nedeľa 31. marca 2013

Moments 13


Alex:

Au. Niečo ma tlači na ruke. Otvorila som oči. S mojej ruky si Blacky spravila vankúš. Pomaly som ju spod nej vytiahla. Bolo 8:00. Najprv som si išla dať rannú sprchu. Chalani prídu o deviatej. To stíham. Ruku som si samozrejme musela odviazať, dosť to štípalo ale dalo sa to prežiť. Umyla som sa svojim obľúbeným jahodovým šampónom. Vlasy som si dala do turbanu a zatiaľ som sa ponatierala mojim vanilkovým mliekom. Vlasy som si rýchlo vysušila, učesala do ležarneho drdola tak že mi par pramienkov odstavalo. Na tvar som si dala jemný púder (Moc som ho nepotrebovala). Na líčka trocha farby(Aby som nebola taká bleda).Hornú, tenkú linku a riasy som si dva krát prebehla špirálou (Veľmi mi ich zvýraznilo a predlžilo). Už len niečo na seba. Do izby som vbehla len v spodnom pradle. Postavila sa pred skriňu a rozmýšľala čo teraz. Nemôže to byt zase moc pekne aby si nenamýšľali ale zase ani moc ležarne...Hm....zvolila som čierne nohavice(tými nikdy nič nepokazím), k tomu biely sveter s čiernymi pásikmi, pod to pre istotu biele tielko. Doladila som to čiernymi hodinkami na prevej ruke, na ľavú som dala modrý guličkový náramok a ešte jeden farebný hviezdičkový. Ešte som mala čas tak som sa vyhrala aj s náušnicami. Do prvých dierok som si dala  čiernych smajlikov, do druhej zelenú neónovú guličku a do tretej oranžovú neónovú guličku. Áno je to šialené ale to som ja. Pol deviatej. Ešte stíham. Rýchlo som si upratala izbu, Blecky odial vyhnala dala jej jest. Sebe som vytiahla len jogurt. Nejdem riskovať a ani som si nechcela dávať nič ťažké lebo žalúdok som mala ako na lodi. Bola som nervózna. Kto by nebol? Pravé sa idete stretnúť so zvyškom mladej a populárnej chlapčenskej skupiny. Ach jaj na čo som sa to dala ukecat? Ešte som zbehla do izby vytiahla malú čiernu kapsičku cez plece, hodila do nej púder, mobil, kľúče a slúchadlá.  Kým som behala po izbe pohľad mi padol na voňavky. Rýchlo som na seba strekla svoju obľúbenú Avril Lavigne-Wild rose. Ešte 5 minút bože čo teraz? Telku by sa mi neoplatilo zapínať. Tak som vyšla na balkón a dopriala si svoju dávku. Hneď po prvom poťahu sa moje svaly uvoľnili a aj nervozita ma prešla. Nakoniec aj cigarety poputovali do mojej kapsy. Bez nich ani na krok. Viem nemala som ešte 18 ale vyhýbala som sa fajčeniu na verejnosti ale keď sa niekedy inak nedalo....Som rada že tento rok oslávim svoje 18 narodky. Konečne! Klop,klop......No konečne! Obula som si nízke conversy a bežala otvoriť. Stal tam Louis. Krasy ako vždy. Mal na sebe čierny sveter s bielymi pásikmi, tmavo modré až čierne rifle a čierne conversy. Vlasy mal ako vždy strapaté a na všetky strany. Zlatý. Keď ma uvidel široko sa na mňa usmial. Ja zas bojazlivo.                                                                                                                 -Ahooooj!                                                                                                                

A strhol ma do náručia. Trocha som si aj trepla ruku ale ta bolesť sa dala prežiť.                                                                                                                    

-Ahoj                                                                                                             Odtiahli sme sa od seba. Pozrel na mňa. Teda obzrel si ma od hlavy až po päty. Cítila som ako mi do líc putuje červeň                                                         

-Niečo sa ti nepáči?                                                                                                  

-Práveže ladíme. Tomu sa vraví spriaznene duše alebo telepatia                      

-Nepreháňaj                                                                                                  

Zaškerila som sa schmatla čierny kabát a biely sal.                                            

-Inak varujem ta, prišli sme sem všetci v jednom aute, takže nezľakni sa tých bláznov                                                                                                           

-Sú väčší ako ty?                                                                                                     

-Nie, na mňa nik nemá. Ja som jedinečný! :D                                                     

-Aby ti nenarástol nos od tej samochvály. :D Ale tak sa potom nemám čoho báť :D                                                                                                 

Nekomentoval to. Ako sme vysli s bytovky pred velke cierne auto vystupili 4 chalani. Liam išiel hneď ku mne a objal ma.                                                       

-Ahoj Lex, už lepšie?                                                                                               

-No hej....                                                                                                         

Usmial sa a odsunul. Potom sa predo mňa nastúpili zvyšní traja. Slova sa ujal Louis a začal ich predstavovať.                                                                             

-Tak! Tento kučeravý je Harry. Dávaj si pozor naňho je najúchylnejší. A keby náhodou bol niekde v dome a ty sa umývaš zamkni sa, daj tam reťaz alebo aj trezor lebo on je nebezpečný                                                                      

-Hej! To nie je pravda!                                                                            

-Ale je! To ty sa každé ráno promenaduješ po dome nahý! Keď som ta tak videl prvý raz nemal som ďaleko od infarktu!                                                       

-Ale v noci sa nesťažuješ hlavná vec!                                             

-To je už o inom                                                                              

Vyplazil naňho jazyk. Všetci sa na tom dobre zabávali.                                     

-Ďalej ide Niall. To je ten blondiačik. Je to náš veľký jedlik. Nikdy ho nepúšťaj k chladničke lebo do 5 minút tam nič nemáš. A nikdy mu nekradni jedlo lebo máš istý rozsudok smrti. A ja viem o čom hovorím že Potato.                                                                                                   Len som sa uškrnula                                                                                               

-A nakoniec náš Zayn. Alebo narcis alebo zrkadielko, vyber si :D Miluje zrkadla a svoje vlasy. Na tie nedá dopustiť. A hlavne mu nekradni lak lebo bude zle. Skúsenosti. A vždy mu všetko trvá najdlhšie teda obliekanie a keď sa styluje :D treba ho o hodinu dve vopred zobudiť ale aj to je makačka.Liama už poznáš, nášho otecka skupiny. On je ten zodpovedný. Ale nechci zažiť kaktusového Liama (kysli vyraz)                                                                

-A aby Louis nebol ukrátený od tejto "zoznamky". Miluje pásiky a mrkvu. Nikdy mu ju nejedz lebo dopadneš zle. Je to veľký klaun ale na to si už musela prísť sama a ruky preč on je môj :D (Harry)                                   Škeril sa ako blázon. Ak by som ich mala zhodnotiť jedným slovom bolo by to: Šialenci. Ako je možné že som sa nechala na toto nakecat? Uf ak toto prežijem bez ujmi na zdravý tak budem rada a maturity zvládnem ľavou zadnou.                                                                                                                   

-No Louis predstavíš nám ju alebo ostane ako anonym? 

 Zayn naňho spýtavo pozrel.

-Ale(zackanie) pardon, kde mam spôsoby? (ty nejaké máš? povedal Harry)      

-Toto je Alex Collins                                                                                               

-A ďalej? 

Niall netrpezlivo na mňa hladel                                                                                                      

-No ďalej neviem :D                                                                                      

Zaškeril sa Louis. Všetci naňho kukali ako na debila. Prepáčte ale nedalo sa na ňom nesmiať. Liam sa pridal ku mne a nakoniec všetci. Liamovi začal zvoniť mobil.                                                                                                            

-Áno?......To už je toľko?!....Už ideme(zlozil) Do auta meškáme zase.     Ešte predtým ma všetci objali a povedali že na zoznámenie. V aute sa viedli rôzne debaty.                                                                                                                     

-Hej Lex koľko máš?                                                                                  

-17 a Niall nevolaj ma Lex ale Alex                                                                                

-Dobre                                                                                                  

-Tak to potom ešte študuješ 

Konštatoval Harry                                                                    

- Hej, hej o mesiac ale už maturujem                                                                   

-Fiha a rozmýšľaš aj nad vysokou?

Liam sa na mňa otočil                                                        

-Hej, rada by som išla...                                                                                         

-A na akú?

Zayn so záujmom na mňa hladel                                                                                                    

-Hmm.....No buď konzervatórium alebo umeleckú....ale ešte neviem...        

-A na konzervatórium čo?                                                                         

-Podľa mňa tanec                                                                           

Šokované som na Louisa pozrela. Ako?....                                                                 

-Ako vieš? 

Harry ma predbehol v otázke                                                                                                        

-Neviem, myslím si. Však doma si mala všeliake ceny a tak...       

Ostatní na mňa upreli zrak                                                                                                

-S tým som už skončila. Skôr som myslela gitaru alebo klavír....                               

-Hráš?                                                                               

-No nie Niall vieš. To som povedala len tak do éteru aby sa nepovedalo. A doma to mam len na okrasu a aby som machrovala                                               

Prevrátila som oči. Niall sa začal červenať na čom sa chalani dobre zabávali. Zastavili sme pred veľkou budovou. Chalani ma viedli rôznymi chodbičkami. Až sme došli do nejakej nahrávačky. Kde čakal nejaký chlap v stredných rokoch.                                                                                                                   

-To je Paul, manažér.                                                                                   

Vysvetlil mi Liam. Slušne ma predstavili, ale až po tom ako na nich nakričal. A potom sa chalani pustili do spievania. Najprv začali WMYB. Louis sa cely čas díval na mňa. Ale zaregistrovala som aj pohľad Harryho. To čo?  Ďalej išla moja obľúbená Moments. http://www.youtube.com/watch?v=HTy54hMMr44

[Liam]
Shut the door
Turn the light off
I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this
Even though I try

Heart beats harder
Time escapes me
Trembling hands touch skin
It makes this harder
And the tears stream down my face

[Harry]
If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time

[Chorus]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be
My love, my heart is breathing for this
Moments, in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

[Niall]
Close the door
Throw the key
Don't wanna be reminded
Don't wanna be seen
Don't wanna be without you
My judgement's clouded
Lights in night sky

[Louis]
Hands are silent,
Voice's numb
Try to scream out, my lungs
It makes this harder
And the tears stream down my face.

[Harry]
If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time

[Chorus]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be
My love, my heart is breathing for this
Moments, in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

[Zayn]
Thought you left in my mind
Going back to the time
Playing games in the street
Kicking balls at my feet
There's a numb in my toes
Standing close to the edge
There's a pile of my clothes
At the end of your bed
As I feel myself fall
Make a joke of it all


[Chorus]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be
My love, my heart is breathing for this
Moments, in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

You know I'll be your life, your voice, your reason to be
My love, my heart is breathing for this
Moments, in time
I'll find the words to say
Before you leave me today


*Preklad:

[Liam]
Zavri dvere,
zhasni svetlá
Chcem byť s tebou
Chcem cítiť tvoju lásku
Chcem ležať vedľa teba
Nemôžem to skrývať,
dokonca aj keď sa snažím

Srdce bije silnejšie,
Čas mi uteká
Trasúcimi rukami sa dotýkam kože
Robí sa to ťažko
A potoky sĺz tečú dole po mojej tvári

[Harry]
Keby sme mohli žiť tento život len na jeden deň
Keby sme mohli vrátiť čas

[Refrén]
Vieš, že budem tvoj život, tvoj hlas, tvoj dôvod, aby si bola.
Moja láska, moje srdce dýcha na tohle
Okamihy v čase
Nájdem slová povedať ti to
Skôr, než ma dnes opustíš

[Niall]
zavri dvere
Zahoď kľúč
Nechcem byť pripomínam
Nechcem byť videný
Nechcem byť bez teba
Môj úsudok je zahalený
Svetla v nočnej oblohe

[Louis]
Ruky sú tiché,
Hlas je otupený
Skúšam kričať z plných pľúc
Robí sa to ťažko
A potoky sĺz tečú dole po mojej tvári

[Harry]
Keby sme mohli mať tento život len ​​na jeden deň
Keby sme mohli vrátiť čas späť

[Refrén]
Vieš, že budem tvoj život, tvoj hlas, tvoj dôvod, aby si bola
Moja láska, moje srdce dýcha na tohle
Okamihy v čase
Nájdem slová, ako ti to povedať
Skôr, než ma dnes opustíš

[Zayn]
Spomienky, ktoré si nechala v mojej mysli,
Vraciam sa späť v čase,
Hraju hry na ulici,
Odkopávam lopty z nôh,
Mám necitlivé prsty,
Stojím blízko kraja,
Je tu hromada môjho oblečenia,
Na kraji tvojej postele,
Ako cítim seba padať,
Robím si z toho všetkého srandu

[Refrén]
Vieš, že budem tvoj život, tvoj hlas, tvoj dôvod, aby si bola
Moja láska, moje srdce dýcha na tohle
Okamihy v čase
Nájdem slová, ako ti to povedať
Skôr, než ma dnes opustíš

Vieš, že budem tvoj život, tvoj hlas, tvoj dôvod, aby si bola
Moja láska, moje srdce dýcha na tohle
Okamihy v čase
Nájdem slová, ako ti to povedať
Skôr, než ma dnes opustíš


Keď Išla Louisova časť zahľadel sa na mňa ale vlastne cely čas na mňa hľadel.  Čo? Čo tým mysli?  Neskôr po 3 pesničkách som sa opýtala kde je tu nejaký balkón. Paul ma tam zaviedol a opýtal sa či trafím späť. Len som prikývla aj keď mi bolo jasne že nie. Sadla som si na zem a oprela sa o stenu. S kapsičky som vytiahla cigarety a zapálila si jednu. Hneď som do seba vtiahla prvú dávku. Moje svaly sa začali uvoľňovať. Nikotín ma prijemne šteklil v hrdle. Zavrela som oči a vychutnávala si to.                                          

-Ty fajčíš?                                                                                                 

Preľaknuto som pozrela na dotyčného.                                                                 

-Nie to sa ti len sníva.                                                                                     

Odvrkla som mu. Všimol si že ma vydesil. Pri mojej odpovedi sa pousmial takým frajerským úškrnom.                                                                                   

-Prepáč nechcel som ta vystrašiť.                                                                    

Zayn sa zosunul vedľa mňa a tiež vytiahol cigarety a zapálil si.                         

-Vieš, že to nie je dobre keďže spievaš?                                                     

Poznamenala som. Kútikom oka na mňa pozrel.                                                  

-Hej viem, ale už sa snažím prestať alebo aspoň obmedzovať to veľké 

množstvo. A ty by si nemala tiež fajčiť.                                                               

-Ja viem, ale ja som na tom rovnako ako aj ty. A popravde som ani nefajčila 

ale posledne mesiace to išlo akosi samo                                                                

-A aký si mala dôvoď?                                                                                           

-Bolo ich viacej. Stresy, škola, práca, teraz už môj ex-priateľ                      

Ledabolo som mykla plecom                                                                                   

-Prečo už?                                                                                                                  

-Lebo v piatok sme sa tak povediac rozišli....                                                                                                                                               

Povedala som to s takým hnusom a bolesťou. Asi to vycítil, objal ma okolo ramien a držal v náručí. Ďalej uz nevyzvedal. Spolu sme sa vrátili dnu. Všetci na nás hádzali pohľady. Ale najviac Harry a Louis. Čo im je? Prečo tak zazerajú? Do konca tohto všetkého so mnou neprehovorili ani jedno slovo len zazerali.... Popri tom sa tam vozili na reprakoch. Ohadzovali gumennymi medvedíkmi. Nakoniec to priklincovali tým, že Louis zobral hasiaci pristroj a vsetci sme boli bieli. Myslela som ,že ich zabijem. Keďže on jediný a ešte Harry boli čistý, tak som chalanom pošepla svoj pláň. Liam im začal nadávať. A ja som zatiaľ s Niallom a Zaynom podišla k nim zo zadu a objali sme ich. V Niallovom a Zaynovom prípade im skočili na chrbát a mňa stiahli tiež. Nemala som na vyber. Chalani začali hneď jačať                                                                                                             

-Zlezte s nás! Zayn niééé!!
Kričal Harry                                                                       

-No tak Liam pomoc!
Louis sa otočil na Liama                                                                                  

-Nie, nie sami si za to môžete                                                    

Dobre sa na tom zabával. Nakoniec sme všetci skončili na zemi. Nejako divne prepletení. Ja som bola niekde medzi Harrym, Louisom a Zaynom. Niall bol na nás.                                                                                                                    

-Liam pomoc!                                                                                                

Natiahla som k nemu ruky. Zľutoval sa nado mnou a nejako ma odtiaľ dostal a ostatných nechal tak. Keď som na seba pozrela moje nohavice dopadli asi najlepšie. Sveter bol na tom zle. Tak som si ho dala dole(dobre že som si zobrala to tielko). Niekto zapískal. Otočila som sa a videla ako Harry čumí.                     

-A ďalej?                                                                                                

-Harry prestaň byt úchylný tam máš Louisa.                                              

Odvrkla som mu.                                                                                                     

-No Harry máš tu mňa tak ticho .A nečum na ňu tak.                    

Tiež na mňa hľadel ale nie tak okato ako Harry. Však mam na sebe len tielko. Bože takú vedu s toho robia.                                                                                 

-Keďže tu provokujem komu nebude chýbať mikina?                                       

Ako prvý sa spamätal Zayn, ktorý ma tiež prepaľoval pohľadom.  Už mi hádzal svoje modrú bassebalovu mikinu. O aký džentlmen                                

-Ďakujem                                                                                                                      

-V pohode                                                                                                            

Rýchlo som si ju obliekla. Vlasy som si musela rozpustiť a utrieť. Schmatla som uterák. Predklonila sa a vydrhla si ich. A zase zopla do drdola. Pozrela som smerom k chalanom. Harry ma tam pohľadom vyzliekal (Nebol jediný). Podišla som k nemu bližšie. Stále bol na zemi. Kľakla som si k nemu. Uterák som mala stále v ruke. Všetci sledovali čo urobím. Zdvihla som k nemu uterák.                                                                                                                     

-Harry tu ti tečie slinka. Utriem ti ju dobre?                                                

Prešla som mu nim po ústach. Bol šokovaný. Všetci buchli smiechom.                

-Lex si mu dala!                                                                                              

Vysúkal so seba Niall                                                                                             

-Nevolaj ma Lex.....A ja viem.                                                                               

-Takého vyhukaneho som ho dlho nevidel
Smial sa Louis                                                  

-Dievča ty sa mi páčiš
(Zayn, vyznelo to dvojzmyselne ale nezastavovala som sa nad tým)                                                                                                          

Len som sa škerila a smiala s ostatnými.                                                                

-Vitaj v partii                                                                                                     

Ťapol si so mnou Liam. Neskôr ma zaviezli domov.                                               

-Alex, vieš na čom sme sa dohodli?                                                                  

Louis mi pripomenul dohodu. Uf.                                                                         

-No tak dobre, poďte.                                                                                             

-Chalani ideme k Alex na večeru :D                                                                      

Jupiíííí                                                                                                     

-Jedloooo 
Ako jediný Niall zvrieskol že sme sa museli zasmiať



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára