nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 18


Zayn:


Bol to veľmi komicky vyjav. No predstavte si babku na rebríku a s pikou v ruke. Ako s nejakej komédie. Zlého filmu. Lili sa tvárila zdesene. Ale mykalo jej kutými úst. Nevedela čo ma robiť. Či sa smiať alebo no to už neviem. Obzrel som sa a videl ako si chalani kusu do pier. Tiež sa chceli zasmiať ale bolo by to blbe a bol by s toho veľký trapas. A urobil by som si čierny bod u jej babky a to nechcem. Lili zrazu zareagovala
-Pre boha starká to čo robíš? (Lili)
Babky sa mykla. Myslel som si že spadne a to by bolo zle. Lili zbledla. Nemala ďaleko od srdcového skratu. Jej babka sa obzrela a široko sa na nás usmiala. Potom sa zošuchla z rebríka ako nejaká mladucha a s úsmevom a otvorenou náručou cupkala k nám. Hneď mi odľahlo že sa jej nič nestalo. To by bolo zle a chata by sa zrušila. Viem zniem egoisticky ale....
-Lilit čo ti je? Nie si chorá? Aká síka si bleda pod uvarím ti vyvar....(Babka)
Babka práve zabila. Spustilo to veľký výbuch. Nikto to nevedel zadržať. Chúďa Lili. Jej babka sa nás zahľadela a premeriavala si nás. Keď jej pohľad padol na Vicky a Marry jej úsmev sa rozšíril ešte viac a ukázala svoje biele zuby. Ja tu rozoberám zuby však jasne :D Ja už vážne nie som normálny
-Viktória! Maria! Poďte k starej dáme objať ju!(Babka)
Viktória, Maria?! Chúďaťa :D museli sa cítiť trápne. Už vidím ako bude Louis do nich šprtať. Smiali sme sa ako kone. To už nie je normálne. Hovorí sa že čím viac sa smejeme tým budeme dlhšie žiť. Tak mi budeme žiť asi na veky :D a hlavne Niall ten sa rozosmeje už pri tom keď niekomu niečo spadne :D Baby radšej pribehli k nej a tuho sa vyobimali. Babka si ich obzrela od hlavy až po päty. Kriticky zvraštila tvar. Zdvihla každej jednu ruku a obzrela si ju. Vôbec som nechápal. Zmetene sme na seba s chalanmi pozerali a čakali či povedia čo to je. Možno to bol nejaký pozdrav ale zdvihnúť ruku? Hovadina....Zrazu zalomila rukami ako to vedia len a len babky asi som už vedel o čo sa jedna....
-Dievčence moje a to vás doma nekŕmia? Však ste kosť a koža ale počkajte to sa zmení. Cítila som v kostiach že dnes niekto príde tak som navarila pre desiatich a nerátam tie dva plechy koláčov. Tak poďte ideme vás vykŕmiť. Mali by ste nabrať ženské tvary aj keď ich mate ale musíte ich vykŕmiť....(Babka)
Všimol som si ze baby vypli. Prestali vnímať. Bolo to komické proste. Babka niečo mlela tie reči aké majú babky keď k nim prídete. Vždy sme pre ne moc chudí. Zrazu Lili k nej podišla, zobrala ju za ruku a smerovali k nám. Čo teraz? Ako sa mam správať? Čo keď sa jej nebudem páčiť? Čo keď ma vyženie odtiaľto aj s motykou v ruke čo? Čo teraz? Začudovane na nás pozerala ale nakoniec sa usmiala. Možno sa jej páčime ale čo keď to len hra? Bože Malik nebuď paranoidný! Lili si odkašľala
-Baby toto sú chalani s One direction, Harry Styl...(Lili)
-Zlatíčko ja viem kto sú to najznámejšia boy banda v celom svete, boli v x-factore majú už album a všetci ich milujú.....(Babka)
Tak týmto nám vyrazila dych, zobrala vietor s plachiet, stali sme tam a pozerali na ňu s otvorenými ústami. Vlastne aj Lili a baby. Kks! Ja tu vážne umriem od šoku.
-A-ako?(Liam)
Povedal koktajúc Liam. Aj on bol, s toho vedľa a jeho tak ľahko nerozhádžeme....
-Chlapče aj keď mam 50 to neznamená že neviem čo sa deje okolo mňa. Nemusím byt ako tie ostatne klebetnice s dediny a rozprávať stále to rovnaké ja nechcem žiť minulosťou lebo ja žijem prítomnosťou(Babka)
Tato babka sa mi páči. Ma super prístup k životu. A je proste božská a úžasná. Už viem po kom je Lili taká úžasná, krásna, božská...a mohol by som vymenúvať do nekonečne. Ale ta babka ma môj rešpekt...Tomu verte. Lili sa tam na nás dobre zabávala. No nevadi..:D Aspoň robíme humor :D 
-No poďte naložím vám a kým nezjete neodídete!(Babka)
Niallovi pri slove naložím vám jest zažiarili oči a hneď upaľoval za ňou. Musel som sa usmiať. Cely Niall :D To čo sme videli v dome nás obralo o reč. Bol krásny, útulný proste waw. Babi ma štýl a to doslova. Všade bolo cítiť lásku a rodinu. Bolo tam nádherné. Zamierili sme do kuchyne ktorá bola spoločná s jedálňou. Všetci sme si posadali a čakali. Babi pred nás polozili plný tanier. Niall mal toho najviac :D Však ona vie. Keď sme to všetko dojedli šli sme prasknúť. Nejako sme sa doteperili do obývačky a zlozili svoje veľké zadky na gauč. Lili si hlavu oprela o moje rameno. Rukou som ju objal okolo pasu a pritisol si ju bližšie. Vdychoval som vôňu ktorá s nej šla. Voňala po vanilke a škorici. Ale aj niečo citrusové a svieže tam bolo. Jej babka prišla a sadla si na sedačku. Lili sa zahľadela von. Potom sa prudko otočila a vychrlila na babku
-Babka čo ta to napadlo liezť na spráchnivený rebrík a píliť konáre? Však sme ich pílili pred 5 mesiacmi tak často by sa nemali a keď tak prečo si si niekoho na to nezavolala?(Lili)
Jej babka sklopila oči. Do toho sa radšej nejdeme montovať....
-Ja si nenechám po dvore behať cudzích ľudí po prvé a po druhé mi tam vadil ten konár proste trčal tak som ho chcela dať preč(Babka)
Lili prekrútila ocami. Uchechtal som sa. A tak som prilákal pohľad na seba. Premerala si ma a potom aj Lili behala pohľadom medzi mnou a ňou. Zdvihla obočie.
-Lili? Ty chodíš tuná so Zaynom či ti je len zima a preto si na ňom nalepená? (Babka)
Nevinne na nás pozrela. Áno Lili je zima :D veľmi často :D Chalani sa začali smiať. Lili na mňa pozrela a ja som sa len usmial. Nechám to len a len na nej.
-No nie babka len sme sa zlepili lepidlom a nemôžeme ísť od seba(Prekrútila ocami). Jasné že  chodíme spolu. Ale to isto vieš lebo si cool babka ktorá číta noviny a surfuje na internete nemám pravdu?(Lili)
-Som odhalená. Zoberiete ma teraz alebo to necháme na neskôr.(Babka)
-Ach baby(Lili)
Bolo to také milé. Bolo vidno že svoju babku zbožňovala. Ale nie tak ako mňa. Haha :D Ale tie ich hlásky ako staré známe. Veľmi sa mi to páčilo. Malo to  niečo do seba
-Som doma!
Ozval sa cudzí hlas s chodby. Ani som sa nespamätal a Lili Vyskočila a upaľovala do chodby. Tak sa ozval smiech a hlas. Pozreli sme na jej babku a čakali či nám to vysvetli. Ta sa len na nás usmiala. Tak sme teda čakali. Zrazu do izby vbehol vysoký, zarastený, svalnatý chlap. Mohol mat okolo päťdesiatky ale aj tak....Išiel s neho rešpekt a strach. Vypúlili sme naňho oči a čakali
-Takže kto chodí s mojou malou princeznou Lili? S kým sa budem o ňu byt? 
Čo teraz? Čo keď ma na mieste zabije? Bože Malik spamätaj sa keď tak sú tu chalani ty ma ochránia....Teda dúfam
-To budem ja pane a ak sa jedna o Lili rad sa s vami pobijem
Postavil som sa a zahľadel sa na jej dedka....Cítil som strach ako nikdy v živote....Bal som sa že si cvrknem ale musel som sa držať. Vypäl som hrúd a čakal na prvú ranu....Jej dedko na mňa hodil škaredý pohľad. Premeral si ma od hlavy až po päty....a potom urobil niečo čo ma prekvapilo. Usmial sa širokým úsmevom. Jeho tvar zjemnela.
-Rad ta spoznávam. Som rad že si ochotný sa za ňu byt. Väčšina ľudí sa hneď zľakne ale ty chlapče máš odvahu a to je dobre. Vítam ta do rodiny a pokojne ma volaj Greg a vlastne aj vy ostatní.(Greg)
Myslel som že vypustím dušu od úľavy. Moje nohy boli ako želé ale statočne som sa držal
-Drahý takéto šoky by si im nemal robiť ešte zošedivejú(Babka)
Silno som s ňou súhlasil hneď si pôjdem skontrolovať vlasy či tam nenájdem nejaký šedivý :D ale nie alebo.....
-Ale prd baby a inak chlapče ako sa voláš? (Greg)
-Zayn Jawaad Malik pane....teda Greg
Odrecitoval som svoje cele meno a čakal otázky ohľadom akého som pôvodu. Už som ich mal dosť nech sa nestarajú!
-Hm zaujímavé meno. Tak Zayn dúfam že mojej princeznej nezlomíš srdce lebo potom ja zlomím niečo tebe
Nezaujímalo ho to alebo sa ma to opýta neskôr....A myslím že nezlomím strach je silnejší ale láska ho previsuje. Nedokázal by som tomu môjmu anjelikovi zlomiť srdce to by som ho zlomil aj sebe a to by som neprežil
-Ale dedoooo kľudni hormóny. A nevyhrážaj sa však pozri každému naháňaš strach(Lili)
Zastala si nás a tým zabránila škriepke
-Ale keď ja...(Greg)
-Drahý ma pravdu, neboj sa ničoho a nehundri toľko už(Babka)
Bol som rad že sú také vnímavé....On len odfúkol a zvalil sa na gauč. Začalo sa klasické vypočúvanie. Snažil som sa odpovedať rozumne. Bol veľmi prekvapený keď zistil že tvoríme skupinu ale bral to. Neskôr keď už bolo neskoro sme zistili že sme chceli isť na tu chatu lenže Greg a jej babka nás nepustili. V pohode :D Ostaneme tu na noc a ráno odchádzame. Sadli sme si na gauč a pustili nejakú komédiu. Greg aj s jej babkou sa vybrali na prechádzku. Doma ostal s nami len ich veľký pes Max bol to krásny bernsky salašnícky pes. Jeho hlava spočívala na Lilinich kolenách a ona ho škrabkala za uchom. Ja som ju obimal a vychutnával si jej prítomnosť. Zapozeral som sa na film. O pol hodinku som na ňu pozrel a zistil že spi. Radšej ju pôjdem uložiť aby nebola dolámaná. Vstal som a pozrel na osadenstvo. Všetci už podriemkavali
-Decka choďte si už ľahnúť
Prikázal som ich. Bez odvrávania ma poslúchli. Vybral som sa ako posledný aj s Lili v náručí. A v tom nastal problém kde ma izbu? Išiel som po chodbe a všimol si že na každých dverách je napísané meno. Hľadal som jej a našiel som ho na posledných dverách. Opatrne som ich otvoril aby som ju nezobudil. Jej izba mi vyrazila dych. Bola krásna, útulňa a kúzelná ako ona. Uložil som ju na posteľ a ľahol vedľa nej. Stále som sa rozhliadal a obdivoval to tu. Ocami som poprezeral fotky ktoré boli na stolíku bola tam ona aj s rodičmi a aj nejaký chalan asi jej brat. Rozmýšľal som aj nad dnešným dnom. Celkom som prežil zoznámenie so staršími s rodiny ešte ma čakajú rodičia a je to v suchu. Ale mohlo to aj dopadnúť horšie.... Pritiahol som si ju bližšie a zaspal a anjelom v náručí....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára