nedeľa 31. marca 2013

Moments 24


Louis:

-Waw! Ty máš tetovanie?
Sedeli sme a vyvaľovali oči na nápis ktorý mala na chrbte. Forever young. Preľaknuto na nás hľadela. Kto by nehľadel? Ona len v osuške a okolo 5 chalanov no nebojte sa a k tomu jeden nadržaný Harold ktorý si nevie dať rady s tým svojim banánom v trenkách 
-Čo tu chcete?)
Slova sa chopil Liam pretože sme boli stále v šoku.
-Nevedeli sme kde más mopy a handry atd. Chceli sme sa ta to opýtať ale umývala si sa
-Ja som chcel isť do vnútra ale nepustili ma tam
-Harold!
Zvolali sme ja, Niall a Zayn naraz. Harry hodil na nás anjelskú tváričku
-Ďakujem za záchranu pred týmto sexuálnym maniakom, indivíduom. A mopy sú hneď pod schodiskom tam sú dvere a teraz ak ma ospravedlníte je mi zima a chcem sa obliecť 
Hodila na Harryho škaredý pohľad a mávla rukou aby sme sli
-A ďalšie! 
Aj ja som si ho všimol. Čím nás to dievča ešte neprekvapí? Nečakal som, že až dve. Pozrela na nás prekvapene a nechápavo. Chúďa. Také šoky jej robíme.
-Čo??
-No že máš 2 tetovania. Nevyzeráš, ale je to cool. Čo znamenajú?(Zayn)
Vyzvedal. Áno aj ja som to chcel vedieť. Určíte museli mat nejaký význam
-Áno povedz
-Please 
Vzdychla si. Taký znudený a trpiteľský vzdych to bol. A teraz mi vysvetlite prečo tu rozoberám ako si vzdychla? Ale asi viem prečo. Tvárili sme sa akoby to bolo neviem čo ako najväčšia mrkva na zemi a zaujímalo nás ako sa to stalo. Ale zase asi sme to prehnali lebo pomaly každý druhy človek ma tatoo. Ale u nej sa to nečakalo. To bolo asi tým
-Tak na chrbte mam forever young. Prečo som si ho dala? Páčilo sa mi čo to znamená. Navždy mladý. Lebo mladými sme až do smrti podľa mňa ma pre mňa veľa významov. Ale tento asi najviac a proste mi aj udrel do oči popravde. Na pravom zápästí mam husľový kľuč. Preto lebo pre mňa hudba veľa znamená už len pre to že som tancovala a vždy sa pri hudbe ukludnim. A moje tretie......
Keď vravela oči jej zjemneli. Na tvarí sa jej objavil úsmev. To 4-ever young vysvetlila krásne od srdca. Tak jednoducho. Muselo to mat pre ňu veľký význam aj keď to nepovedala priamo. A ten husľový kľuč bol tiež geniálny. O ňom vravela ešte láskavejšie. Asi tým že bol prepojený s tancom a s väčšinou aj s jej životom. Stále to milovala aké nechcela si to pripustiť. Dúfam, že si to uvedomí a prijmeme ju opäť k tancu.
-Ty máš 3?
Keď som začul poslednú vetu. Mne tu asi mucha vletí do úst ako ich mam stále otvorene
-Hej, hej
-A kde? 
-To by si chcel vedieť čo?
Mrkla naňho provokačne
-Počujte nechajme ju aspoň obliecť sa. A my to ideme upratať(Liam)
Ako inak v tom najlepšom vždy všetko preruší. Ja chcem vidieť aj to tretie!
-Ďakujem Liam
Usmiala sa na neho. Aj som mu ten úsmev závidel ktorý mu venovala. Tomlinsom uvedom sa je to Liam a nik iný mal by si sa báť keby to bol Harry alebo Zayn nie Liam ktorý ma Dan.
-Ale to tretie nám teraz ukážeš
Dobre Zayn vyjednávaj ale nič viac. Ten chalan sa tesil ako malý s novej hračky pch! A ta hračka sa vola Alex ktorá je moja! Sakra zase si ju privlastňujem mal by som prestať....
-Jasne a potom ukážeš ty tie svoje(
-Platí
Liam nás doslova a do písmena vyhodil z izby. Harry nesúhlasné bručal. Následné som ho čapol po hlave. Zayn bol vyškerený a v očiach mu žiarili hviezdy, Niall bol stále v šoku ako videl Alex a Liam? Ten s nás vyzeral najnormálnejšie. A ja? Ja som bol vyškerený ako slniečko na hnoji. Cítil som eufóriu. Bolo to úžasné. Cítil som sa skvelo. A to som ju iba videl. Nepripadá vám to tu akoby som to tu opisoval ako s nejakého románu? Podotkýňam ženského? Ja som už s nej vážne mimo. Pripadám si ako pubertiak.....Bože ja som na naj už závislí! Je to dobre či zle...A vážne pod schodmi boli dvere a vo vnútri mopy a rôzne veci na upratovanie. Ja som hneď zobral mop a tak isto aj Harry. Pozreli sme na seba. Vedel som, že myslime na to iste. Odstúpili sme od seba. Mopy chytili obidvoma rukami a s bojovým pokrikom sme začali šermovať. Chalani sa na nás smiali. Ale pod dohľadom Liama ktorý nad nami krútil hlavou, všetko upratovali. Alex zišla dole.
-Ejha kam sa chystáš? Na rande, na rande? )
Toto ma vedelo tak vytočiť. Flirtujúci Harry. Musí do ne stále hustiť?
-Ty tupec, však povedala že ide do prace
Bol som Liamovi vďačný že mu uštedril pohlavok. Harrymu hlavou hodilo do predu a ja som sa škodoradoste uškrnul tak to treba !
-Liam môžeš na minútu? 
Čo od neho chce? Prečo ho volala? Prestal som nad tým uvažovať keď mi Harry prešiel mopom po tvári.
-....Chalani ja idem. čaute!
-čau!!
Trocha som zosmutnel. Prečo musela isť? Ja by som jej to vybavil u šéfa.
-Ale no Louis neplač. Ona sa ti vráti. A zatiaľ sa môžeš venovať mne 
Harry na mna Žmurkol  .debil! :D Ale aj tak ho ľúbim ale nie zas tak ako Alex ja ju ľúbim? Počkať čo to tu meliem? 
-Harry nechaj ho. Chlapec sa zaľúbil tak to prežíva
Liam ma obranoval ale docielil niečo ine
-Ja som sa zaľúbil? 
Polozil som tuto otázku na hlas. Aj keď som nechal ale no čo už
-Hej a ako.....stále na ňu hľadíš a keď ju vidíš cely žiariš
-Ma pravdu, stále si k nej milý a pozorný. Ani k nám nie si taký asi začneme žiarliť 
Doplnoval ho Harry
-Kto by ju nemiloval keď vie tak variť?
Typicky Niall
-A ma tetovania? (
Nič som nepovedal len som sa usmial. Doupratovali sme a cely lepkavý sa vybrali domov.
-Nemali by sme počkať kým príde? 
Ozval sa Blondy.
-Nie povedala mi aby som kľúče dal do schránky
Zavelil Liam 
-V preklade keď doupratujeme mame vypadnúť
Skonštatoval Harry.Uškrnuli sme sa. Vie, že to tak nemyslela ale aj tak to zabolelo. Došli sme domov. Ale ešte predtým sme museli zastaviť v Nandos a v potravinách. Ľudia na nás pozerali ako na bláznov až na debilov. Doma som zamieril hneď do sprchy a všetko so seba zmyl. Bolo ešte len 13:00 o 18:00 ideme na večeru. Čo dovtedy? Zobral som notebook a išiel dole do obývačky. Chalani ešte boli v sprchách. Rozložil som sa na gauči, zapol televíziu išiel pre mrkvu. Prihlásil som sa na twitter a odpisoval fanúšikom.
-Čo robíš?
Harry ku mne dobehol , sadol si  a pozrel na môj profil.
-Čo tak twittcam? 
A prečo nie? S Harrym sme ho dlho nerobili. Aspoň potešíme fanúšičky. Padali otázky aj ohľadom El a aj Alex ale o nej nevedeli kto to je. Ale boli zvedavé. Povedal som že sa nejdem k tomu vyjadrovať a len to že je to veľmi dobra priateľka na čo sa Harry rozrehotal. O 15:00 sme to stopli. Chalani zliezli dole
-Čo teraz?
Zayn sedel pri okne a v ruke zvieral krabičku cigariet
-Nandos!
A prečo nie? Cítil som sa ako pokazená platňa ktorá si stále mysli to iste. Obliekli sme sa a išli. Harry šoféroval. Pred Nandos boli nejaké fanúšičky tak sme im porozdávali podpisy a odfotili sa s nimi. Domov sme sa vracali o 16:30. Ale bez Harryho ten povedal, že sa ide prejsť do parku. Takže príde peši alebo taxíkom. Doma sme bláznili. Prišla aj Dan ale povedala, že dlho nebude. Rad som si s nej uťahoval že som jej vravel Špagetka.
-Hej Loui počula som, že más nejaký objav. Kedy nás zoznámiš?(Dan)
-Ale špagetka prečo ti to budem všetko vravieť  keď si určíte s Liama všetko vytiahla?
Odula spodnú peru. Ha! Odhalená!
-A kedy nás zoznámiš? 
-Neviem keď tu budeš? 
-Ale ja som tu dnes! Ha!
-Áno lenže ona nie a ideme k tomu na večeru
-Čo? Akú večeru? Prečo o ničom neviem? Prečo si nič nepovedal? 
Vyčítal mi Liam. Chalani sa pýtali kedy ideme a kde
-Ale Liamko teraz ti to vravím. A idem pre ňu o 18:00 a ešte uvidím
Zdrhol som hore obliecť sa. Zvolil som biele tričko s červenými pásikmi, čierne sako, tmavé rifle a conversy. Akurát som to stíhal.
-Chalani tak ja idem!
Harryho som už zahliadol doma. Bol akýsi skleslý ale nevenoval som tomu pozornosť.
-OK dúfam, že prídete
-Uvidíme
Zobral som kľúče od auta. Veľmi som sa tesil ako malý. Tajne som dúfal, že sa tento večer vydarí. Chcel som sa opýtať na jej život a otázky ktoré ma svrbeli na jazyku. Muším ešte viac narušiť tu jej bariéru. Tajne dúfam, že aj ona ku mne prechováva sympatie. Zatiaľ som pred bytovkou. Jedna pani akurát vychádzala tak som ju poprosil či by ma nepustila, že idem za Alex a ma to byt prekvapenie. Rýchlo som vybehol tých 7 poschodí. Nadýchol som sa a zaklopal. Nič......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára