nedeľa 31. marca 2013

Moments 22


Lousi:

Oni nás tu zamkli? Čo teraz? Skúsim niečo? Nechcel som dať najavo ako ma to rozhodilo. Dosť, že ona bola ešte viac vystrašená. Nahodil som frajersky uškrň, prižmúril oči a začal sa približovať. Automaticky predo mnou cúvala. Zakopla a spadla horeznačky na posteľ. Rýchlo sa zdvihla na lakte. Zastal som na mieste a zahľadel sa na ňu. Bola nádherná ako tam ležala. Gumička sa jej uvoľnila takže jej vlasy padali na ramena. Na tvarí mala sem tam ešte šmuhu s muky. Červenajúce sa líca z behu. Jemne pootvorene ružové pery a tie oči otvorene dokorán.....Akoby ma ovládli pudy. Bol som ňou uchvátený. Dievčaťom ktoré poznám 2-3 dni. Nechal som jednať city za mňa. Mozog úplne vypol. Nech sa stane čo sa ma stať. Priblížil som sa. V izbe svietila len nočná lampička a dávala tomu zaujímavú atmosféru. Takú tajomnu. Keď som bol pri posteli ľahol som si na ňu. Teraz už úplné ležala na posteli. Ruky som mal opreté vedľa jej hlavy. Zahľadel som sa jej do oči. Stále som si na ne nezvykol, stále ma fascinovali. Tou farbou a hĺbkou akoby nemali žiadne dno, hranicu. Bol to úžasný pocit byt tu s ňou. Mal som chuť jej povedať čo cítim ale mal som sa. Hypnotizoval som ju pohľadom. Skláňal som sa k nej. Naše pery boli od seba len par centimetrov. Ako asi chutia? Určíte sú sladké a vášnivé. Už som ich skoro skúsil ten sladký nektár...Lenže čert to chcel a do izby vpálil Harold. Krajšie som ho nemohol nazvať ani v mojej mysli lebo teraz všetko pokazil. Ja ho väzné zabijem. Vždy všetko preruší
-Fuuuj sa nehanbite? Chalani! Oni tu robia nekalosti! Malých medvedíkov! Niall zaplať!
Nechápavo sme naňho hľadeli teda aspoň Alex, ta bola ešte stále mimo. Keď sme sa od seba odtiahli už tam boli všetci a zabávali sa na náš účet. Mal som chuť na nich nakričať. Alex cela červená vbehla do kúpeľne. Ta červeň jej pristala. Bože Louis! Teraz rieš iné veci. V kúpeľni sa pustila voda. Ja som nastlato vypochodoval z izby s nimi za pätami. Sadli sme si na gauc.
-Čo sa tam dialo? 
-Nič Harold
-Ale neklam, keď sme tam nabehli vyzeralo to akoby sme vás vyrušili....
Zayn sa zahadne usmieval. Mal som toho dosť 
-K ničomu nedošlo ani k tomu hlúpemu bozku pretože tuto pán brčatý si to zle načasoval!
Bol som naštvaný. Harry hodil puppy eyes. Všetci naňho hľadeli typu: Si normálny? Nechcel som tam byt. Potreboval som to vysvetliť Alex
-Louis čo keby si jej to povedal? 
Liam  mi číta myšlienky? Ale ma pravdu. Ani som mu nepoďakoval a vybehol  hore. Pred jej dverami som narátal do desať. Zaklopal som
-Ďalej
Bol som nervózny. Otvoril som dvere a nakukol dnu. Akurát si obliekala mikinu
-Lex.....Teda Alex môžem?
-Jasne 
-Prišiel som ohľadom tej.......
Neviem čo mam povedať. Bol som ticho. Hľadela na mňa a čakala. Čo teraz? V tom som sa rozhodol. Poviem jej to a dám jej čas nech sa rozhodne. Hlavne, že to bude vedieť a mňa to nebude tak ťažiť ako teraz. Ale ako jej to poviem? Alex vieš ako som ta strhol s toho mosta zamiloval som sa do teba.....Tak asi nie, skúsim viac jemnejšie. Otváral som ústa ale prerušila ma.
-Neboj Louis nič od toho teraz neočakávam. Nemusíš sa tým trápiť a ani mat výčitky kvôli mne
Bol som šokovaný. Nie! Neľutujem, nemám výčitky. Bola to ta najlepšia vec akú som zažil! Ale zdalo sa mi alebo som v jej pohľade videl bolesť a ľútosť? Bože Tommo čo si to nahováraš? Už más vidiny....Ale ako došla k tomu žeby som ľutoval tu najúžasnejšiu vec na svete? 
-To....(Pokrútil som hlavou.)....A ta večera platí?
Chcel som jej povedať že nemá pravdu ale nechal som to tak ani neviem prečo. Raz príde čas a ja jej to vysvetlím
-Jasne..prečo by nemala?
Usmial som sa. Len som sa chcel uistiť či necúvne. Spolu sme zišli dole. Ja som si išiel sadnúť a ona asi zapáliť na balkón. O chvíľu išiel aj Zayn. Do riti! Zabudol som sa s nim porozprávať! Dúfam, že sa nič nestane
-Povedal si jej to? 
-Prosím ta Blondy keby jej to povedal tváril by sa takto? Ako nejaké rozšliapnuté vajíčko? (
-Hmm...Asi nie Hary
-Veď ho nechajte! Povie jej to keď bude na to pripravený.
Zastal sa ma Liam. Vďačné som sa naňho usmial. O 5 minút sa Zayn vrátil dnu. A kde je Alex?
-A Lex? 
Prečo mi kradne slova?
-Ešte tam ostala 
-Čo sa stalo? 
-Ale nič...Harold nic...
Zayn bol akýsi skleslý. Sadol si na gauč a čumel do bedne. Mal som podozrenie ale nechal som to tak. Nešiel som za Alex, lebo asi chcela byt sama. Hmm ja som ale génius keď som na toto prišiel. Chalani sa neskôr rozdelili do izieb. Liam a Niall v izbe pre hosti, Zayn a Harry tu (Zistili sme, že sa dá rozložiť gauč). A ja? Nemám šajnu, skončím buď v kuchyni na dlážke alebo vo vani. Keď Alex nechodila už 20 minút povedal som si ,že idem za ňou. Potichu som vyšiel na balkón a videl ju ležať na hojdačke
-Alex? 
Nič ticho. Podišiel som bližšie a videl, že spi. Bola taká krásna. Vyzerala ako bábätko. Pery jemne pootvorene, zružovené Lička na tvári jemný úsmev. Zdvihol som ju na ruky a išiel uložiť.
-Čo to robíš? 
-No čo asi? Idem ju spláchnuť do záchoda Harry
Prekrútil som ocami
-A ja, že ju ideš predať a organy.
Povedal sklamane Harry
-Harry ty si iné hovädo 
-Ale Liam...
Nechcel som to počúvať. Vyšiel som hore a uložil ju na posteľ. Ako som ju ukladal silno ma chytila za tričko a stiahla k sebe. Aj keď to bolo podvedomá reakcia mne sa od vzrušenia rozbúšilo srdce. Tak som si ľahol vedľa nej. Hneď sa mi schúlila na hrudi. Privinul som si ju ešte bližšie. Zakryl nás. Dvere sa otvorili stal v nich Liam
-Spis? 
-Nie, betónujem
-Ostávaš? 
-Hej, privinula sa ako kliešť
-Dobre, všetkých som už dal spať. Ešte som sa išiel na teba pozrieť. No nič. Dobru a nič nekalé.
Zasmial sa. Dvere sa zavreli. Do izby svietil mesiac a ožiaril jej tvar. Viem už som to vravel ale musím to zopakovať. Bola nádherná keď spala, taká nevinná, nič ju netrápilo. Asi som v tom až po uši. Vážne. Ale čo s tým urobím? Ona mi evidentne neverí. Musím ju presvedčiť. Zajtra na tej večeri sa budem musieť snažiť. Narušiť jej obranu. Ten múr. Dúfam že sa mi to podarí.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára