nedeľa 31. marca 2013

Moments 20


Alex:

 Otočila som hlavu a zbadala Harryho a Louisa ako sa naháňajú len v trenkách......Trenkách......Kde sakra majú nohavice? 
-Chalani kde sú nohavice?
Zakričal Liam. Nic, len výbuch smiechu. Videla som niečo plávať v tom obrovskom bazéne. Stále mi to tu vyráža dych. Podišla som bližšie, že to vytiahnem. Naklonila som sa......a letela pod vodu. Šokovane som sa vynorila a prudko nadýchla. Na kraji bazéna stal Harry a Louis a škerili sa na mňa. Ja ich asi......
-Dobre, sami ste to chceli, nedám vám koláč
Zákerne som povedala. Priplávala ku kraju. Už ma vyťahovali 2 pary rúk
-Alex prepáč, my už budeme počúvať ale koláčiky nie!
Zakvílil Louis. V tom ma napadla úžasná pomsta. Nemala som bohvie akú silu ale aj tak už som mokra. Ako ma ťahali hore tak som sa hodila do zadu a stiahla ich so sebou. Keď sa vynorili vypľuvali vodu ako fontánka.
-Tak a teraz sme si kvit chlapci. Pomsta dokonaná.
Nahodila som úsmev číslo 59. tiež sa uškrnuli, vyšli sme von mokri ako kurence. 
-A teraz prezliecť
Zavelil Liam. Chalani šprintovali do domu kto tam bude prvý.
-Ehm, Liam? Menší ale malilinký problém. Ja tu nemám nič na seba
Uškrnula som sa. V poslednej dobe som sa len a len škerila. On si len vzdychol.
-Pod
Vošli sme do jeho izby. Bola ladená prevažne dohneda s par čiernymi doplnkami. Pôsobila tak útulne a tlmene. Na stenách mal fotky seba s rodinou. Potom fotky miest alebo nejakú tu prírodu. Bola útulná. V strede sa vynímala veľká posteľ. Bola som aj prekvapená že v izbe mal čisto na to že je chalan. Normálne som videla aj podlahu. Podišiel k skiny a začal sa v nej hrabať. Vytiahol čierne leginy. Zdvihla som obočie
-To sú Danielline, neboj nie som žiadny tranzvestit
Vyplazil mi jazyk. Potom mi hodil aj podprsenku a nohavičky. Keby to bol niekto iný tak pochybujem. Potom vytiahol aj veľké biele tričko. Ukázal mi kúpeľňu a odišiel. Kúpeľňa bola nádherná. Bola taktiež ladená do hneda. Kolky luxus. Rýchlo som sa obliekla. Ani som sa nepozrela do zrkadla. Radšej. Len som si umyla tvar, vlasy dala do vysokého copu a po slepu si dala aspoň špirálu. Dole teda vonku boli všetci. Na to že bola ešte jar bolo pomerne teplo. Zapálili aj vo veľkom okrúhlom ohnisku. Keď ma videli začali sa uškŕňať
-Na čom sa rehlite?
-Asi si sa nevidela v zrkadle čo? 
Hodila som face WTF na Harryho 
-Big mommy
-Čo?
Pozrela som na Nialla.Cítila som sa ako debil a veľký. Úplne sa vyžívali v tom ako so mňa robili ešte väčšieho
-Máš na sebe tričko s nápisom big mommy 
Ozrejmil ma s tym Louis.Pozrela som naň. A vážne. Tiež som sa uškrnula. Popravde? Dnes som sa tak aj cítila keď som Liamovi pomáhala s týmito prerastenými deťmi. Pozrela som na dotyčného čo mi to tričko dal. Tváril sa veľmi "nenapadne". Rozopol si mikinu a tam mal tričko s nápisom big daddy. Začala som sa smiať. Že ako náhoda 
-Yes! Takže už mame otca a mamu. Sme kompletná rodinka 
Zatlieskal Louis ako maly chlapec
-Hej mommy, daddy k sebe! 
Rozkazal Harry.Prišli sme k sebe. Liam ma objal okolo ramien a ja jeho okolo pása. Všimla som si iskru v Louisovych očiach. Žeby žiarlil? Nie to si len namýšľam. Potriasla som hlavou a zbavila sa tých myšlienok. Obidvaja sme zdvihli ruky a dali palec hore. Cvakli to. Potom sme dali samospúšť a cvakli sme sa všetci. Cítila som sa ako v rodine. Mali pravdu. Bolo to úžasné. Konečne som sa cítila šťastná. Prijemne ma hrialo pri srdci ako nikdy. Sadli sme si dookola ohňa. Niall doniesol gitaru a nahodil atmosféru. Chalani začali spievať a blbnut. Dobre som sa zabávala. Ale už som bola unavená. Postavila som sa
-Kam ideš?
-Len na wc Louis 
Odišla som na Wc a potom do kuchyne sa napiť. Sadla som si za pult a rozmýšľala. Hlavu som si polozila na ruky a asi zadriemala ale vnímala som okolie neviem ako ale dokázala som to
-Chalani našiel som ju! 
-Bože Harry bud tichšie však ju zobudíš! 
-Prepáč Liam 
-Vezmem ju 
-Ale Louis ja sa chcem vyspať tak tichšie prosím 
-Harold prestaň! 
-No ale len pre tento krát Liam .....
Zdvihli ma niečie ruky. Privinula som sa bližšie. O chvíľu ma polozil na posteľ. Dvere buchli a následne sa pustila voda. O necelých 5 minút si ľahol vedľa mňa. Privinula som sa bližšie k zdroju tepla. Objal ma. Počúvala som pravidelný tlkot jeho srdca. Bola som si istá, že je to ten najkrajší zvuk na svete..........

 Liamova izba :D
 Liamova kupelna :D
Ohnisko pri ktorom sedeli 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára