nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams-Intro


Ahoj! volám sa Liliet Black. Ale všetci ma volajú Lili. Liliet ma volajú len vtedy ked niečo vyvediem(teda stále hlavne v skole a niekedy aj mama ked ju naštvem ). Trochu som sa rozkecala...no späť....mam 17 rokov, som druháčka na strednej teda už končím druhy ročník a chystám sa do tretieho to bude makačka uf :D študujem na súkromnej umeleckej graficky a priestorový dizajn. S rodičmi a súrodencom žijeme v Londýne veľmi sa mi tu páči, presťahovali sme sa hm...uz to budu tri roky..takže žijeme tu už tri roky :D Určite sa pytane prečo? Je to dlhy príbeh...ale sľubujem ze vám ho niekedy poviem. Presuňme sa k mojej rodine. Samozrejme mam mamu a otca...potom staršieho brata, ktorý ma 22 rokov a zije v Amerike a nakoniec mladšiu sestricku ktorá ma sedem rokov. Moja mama pracuje ako bytová dizajnerka ma vlastnú firmu. Otec cestuje po svete na rôzne schôdzky takže niekedy neni aj mesiac doma...veľmi nám chyba ale uz sme si zvykli...nebudem to natahovat poviem to rovne sme bohaty..ale kedysi sme neboli...ale nestúplo nám to do hlavy nebojte...ak niečo chcem tak si to musím odmakat..nie som ako niektoré namyslene pipky ktoré si myslia ze ked sú bohate mozu všetko...tak to teda nie! som normála baba s normalnymi problémami a životom...No trochu som sa rozohnila...mam samozrejme aj babku ktorá zije blízko Londýna v malej dedinke. Velmi často za nou chodím lebo ju mam velmi rada a nikto nedokáže upiecť taký skvelý čokoladovy koláč ako ona(mami prepač).  A samozrejme nemôžem zabudnut na moju lásku....Luku alebo Lukinu....môjho psíka teda fenku. mam ju velmi rada proste vždy ma počúva ked mam toho veľa na srdci a vždy ma vie rozveseliť......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára