nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 14


Lili:

Pred domom stalo boh vie koľko fanúšikov. Odkiaľ vedia kde bývam? Ako nás našli? Toto je na hlavu. Hneď ako sme to videli aj sme zavreli dvere. Mala som chuť tam vypustiť Luku lenže ta by sa túlila teda myslím.....
-Čo teraz? Ja chcem jest!
Opýtal sa zúfalý Niall. On chce jest? To ja som tu bola ukrátená a dobre raňajky css. Potom ma napadol geniálny plán.
-Čo tak ísť autom? Mali by mat dosť rozumu na to aby sa pod kolesa nechodili či? 
Chalani sa na mňa pozreli a baby. Zamysleli sa. Všetci mali na tvárach sústredený vyraz. Podľa mňa sa len hrali že rozmýšľajú aby vyzerali zaujímavo. Jediný kto asi rozmýšľal spomedzi nich mohol byt Liam.
-No môžeme to skúsiť (Liam)
Zaviedla som ich do garáže kde boli všetky naše auta. Aj moje budúce ktoré mi už stihli kúpiť. Keďže nás ide 8  tak pôjdeme mojim budúcim BMW-véčkom. Bolo cele biele a väčšie. Moji rodičia mysleli na to že budeme s babami jazdiť na nákupy a tak aby sme to mali kam vopchať. Schmatla som kľúče. A pozrela na nich. Vôbec nevedeli kam majú ísť. Tak som išla na cele. Keď ho uvideli ostali s otvorenými ústami. Áno bola som na svoje autíčko pyšná.
-Tak kto ide šoférovať? 
Padla otázka otočila som sa k nim. Všetci zdvihli ruky teda až na Nialla ten ešte nemal vodický. A baby nerátam. Tak idem od kraja. Zayn sa zamieta ten bude pri mne a túliť sa. Liam ten ak mu zazvoní mobil tak môžem rovno volať pohrebakov. Ostával Louis a Harry. Hm....Louisa nie ten by mi spôsobil srdcový kolaps. 
-Harry chytaj
Harry nadšené chytil kľúče. Mal toho najviac odjazdene. Ostatní boli trochu sklamaní ale potom sa hrnuli k autu. Problém bol v tom ako si sadneme. Do predu sme dali Liama ten je neutrál. Keby tam bol Louis ako chcel tak no zbohom. Ja som sedela pri okne vedľa mňa Zayn, vedľa neho Niall, Marry a Vicky. Louisovi ostal kufor. Nebol dva krát nadšený ale keď zistil že zo zadu môže robiť zle hneď zmenil názor. A jedinému človeku komu robil zle som bola ja. Ako inak. Stále ma tam štuchal a strapatil vlasy. Musela som veľmi veľa raz narátať do 10 aby som sa upokojila. Nakoniec ho skrotil Zayn s Niallom že ak neprestane zjedia mu mrkvu. Potom už sedel ako 5 peňazí. Hlavou som sa oprela o Zayna ten mi polozil ruku na stehno a jemne mi po ňom prechádzal. Po jeho dotykoch ma pálila pokožka. Chcela som ho pobozkať ale boli sme v aute a bolo nás tam veľa. Zahľadela som sa mu na pery. Asi vycítil čo by som chcela. Nahol sa ku mne a dal mi dlhy ale dlhy bozk
-Hej vy dvaja odlepte sa od seba lebo posadíme medzi vás Louisa (Vicky)
Zakeračka. Oduto som na ňu pozrela a vyplazila jej jazyk
-Nezááááviď
Odvrkla som
-Ja? :D ale houby :D 
Ďalej sme to neriešili. Ešte som zabudla povedať že keď sme išli s garáže nikoho sme nezrazili :D šťastie stalo pri nás. Asi neboli až také blbe aby sa nechali zraziť. Ale keby to zobrali s tej stránky žeby ich zrazilo auto s 1D.....ale bolo by im to asi na prd. Zastali sme pred najbližším Nandos. Ako sme vyšli nahrnulo sa k nám par dievčat. Stala som bokom alebo stali a čakali na nich. Keď prišlo ku mne jedno dievčatko okolo 9 rokov
-Lili? Mohla by som sa s tebou a so Zaynom odfotiť? 
So mnou? Waw spýtavo som pozrela na Zayna. Nemohla som tomu uveriť. Jemne som prikývla stále v šoku. Ta mala dala Vicky foťák do ruky. Ta mala sa dala do stredu mi sme boli so Zaynom vedľa nej
-A teraz povedzte mrkva! :D 
Bože Vicky. Pozrela som na Louisa. Hneď ako počul slovo mrkva začal sa obzerať. Keď sa nám naše pohľady stretli presne na raz sme si vyplazili jazyk a uškrnuli sa. Nakoniec sme sa prebojovali dnu a konečne si objednali. 
-Počujte čo budeme robiť? Mame 2 mesiace prázdnin a sme zúfali! (Povedala Vicky so zmučeným výrazom)
Mala pravdu čo budeme robiť. Chalani sa začali prekrikovať aby sme išli na nejakú dovolenku do zahraničia ale my sme len zavrteli  hlavou. Na more sme nemali vôbec náladu. Stále som tuho rozmýšľala a skúšala niečo vymyslieť. Prestala som vnímať okolie. V tom mi zaplo. Žiarovečka sa rozžiarila nad hlavou a na tvarí sa mi rozlial obrovsky úsmev
-Ticho! Lili niečo napadlo! (Marry)
Prekričala ich. Všetky oči sa na mňa upreli
-Marry akási si si tým istá.
Chcela som blafovať
-Lil na mňa to neskúšaj poznám ta ako vlastne topánky :D a tento pohľad poznám vždy keď si ho mala niečo ta napadlo. Ako aj s tými kobylkami v prírodopisnej......
-Dobre to nemusíme rozoberať :D 
Nahodila som kysli vyraz. Áno kobylky. No čo chcela som urobiť s nimi preteky, rozpytvat a potom ich popásť lenže ich bolo ak osika veľa a keď prišiel učiteľ a videl ako ich naháňame po celej miestnosti do smiechu nám nebolo :D Vtedy sme boli prvý raz v riaditeľni :D A od vtedy sme tam pravidelne. A áno stalo sa nám to v prvaku na strednej od vtedy sme tým slávne
-No tak povedz(Vicky)
Mala na tvarí úškrn  presne si na ten deň pamätala. Kto by aj nie? 
-No čo by ste povedali keby sme išli na chatu k jazeru? 
-Nie je to zlý nápad ale kde zoženieš na poslednú chvíľu chatu? (Prerušil ma Liam)
-Keby si ma nechal dopovedať vedel by si že ta chata je naša a nik iný tam teraz nebude lebo všetci sú na dovolenkách a budeme tam mat súkromie a môžeme tam byt koľko chceme a budeme mat od toho všetkého pokoj. Čo poviete? 
Chalani na mňa pozerali prekvapene
-Jane že ideme!
Zvolali naraz. Na čo sa spustil veľký smiech
-Koľko trvá cesta? (Niall)
-Okolo 3-4 hodín :D Ale predtým by sme sa zastavili ešte v menšom mestečku v polovici cesty.
-Prečo? (Harry)
-Muším ísť niekoho pozrieť
-Koho? (Louis)
-Veď ju nespovedajte je to jej vec :D 
-Ďakujem Liam...nebojte moc sa nezdržíme len ju pozdravím a môžeme ísť.
-A kedy vyrážame? (Vicky)
-Môžeme ísť hoci kedy
-A čo tak zajtra? (Marry)
Všetci pokývali hlavou. To stíhajú
-Ok teda prespite všetci u nás aby sme zbytočné nebehali ale dnes sa pôjdete zbaliť a aj hneď dobre? A zajtra okolo 12:00 vyrážame z domu to bude stačiť :D
Všetci sme boli šťastní a začali sme pišťať ako sme sa tešili. Chalani vyzvedali že ako tam je atd. ale ja som im nič nepovedala nech sa nechajú prekvapiť. Zayn sa moc neozýval ale to on často on bol ten tichší na verejnosti a pôsobil potom tajomnejšie a viac sexy. Ale cítila som na sebe jeho pohľad. Oprela som sa oňho on ma objal okolo pása. Mala som to rada a on to plne využíval. Milovala som jeho prítomnosť. Aj keď sme sa moc nerozprávali stačili nám pohľady aby sme sa dorozumeli. Bolo to šialené ale aj romantické. O pol hodku sme sa odtiaľ dostali a smerovali k nim sa baliť. Ale keby sme vedeli že to bude takéto balenie radšej by sme ich nechali tak. Nech si to urobia sami..........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára