nedeľa 31. marca 2013

Moments 21


Dali sme si preteky hore. Neváhal som. Alex bežala dosť rýchlo, bal som sa že prehrám ale šťastie stalo pri mne, lebo Alex sa potkla a spadla. Bol som šťastný a skákal ako malý
-Vyhral som vyhral haha! Kiš-kiš!
-Aby si sa nepototo
Odpovedala mi oduto. Aj ja by som bol keby som sa potkol a nevyhral. Rýchlo odomkla a smerovala do kuchyne. Ja som sa po svojom heroickom výkone zvalil na gauč. Mal by som dostať medailu. Zakotvil som. Chalani došli po 5 minútach ich prvé slovo
-Voda!!
Musel som sa zasmiať, vyzerali ako skapate veveričky. Proste zadychčaní sa zvalili po celej miestnosti. O chvíľu Alex doniesla vodu. Chalani sa k nej vrhli ako supy. Akoby nepili cely rok. Potom sme sa usadili. S kuchyne bolo počuť hluk ako Alex vari.
-Čo teraz? 
Preriekol Harry.Dostal som nápad. Môj pohľad smeroval k poličkám s kazetami. Hazza ma sledoval. Všimol si môj pohľad. Usmial sa. Podišiel k tomu a vybral poslednú s nich. Kukol som naňho. V očiach mal otázniky. Zapnúť či nechať tak? Moja zvedavosť bola väčšia a tak som teda prikývol. Zapli sme to a pozerali. Tancovala voľný štýl mohla mat tak 8 rokov? Ale bola dobra, tancovala precítené a každý jej pohyb vyjadroval emócie. Bola v tom hlavne radosť. Prefrčala okolo nás. Prekvapene som za ňou hľadel. Asi si to nevšimla. O chvíľu zbehla prezlečená. Pozerali sme ďalej. Boli tam aj zábery jej rodičov.
-Ehm
Odkašľanie. Preľaknuto sme sa otočili. Cítil som sa previnilo, lebo nás prichytila. Všetci nasmerovali na mňa a Harryho prsty. Zradcovia. Previnilo sme sklonili hlavu
-Ja sa nepýtam kto to bol. A nejdem sa k tomu ani vyjadrovať, neviem kto vám to dovolil ale......viete čo prišla som vám povedať že večera je na stole. (Alex)
Povedala a odišla. Bol som rad že nič viac. Uf. Sadli sme si za stôl, popriali dobru chuť. Bolo to výborné. Nejaké mäso a cestoviny
-Pane bože Lex! To je výborné! 
Niall sa zase rozplýval. Ale súhlasil som s nim
-Som rada, že ti chuti ale tu Lex si si mohol odpustiť.
Milo sa usmiala. Bolo vidno že ju to potešilo. Tak materinsky sa na Nialla usmiala. Ako matka na dieťa....Čo to tu táram?
-Inak Alex? 
-Hmmm? 
-Prečo netancuješ? Však si bola dobra a to si tam mohla mat ta 7-8 rokov.
-Ale to by aj mňa zaujímalo 
Bola to pravda. Chcel som to vedieť. Na tých videách vyzerala šťastne tak prečo potom skončila? Všetci sme na ňu upreli oči. Čakali sme čo povie. Bolo mi jasne, že nám to nepovie. Až tak veľmi nám neverí. Ešte len si tu dôveru získavame. Prestala jest. Niall využil situáciu a zobral jej tanier a už to do seba dával
-To je moja vec a nechcem to rozoberať
No čo som vravel? Teda myslel? Ha! Ja viem predpovedať budúcnosť. Postavím si pred dom stánok a budem veštiť. Zamrkám na Harryho a ten mi určíte kúpi kryštálovú guľu a aj ten plášť
-A nechceš sa k tomu vrátiť? 
-Možno raz....ja neviem...uvidím...
Hmmm....šanca tu je aby sme ju k tomu dostali. V hlave sa mi rodil plán. Budem ho musieť povedať Liamovi či to nie je prehnane. Všetci odišli späť do obývačky ale museli sme jej sľúbiť, teda dať čestné skautske, že si už nepozrieme tie videa. Alex začala umývať bolo ticho. Nevšimla si, že som tam. Podišiel som teda bližšie zobral utierku a začal utierať. Veľmi prekvapivé že? Však čo iné by sa dalo s ňou robiť?....Nie počkať! Ticho viem veľa veci....Prekvapene ku mne zdvihla pohľad. Automaticky som sa usmial, úsmev mi milo opätovala
-Inak k tej výhre
Prerušil som ticho. Presne som vedel co chcem. Mal som plan a dufal som že vyjde
-Čo s ňou?
-Už viem čo chcem
Pozrela na mňa a čakala
-Zajtra okolo šiestej pre teba prídem. Buď pripravená
-A čo keď nepôjdem? 
To by si mi neurobila!
-Tak ta unesiem ale pšt
-Dobre verím ti 
-Som rada
Bolo mi do smiechu. Akoby sme sa dohadovali na plané ísť k susedom na čerešne a nik o tom nemôže vedieť. Potom sa otočila a dávala Blecky jest. Ako som otváral poličky zbadal som muku. V hlave sa rodil diabolsky plán. Muhahaha. Vedel som ako ju vyprovokujem aby sa otočila
-Lex? 
-Nevolaj ma tak!
Otočila sa a ja som jej to hodil do tvare. Tu muku. S otvorenými ústami na mňa hľadela. Rukou si šokované prešla po tvári. Pozrela na mňa zabijackym pohľadom. Škeril som sa na ňu typom ja za nič nemôžem. Rukami si prešla po tvári. Než som sa stihol spamätať utrela si do mňa ruky a vysypala na hlavu vrecko muky
-Tak a teraz sme si kvit
-Ty.....
Natiahol som sa za ňou ale bola rýchlejšia a ušla mi. Začali sme sa naháňať po celej kuchyni. Vbehla do obývačky a ja za ňou. Chalani sa na nás dívali ako na debilov. Niall buchol smiechom a všetci s nim.
-To čo ste tam robili
-Nič úchylné Harold! 
-Ale vyzerá to ako.....
-Harold drž ústa!! 
Skríkli sme naraz. Významné som sa naňho pozrel nech je ticho. Začal som sa zase približovať. Ona cúvala. Rýchlo sa skovala za Liama a používala ho ako štíť.
-Louis chod preč!
-Nie bez pomsty!
-Padaj!
-Liam!!
Zvolali sme naraz a upreli naňho pohľad. Nevedel čo ma robiť. Splašene behal pohľadom so mňa na ňu. Ak sa rozhodne pre ňu pomsta ho neminie v podobe pokazenej žehličky na vlasy alebo skrytých Toy story
-Ja vsádzam na Lex
Niall.Zradca jeden!
-Aj ja 
Vtierka...Zayn
-Ja na moju lásku Louisa
Moje zlatíčko.
-Ďakujem zlato, potom som večer cely tvoj 
Žmurkol som. Obrátil som sa späť k nej lenže na mňa sotila Liama a tak sme dopadli na zem a ona dupotala hore schodmi. Buchli dvere
-Bože Payn! Zlez so mňa. Chcem POMSTU!
So smiechom zliezol. V sekunde som bol hore. Zastal som pred jej dverami a počul nadávky. Modlil som sa aby nezamkla lebo by som asi liezol. Skúsil som. Bolo otvorene! Ha! Nestihla. Videl som ako šmátra po poličkách. Zamrzla keď ma zbadala. Asi som ju riadne vystrašil
-Pred Kingom of Carrots sa neskryješ
S vytaznym úškrnom som vošiel dnu. Vyvalila oči. Dvere tresli. To čo?.....Skúšal som otvoriť. Zámka cvakla. To neurobili....Oni nás tu zamkli?......


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára