nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 38


Rozospato som si pretrela oči keď som prvý krát precitla s pokojného a blaženého spánku. Usmiala som sa a ponaťahovala si malátne kosti. Nepríjemné mi v nich zapraskalo a ja som tvar skrivila do grimasy. Pretočila som sa na brucho a vtedy môj pohľad upútal anjelik spiaci vedľa mňa. Môj Zayn. Nežne som sa usmiala a rukou mu prešla po jeho spadnutých a strapatých vlasoch. Na tvary mal jemne strnisko čo sa mi na ňom páčilo. Robilo ho to neuveriteľné príťažlivým a ešte viac sexy. Vyzeral ako zlý chlapec od vedľa. Och začínam blúzniť. Potriasla som hlavou. Naklonila som sa k nemu a na lice mi vtisla ľahký bozk.
On pokrčil nosom a zamľaskal. Musela som premáhať smiech. Vykotúľala som sa s postele a došuchtala sa do kúpeľne. Vhupla som do sprchy a pustila na seba vlažnú vodu ktorá ma prebrala. Umytá som vyšla von a namazala sa svojim vanilkovým telovým mliekom. Natiahla som na seba čierne spodné prádlo a cez seba prehodila župan. Vošla som do izby a videla ako stále spi. Prevrátila som očami a postavila sa ku skrini. Zamyslene som si zakusla do pery a pozerala obsah môjho šatníka. Nakoniec u mňa vyhrali bledo modré potrhane rifle a sivé tričko.


Rýchlo som to na seba hodila a na tričku si vyhrnula rukávy. Vlasy som si prečesala a zaplietla do copu. Dala som si špirálu a pripravená ísť spraviť raňajky. Lenže niečo alebo skôr niekto ma chytil okolo pasu a pritiahol k sebe. Podľa vôni som vedela že je to Zayn. Usmiala som sa a on svoje horúce pery polozil k môjmu krku a pomaly ho obsypával bozkami
-V tom pradle si vyzerala lepšie. Nie najkrajšia si keď si nahá
Sepkal zastretým a vášnivým hlasom. Musela som sa zasmiať
-Zayn je deň!
-A čo?
Natočila som k nemu hlavu a zdvihla obočie.
-To namyslíš väzné? Akože chceš predbehnúť Stylesa??
Provokačne som sa usmiala. Prudko vydýchol a povolil zovretie. Otočila som sa k nemu a na pery mu vtisla bozk.
-Idem spraviť raňajky. Ty sa obleč aspoň
Žmurkla som naňho. Obišla som ho a šla k dverám. Lenže ten diablik vo mne ma nútil zastať a otočiť sa k nemu. Musela som si kusnut do pery aby som blažene nevzdychla. Dívala som sa na Zaynove dokonale pozadne ako tam stoji zaliate slnečnými lúčmi a zvýrazňuje tak tu jeho dokonalosť. S vypätím síl som sa donútila zísť dole kde som nám spravila praženicu. Otvorila som okna dokorán a dnu pustila Luku. Pojašene mi behala okolo nôh a upokojila sa až keď som jej dala jest. Ja som si sadla k stolu a pomaly začala raňajkovať. O chvíľu sa dole dovalil Zayn. Ako vždy oblečený a upravený ako vystrihnutý z časopisu. Na sebe mal bledé rifle a tričko s nápisom California love a s tými dvoma medveďmi. Musela som sa usmiať. Sexuálny maniak. To som radšej nahlas nepovedala lebo by to dopadlo asi zle. Vlasy mu padali do oči a on si ich odhrnul nabok a žiarivo sa na mňa usmial. Podišiel ku mne a na líce mi vtisol mľaskavú pusu. Kyslo som sa usmiala. Sadol si ku mne a v tichu sme raňajkovali. Keď sme dojedli odniesla som to a on si ma stiahol na kolena. Sedeli sme tam len tak bez stôl. Vychutnávajúc si blízkosť toho druhého. Hlavu som mala opretú o Zaynovo rameno a on svoju hlavu položenu na vrchu mojej hlavy. Pomaly nás hojdal a hmkal si nejakú melódiu pre mňa neznámu ale upokojujúcu. Klipkali mi mihalnice. Možno by som zaspala keby nás nevyrušilo zúrivé klopanie na dvere. Obidvaja sme od laku naskočili a pozreli na seba. Skrčila som obočie a šla k dverám. Opatrne som ich otvorila a dnu sa vrútil Louis a spolok
-Čo do pekla tu robíte?
Pobavene som skríkla keď som ich našla ako sa uvelebili na gauči. Boli tu aj baby. Dokonca aj Vicky a Marry. 
-Ale no mrkvička. Nemohli sme to bez vás vydržať
Zaškeril sa Louis a pritiahol si k sebe El
-My? Tomlinson aspoň neklam!
Napomenula ho so smiechom Dan a on sa začervenal ako malý školáčik čo niečo vyvedie
-Dobre tak ste chýbali mne. Už si spokojná špagetka?
Hodil na ňu zamračený pohľad a ona mu vyplazila jazyk
-špagetka?
Zvolala som spolu s Liamom naraz a nechápavo naňho hľadela. On sa zatváril veľmi múdro a zdvihol ukazovák k stropu.
-Áno viete. Je chudá, vysoká, ma tenké nohy a jej vlasy mi pripomínajú špagety len natočené
Nechatovo sme naňho hľadeli. Nezmohli sme sa na slovo. Nechali sme to pre istotu tak. Zvalila som sa k Zaynovi na kolena a ticho počúvala debatu.
-Baby kedy idete?
Otočil sa na nich Zayn. Ako prvá sa ozvala Marry
-Ja letím až okolo šiestej. Zbalená som tak som si povedala že sa s vami ešte rozlúčim
Usmiala sa a Niall ju pevnejšie objal. Tvar si zaboril do jej vlasov a tak som nevedela ako sa tvári. Bolo mi to ľúto ale ja viem že on si na ňu počká.
-A ty Vicky?
Otočila som sa na ňu. Ona sa zaškerila tým svojim typickým úsmevom a pohodlnejšie sa oprela o Harryho. Áno sú niečo také ako spolu. Ale stále chodi s Lucasom. Nerozišla sa s nim. Niečo ju taká aj k Harrymu a uňho to je už len oddanosť. Som zvedavá kedy sa rozhodne lebo Harry ju nebude čakať donekonečna. Áno spávajú spolu a chodia von ale je to také ako priatelia s výhodami. Uvidíme ako to pôjde ďalej.
-Ja zas okolo ôsmej. A ako Marry povedala mam voľno.
Usmiala som sa. Aspoň budeme spolu
-A vy? Hrdličky kedy idete na tie vaše dovolenky?
Pozrela som na Liama s Dan
-My letíme zajtra ráno
-A my zas Zajtra večer
Doplnil Louis. Och ako im len závidím
-A vy? Kam pôjdete?
-No Zayn? Kam pôjdeme?
-Nechaj sa prekvapiť zlato.
Daj mi pusu na líce a ďalej som to neriešila. Boli u nás až do piatej. Nakoniec zdvihli tie svoje celebritne zadky a vídali sa preč. Zabuchli sme dvere pred Louisom a konečne si vydýchli
-Pokoj
-Sloboda
-Žiadny Louis!
Dopĺňali sme sa a nakoniec sme sa rozosmiali. Spolu sme sa zvalili na gauč. Dopadla som na Zaynovu hruď a on ma začal vášnivo bozkávať. Bozky som mu s radosťou opätovala. Jeho ruky začali blúdiť po mojom tele. Možno by sme zašli ďalej keby sa v zámke neozvalo zaštrngotanie kľúčov.....

2 komentáre: