pekla. Vidia peknú babu a je to tu! Tohto som sa bal. Budem si to musieť s nimi vybaviť. Ona je moja....Moja? Už si ju privlastňujem? Žeby som sa dokázal za dva dni zamilovať? Je to možné? Nevšimol som si kedy zmizla. Asi išla na WC. Zatiaľ sme stvárali hovadinky. Zavolal som si Harryho bokom.

-Harry Alex sa ti páči? A pravdu.
-Aj hej...
-Je ti jasne...
-Áno neboj nechám ti ju. Je mi to jasne. A podľa mňa je to tým že je nová a vidím ju prvý krát. Neboj chlape
Potľapkal ma po ramene a odišiel. Je mi jasne, že bude na ňu pozerať a flirtovať s ňou ale to robí vždy. Do miestnosti vošli spolu. Teda Zayn a Alex. Čo robili spolu? Prečo sa vrátili naraz? Čo ak sa stretli cestou. Ale čo ak...... Bože Tomlinson spamätaj sa!! Zayn išiel fajčiť a asi tam bola aj Lex teda Alex. Ale aj tak som nemohol prestať na nich zazerať ale aj Harry zazeral aj jemu to bolo proti srsti. Nedokázal som ju osloviť. Muším sa ukludnit. Pomedzi to sme sa vozili na reprakoch. Môj nápad. Zatiaľ čo ostatní sa zabávali. Paul odišiel krútiac nad nami hlavou preč.  Potom sme s Harrym našli hasiaci pristroj. Nabehli sme s nim dnu a spustili nálet, útok. Všetci boli biely. Liam k nám podišiel a začal nám nadávať. Že či sme normálni. O chvíľu sme už ležali na zemi, pretože sa na nás hodil Zayn, Niall a Alex. Doslova na nás skočili. Vlastne Alex len stiahli. Hneď sme začali jačať.
-Zlezte s nás! Zayn niééé!!                                                                        
-No tak Liam pomoc!                                                                                     
Ziadal som o pomoc a nic...
-Nie, nie sami si za to môžete         

Zakerak, podraz Nakoniec sme všetci skončili nejaký divne poprepletaní. Alex bola medzi mnou, Harrym a  Zaynom. Niall sa vyvaľoval na nás.

-Liam pomoc!            

Natiahla ruku. Zľutoval sa nad ňou a vytiahol ju spod nás. Jasne! My voláme o pomoc a nič. Ale keď vola ona tak jasne aj modré s neba. Css. Zahrá sa na supermana. Trápne Paynator. Bola cela biela. Chumáčik sa jej usadil na nose. V tom si cez hlavu pretiahla sveter. Mala pod nim tielko ale mali sme sa čím kochať. Harry ju doslova hltal ocami, Zayn prepaľoval pohľadom. Ani ja, Niall a dokonca zadaný Liam neohrdol.
-A ďalej?                                                                                                   
-Harry prestaň byt úchylný tam máš Louisa.          
Odvrkla mu. Vie sa brániť, to je dobre.
-Ale Louis nemá také telo ako ty!
-No dovoľ Harold? Chceš ma uraziť? Do teraz ti moje telo neprekážalo. Ale teraz si si to pokazil Čo si mam dať podprsenku a napchať do nej jablka či čo?A nečum na ňu tak. 
Áno musel som robiť zle. Harry na mňa hodil zmučený pohľad. Nie, neobmäkčíš ma pomyslel som si.
-Keďže tu provokujem komu nebude chýbať mikina?       
Kým som sa stihol spamätať Zayn ma už predbehol a hádzal jej mikinu. Poďakovala a navliekla si ju. Vlasy si musel rozpustiť. Schmatla nejaký uterák, predklonila sa a vydrhla si ich od tej peny. Keďže bola otočená k nám videli sme jej dekolt za ktorý by sa nemusela habit. Doslova a do písmena som ju hltal ocami. A až vyzliekal ale neboj som jediný ako som si všimol okolo seba. Mal som chuť na nich zakričať nech nečumia lebo ona je moja. Keď sa vyrovnala, vlasy si dala zase do drdolu. Pozrela na nás so zdvihnutým obočím. Pohľad sa jej zastavil na Harrym, ktorý stále ležal na zemi. Podišla k nemu a kľakla si. Čo teraz urobí? Zo zatajeným dychom som čakal....
-Harry tu ti tečie slinka. Utriem ti ju dobre? (Alex)  
Prešla mu uterákom po ústach. Slinka, slinka......výbuch. To zabila. Hahaha. Slinka! To ako ju napadlo? Ten humor! Budeme si rozumieť
-Lex si mu dala!   
Vysúkal so seba Niall pomedzi smiech. Ale mal pravdu. Harry sa na ňu díval ako tela na nove vráta.
-Nevolaj ma Lex.....A ja viem. 
-Takého vyhukaneho som ho dlho nevidel                                                 
Neodpustil som si poznámku
-Dievča ty sa mi páčiš
Len sa smiala s ostatnými. Dufal som, že to Zayn nemyslel dvojzmyselne. Ale pri ňom človek nikdy nevie.  
-Vitaj v partii
Ťapol si s ňou. Neskôr sme ju zaviezli domov
-Alex, vieš na čom sme sa dohodli?      
Pripomenul som jej dohodu.
-No tak dobre, poďte.                                                                                             
Bol som rad, že s toho nevycúvala
-Chalani ideme k Alex na večeru :D                                                                     
-Jupiíííí                                                                                                       
-Jedloooo

 Museli sme sa zasmiať                                                                                        


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára