nedeľa 31. marca 2013

eautiful Dreams 30


Zayn:

Tak dnes je deň D. Áno dnes sa niečo stane. Hahaha. Nič nepoviem. No späť k veci. Všetci vedia čo majú robiť. Teda silno tomu verím. Ale však včera som im to stihol ešte vysvetliť. Takže ja, Liam,Niall,Vicky,Dan a Marry ostávame tu a pripravujeme to. Zatiaľ čo Louis, Harry a El idú do mesta aj s Lili aby ju tam zabavili. Im sa to určíte podarí ale aby sa Louis a Lili nepozabíjali alebo aby ich nezavreli na políciu. Asi preháňam ale verte mi je to možné lebo budú naháňať holubou pardon teda Kevinou po celom námestí....Všetky potrebne veci sú kúpene. Takže netreba stresovať. Ale čo to vravím ja budem stresovať však už teraz stresujem haloo tam hore ukľudnite sa....my sa mame ukľudniť? Ty schlaď hormóny...ale ja.....Čo? Ja sa rozpravám sám so sebou? Teda s  mojou hlavou? Zavrite ma niekam!.......Ostatný sedeli už pri stole a čakali čo bude ďalej. Rýchlo som sa ukľudnil. Teda skoro všetci tam boli. Až na Lili ta ešte spokojne spinkala. Ona o ničom nevedela.(Logicky)
-Tak chápete všetkému? Chalani ešte raz vám pripomínam domov s ňou neprídete dokým vám nezavolám, jasne?
-Chalani?
-Pardon chalani a El chápete? 
Prikývli tak teda ok.
-Dobre nachystajte sa idem zobudiť Lili
Nečakal som na odpoveď a vybehol k nám do izby. Pomaly som vošiel dnu. Bola taká krásna keď spala. Nič ju netrápilo. Bolo mi ľúto ju zobudiť ale musel som, niečo som si sľúbil. Ľahol som si vedľa nej a začal jej tvar obsypávať bozkami.
-Lili vstavaj...Zlatko
Oslovoval som ju pomedzi bozky. Zdvihla ruku a začala mi ňou ťapať po tvári.
-Čo to robíš?
Musel som zadržiavať smiech lebo to bolo veľmi komické
-Hľadám kde sa to vypína...
Zabručala 
-Tak to teda nie...
Zasmial som sa a pritisol sa k nej ešte viac. Urobil som niečo čo neznáša. Začal som ju štekliť. Hneď sa prebrala
-Zayn nie prestaň!  Už vstávam, som hore prestaň!
Prestal som teda
-No konečne! Ty si iný spachtoš ešte väčší ako ja...
Neodpovedala ale videl som záblesk v jej očiach a hneď na to začala protiútok. To nie je fér!
-Lili prestaň ja som ta chcel len zobudiť!
-Teraz vidíš čo sa stane keď ma budeš takto budiť a ešte k tomu štekliť pche!
-Nie prosím!
-Čo za to?
-Toto!
Neviem ako som to cez ten smiech dokázal ale za krk som si ju pritiahol k sebe a venoval jej jeden dlhy vášnivý a náruživý bozk. Za dnešný deň prvý...a dúfam že nie posledný...
-Hm....Môže byť
Zašepkala pri mojich perách a mňa ovial jej horúci dych ktorý mi spôsobil zimomriavky. Odtiahla sa a ostala na mne sedieť. Len som sa usmial
-No a teraz šup obliecť sa
-Načo?
-Ideme do mesta
A už jej nebolo vletela do kúpeľne ako stíhačka
-Čakám ta dole!
-Jasne!
Vykukla z kúpeľne aj s penou okolo úst. Nie nie je besná :D bolo to od pasty. So smiechom som pokrútil hlavou a zišiel dole....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára