nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 8


Zaynov pohľad:

Ráno som sa zobudil na to, že v mojom náručí spalo ta najúžasnejšie stvorenie na zemi(nebol to Louis :D). Bola to Lili áno ona ta pre ktorú moje srdce bije, na ktorú som stále myslel a myslím, trápil som sa áno je to ona. Moja Lili. Chvíľu som pozoroval ako spi. Bola nádherná ako anjel. Pomaly som sa vymotal s jej náručia. Sadol som si na posteľ a zahľadel sa na ňu. Teda na jej tvar....Zase na mňa prišiel hnev. Peru mala riadne napuchnutú, na spánku mala chrasty(vyzeralo to lepšie ako včera) ale môj hnev bublal hlavne pri pohľade na modrinu na líci. Vyzerala s ňou tak zraniteľne.....ako anjel.Akoby mi ju zoslalo samé nebo aby som ju chránil. Zavrtel som hlavou aby som sa zbavil dotieravých myšlienok. Nahol som sa a dal jej bozk na vrch hlavy. Zišiel som rovno do kuchyne. Tam už bol Niall ktorý vyprázdňoval zásoby (ako inak), Harry sa rozprával s Liamom Louis pri nich jedol mrkvu a raz za čas prikývol

-Bre ránko

Pozdravil som ich aby si ma všimli

-Dobre

Ozvalo sa mrmlanie, áno ešte spali napoli

-Ako je  mojej mrkvičke? :O

-Tvojej Louis?

Zdvihol som jedno obočie a kukal naňho ako na toho najväčšieho idiota na svete (niekedy sa tak správal...čo niekedy ale stále :D)

-Áno, moju :D

Zaškeril sa 

-Ešte spi...

Proste odpoveď na prostú otázku. V tom mi na rozum prišli tie jej modriny na rukách (GRRRR!!) a mi nemáme doma žiadnu chladivú masť keďže sa hrala pravda odvaha.....

-Chalani idem do obchodu. Treba nám niečo? 

Ty na mňa vyjavene pozerali ako by som spadol s Mesiaca. Áno viem prečo aj ja som nikdy nechodil do obchodu iba keď to bolo nutne (keď mi došiel lak na vlasy :P)

-Nooo....

Do ruky mi strčili celý lístok veci čo potrebujeme bolo to hlavne jedlo...ako inak...


                                  ***************************************


Keď som sa vrátil s nákupu(predavačka na mňa pozerala ako na blázna), s kuchyne bolo počuť výbuchy smiechu.

-Už som späť

Zakričal som a vošiel do kuchyne. Tam sa mi naskytol obraz Lili, ktorá mala moje supermanovske tričko a svoje dziny. Sedela na Harryho mieste(áno, na jeho na to miesto na ktoré je háklivý a nemôže mu tam nik sedieť)bol som prekvapený ale radšej som to neriešil.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára