nedeľa 31. marca 2013

Moments 16


Alex:

 Ruku si polozil na moju tvar a druhu okolo pása. Nestihla som odporovať lebo prerušil tu malú vzdialenosť, ktorá bola medzi nami. Jeho pery sa vpili do mojich. Bol to drsný ale náruživý bozk. Jazykom mi jemne prechádzal po dolnej pere. Podvolila som sa a pootvorila ich a už sme zvádzali boj. Jednu ruku som mu vplietla do vlasov a druhu polozila na líce. Ešte viac si ma pritiahol k sebe. Srdce mi bušilo ako o život. Bolo to prijemne ale nebolo to ono....Áno páčilo sa mi to, ale nič viac ani menej. Páčilo sa mi to....ale neviem ako to vyjadriť. Zoberte si to so zmrzlinami. Mate jablkovú, nie je vaša najobľúbenejšia ale mate ju radi ale predsa to nie je ta vaša obľúbená. Jemne som sa od neho odtiahla. Zmetene sa mi pozrel do oči.
-Zayn prepáč ale........
Priložil mi prst na pery. Jemne sa usmial
-Pšt chápem. To je v poriadku, len som to skúsil...
Odtiahol sa. Bola som rada, že to tak bral. Dal mi posledný bozk. Zapálil sa cigaretu a ticho fajčil ako aj ja
-Ideš? 
-Nie ešte tu ostanem
-Dobre
Dvere buchli. Privrela som oči a rozmýšľala. Nad všetkým. Ale najviac mi vŕtali v hlave posledne dni. Asi by som mala Benovi poďakovať nebyť jeho a tej štetky tak by som chlapcov nespoznala. Všetko zle je na niečo dobre. Asi som zadriemala lebo som sa zobudila vo vlastnej posteli. Koľko asi je? Pod podlavkom som nahmatala mobil. Bolo 3:00. Iba? O ôsmej vstávam do prace. Ach ešte čas. Môžem ešte spať. Zavrela som oči a otočila sa na druhu stranu. Do niečoho som narazila. Au. Otvorila som oči. Zase vedľa mňa ležal. Chcela som sa odsunúť ale objal ma a pritisol k sebe. A prečo nie? Aspoň teraz si ho užijem. Schúlila som sa mu v náručí a zaspala.....
Píp,píp,píp....Zvonil mi budík. Vypla som ho a schúlila sa v náručí. Čo? V náručí? Otvorila som oči. Zase Louis.....Blik! Jaj už viem. Je 6:00 vyšuchtala som sa s postele. Ešte mam čas. Obliekla som si  čierne leginy, fialovú adidas mikinu. Schytila som mp4. Vlasy som si dala do konského chvosta, ešte zobrala peňaženku a kľúče. Môžem isť. Každé ráno som chodievala behávať. Môj ďalší rituál ako aj ranná cigareta. Zbehla som do parku, zapla hudbu a môže. Po hodinke behu som si povedala dosť. Rýchlo navštívila obchod kúpila pečivo a nejaké potraviny. Doma bolo ešte ticho čo znamenalo že ešte spia. Všetko som vyložila a poukladala. V izbe som so skrine vytiahla Biele tričko s krátkym rukávom na to košeľu v chlapčenskom strihu a rifle. Zavrela som sa v kúpeľni a nechala na seba dopadať teplu vodu. Namydlila som sa jahodovým gélom. Vonku som sa natrela vanilkovým mliekom. Rýchlo na seba hodila oblečenie, namaľovala sa, rozčesala vlasy a nechala ich rozpustene. Louis ešte spal, vyzeral krásne ako malý. Zakryla som ho a neviem prečo ale dostala som nutkanie pobozkať ho na celo. Než som sa nad tým zamyslela aj som tak urobila. Jemne sa pousmial. Všetci stále spali. To len ja tu pobehujem a nudím sa. Vyšla som na balkón a zapálila si. Čo urobím na raňajky? Mam čas tak čo tak....Mam to! Palacinky. Potrebne suroviny mam takže to bude v poriadku. Vbehla som do kuchyne a rýchlo spravila cesto. Urobila som toho viacej hlavne kvôli Niallovi. Vyšlo to na 2 veľké taniere. Prestrela som na stôl. Nachystala taniere a potrebne veci. Teda nutelu, džemy, džúsy, toping, granko, šľahačku, jahody a banán. Uz aj mne sa zbiehali slinky ale slušnosť kaze počkať. Tak som zatiaľ umyla panvicu a všetko ostatne. O chvíľu som už počula dupot. Do kuchyne vbehol Niall. Keď zbadal palacinky div, že mu oči nevypadli s jamiek. Oči mu žiarili ako dva drahokamy. Rýchlo si sadol a už sa chcel do toho pustiť ale capla som mu poruke. Smutne na mňa pozrel.
-Počkaj na ostatných. Nie žeby som ti nechcela dopriať ale.....
Ani som nedokončila a už bežal hore. Čo asi id....
-Vstáááááávať! Rýchlo chcem jest! 
Ozývalo sa s hora.
-Niall drž ústa!
Zabručal Liam 
-Vipadni! Vieš aký krásny sen sa mi sníval? 
Louis ho vyhánal 
Potom dupoty dole. Z obývačky bolo počuť
-Niall čo zase chceš? Na záchod trafíš aj sám. Nechaj ma tak  
Oboril sa nanho Zayn a chudaka vyhnal 
-Áno Louis........BOZE! Ale veď ty nie si Louis! Nialler!! 
Vbehol do kuchyne nadšene si sadol a čakal. Po 5 minútach mal taký zmučený vyraz že som to nevydržala a zobrala to do vlastných rúk. Nemôžem sa dívať aký je smutný. Môj mali blondiačik.
-Chalani! Ak do minutý nezídete dole dovolím Niallovi aby to všetko zjedol! A podotkyňam sú Palacinky!!!
Ako na zavolanie alebo mávnutím prútika všetci sedeli za stolom akoby tam boli cely čas. Niall na mňa zbožné pozrel akoby som bola bohyňa. Bože o čom tu točím? Kam chodím na takéto šialené myšlienky? 
-Už môžem? (Niall-puppy eyes)
-Pusti sa do toho
Usmial sa. Začalo sa jest. Zjedla som 3 a bola som plna. Ale oni stále jedli. Kam to dávali? A hlavne Niall? Niall mal cele ústa od nutely. Vyzeral zlato. Ako malý. Hlavne som bola rada, že mu chuti. Neskôr sa to jedenie zvrhlo na bitku. A to len preto lebo Niall pofŕkal Louisa a Harryho nutelou(ako sa zahryzol). Oni naňho pozreli a potom na seba. Chytili šľahačku a nastriekali mu ju do ksichtu. Ten pozrel na nich ako na bláznov. Nabral nutelu a hodil ju. Lenže zle mieril a dopadlo to na Zayna. Ten zobral džem a hodil ho po Liamovi. Všetci sú dosť ľaví :D Liam schmatol jahody a začali sa ohadzovať. Bola som jediná čistá. Najprv som sa uškŕňala ale keď Louis urobil Harrymu na hlave takú horu so šľahačky a na vrch dal jahodu musela som sa začať smiať. Proste sa to nedalo vydržať. Chytala som kŕče. Vojna sa stopla. Všetky oči upreli na mňa. Premerali si ma od hlavy až po päty potom pozreli na seba. Zobrali všetko čo mali po ruke. Louis toping, Harry šľahačku, Niall nutelu, Zayn džem a Liam ovocie. Začali sa na mňa uškŕňať
-To neurobíte!
Zhrozene som na nich kukla
-Chceš sa vsadiť? 
Louis sa zakerne usmial 
-Skúste a.....
Nedopovedala som lebo spustili na mňa paľbu. Na tvarí som mala všetko. Nutelu,toping, džem a aj ovocie. Ani moja košeľa nedopadla najlepšie. Nakoniec to zaklincovali šľahačkou ktorú mi nastriekali pod tričko. Pozrela som na nich. Čo teraz....
-Zabiť či nezabiť?
Polozila som nahlas otázku. Pozreli na mňa
-Nezabiť!
Vyhŕkli vystrašené na hlas
-Takže zabiť
-Niéééé
Podišiel ku mne Harry. zdvihla som k nemu zrak. Ukazovákom mi prešiel po tvári. Nabral naň šľahačku a toping. Následne si to vložil do úst
-Hmmm.....sladká....(Vyznelo to dvojzmyselne)
Kukla som naňho ako na debila
-Harry ty debil!!
Zaziapala som naňho. Všetci vybuchli smiechom. Neviem ale s rukou som nabrala džem a šľahla mu ho do tvare. A ešte pekne rozotrela. A aj vlasy som mu ulízala do zadu
-Tak a sme si kvit
-Ty mala...
-Alex máš bod!
Skríkol Niall ked sa smial 
-Ďakujem a teraz to tu upracte lebo ja to upratovať nebudem. Za pol hodku mam byt v práci tak idem to lepkavé všetko dať so seba dole. Keby dačo nelezte do sprchy!
-Môžem isť s tebou? Umyjem ti chrbát
Žmurkol na mňa Harry.
-Jane, že nie
Sladko som povedala
-Hazza nebuď úchylný! A radšej si naprav ten banán v spodkach 
-Ale Louis.....
-Do sprchy iba so mnou
Žmurkol naňho Louis
-Vy ste iný chumaji
Krútiac nad nimi hlavou som vyšla do izby. Rovno som si to zamierila do kúpeľne. Zase som sa umyla gélom. Natrela mliekom, vyfúkala vlasy a vyžehlila si ich. Namaľovala som sa a hotovo. Teraz sa už len obliecť. Natiahla som ruku k háčiku. Nič. Čože?! Otočila som tam hlavou. Nič. Prázdno. Sakra. Mykla som ramenami. Vošla som do izby. Vlasy prehodila cez rameno a otvorila skriňu. Čo teraz?
-Waw! Ty máš tetovanie?................


 V tomto ranajkovala :D

V tomto bola behat :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára