nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 9


Lilin pohľad:

Pomaly som otvorila oči. Vedľa mňa ležala ta najúžasnejšia osoba na svete. Chvíľu som naňho hľadela, ako krásne spi vyzeral ako anjelik. Prevalila som sa na chrbát a kukla na hodiny 6:00 čože?! Tak skoro? To je asi tým, že včera som prespala minimálne cely deň. Vbehla som do kúpeľne, kde som si dala rýchlu sprchu. Obliekla som sa a urobila so seba človeka. Dala som si zase dziny(ktoré som stihla oprať)a zase šlohla Zaynovi tričko. Hore ešte nikto nebol. Tak som si to zamierila so kuchyne. Čo si dám na raňajky? Ale zase ,keď ma tu nechali spať....Rozhodla som sa, že sa všetkým odvďačím tým, že spravím palacinky. Našla som potrebne ingrediencie. Narobila veľa ale veľa cesta (kvôli Niallovi). Keď som mala všetko už hotové, upratala som si po sebe v chladničke som vylovila nutelu, nejaký džem a samozrejme šľahačku a ovocie. Všetko bolo už na stole, keď som zhora začula búchanie za tým nasledovalo achkanie a ochkanie. Všetci sa mi nahrnuli do kuchyne (áno už si ju privlastňujem). Liam bol v teplákoch ale vyrazilo mi dych keď som ho videla bez trička :D Zayn mal tričko a iba boxerky pekná ritka len tak mimochodom :P Louis a Harry boli už oblečený. Ako posledný prišiel Niall, našťastie oblečený normálne. Pohľadom na Zayna som len zdvihla obočie a pohľad alá -Mohol si ma aspoň varovať-Len sa žiarivo usmial a vyplazil mi jazyk.

-Jéé, čo to tu tak rozvoniava? 

Niall sa mi snažil nakuknúť ponad plece

-Uvidíš, nechaj sa prekvapiť

Mrkla som naňho. Všetci na cupitali do kuchyne kde sa usadili a čakali. Pred sebou už mali všetko nachystane už len palacinky. Keď som s nimi už išla pobavil ma Niall v rukách držal príbor a nedočkavo sa vrtel, a jeho oči úplné žiarili. Polozila som pred nich dva obrovské taniere plne palaciniek. Chalani na mňa zbožné pozreli najviac Niall. Ten sa v zapätí postavil. Uväznil ma vo svojom medveďom objatí a dal mi pusu na líce.

-Ja ta milujem

povedal sadol si a začal jest

-No tak Prrr. Horan! Drž sa ďalej. A ty mlada dáma....tu prestaň všetkých baliť lebo uvidíš

Pozrel na mňa s predstieranou výčitkou. Len som zdvihla obočie. Koketne sa usmiala na ostatných, ty mi ho opätovali

-A čo také? 

Asi som to nemala hovoriť lebo Zayn sa diabolsky uškrnul. V očiach mu tancovali iskričky šibalstva. Kukol na ostatných ti sa tiež tak usmievali. 

-Myslím, že  by sme ju mali prijať do rodiny a pekne po našom

-Pekne po našom? Myslíš vážne Zayn?

Opýtal sa s nádejou v očiach Louis 

-Hej, hej

Odpovedal mu. Len som sa nechápavo kukala. Nič ďalej sa nedialo tak som to neriešila. Niall mi pomohol pospratovat taniere. Dala som ich do umývačky. Mierila som k schodom, že to tam poupratujem. Keď ma niekto schytal a prehodil cez plece ako vrece zemiakov. Bol to Louis.

-Čo to robíš?! D aj ma dole a ihneď! Nechaj ma!

Začala som ho búchať po chrbte a kopať. Ani to s nim nepohlo.

-Čo idem robiť? Ideš si prejsť cez náš rituál aby si bola oficiálne v rodine.

Povedal a utekal ďalej.

-Čo aký rituál? Pusti ma!

Vybehli sme na záhradu. Všetci tam už boli s smiali sa na plne kolo. Smeroval k bazénu. NIE! 

-Nech ta to ani nenapadne! Louis! Poloz ma!

Zúfalo som kričala. Zastali sme. Prehodil si ma do náručia. Pozrel na mana, vedela som na čo mysli.

-Nie Louis, nie, nie..

Neskoro zohol sa a už som letela

-Niéééé ja neviem PLAVAT....

Asi som to mala povedať skôr, ale nerátala som s tým že ma budú hádzať do bazéna. Pomaly som klesala na dno. Metala som so sebou ale nie a nie ísť k hladine. Pomaly mi dochádzal kyslík. Ruky aj nohy mi ochabli. Myslela som už len na to najhoršie. Keď ma niekto chytil a ťahal ma hore. Prudko som sa nadýchla nad hladinou a aj veľmi rozkašľala. Zayn ma držal v náručí a presúval sa so mnou k brehu. Tam ma vyložil na okrej. On bol stále vo vode. Díval sa na mňa s ustarostením výrazom. Pomaly ma hladil po chrbte aby som sa ukludnila. 

-Louis ja ta asi zabijem!

povedala som

-Prepáč, prepáč, prepáč ja som nevedel že neviem plávať

-A čo som ti vravela? 

-Ja som si myslel že si robíš srandu

Kľakol si ku mne. Hodnú chvíľu sa mi ospravedlňoval. Pomaly som sa postavila. Louis so Zaynom mi pomohli lebo inak by som zase spadla. Louis stal otočený chrtom k bazénu. Neodolala som a s celej sily doňho strčila. Prekvapený letel do bazéna

-Ty mrkváááá

Rýchlo vyliezol z bazéna a začal tam všetkých hádzať. Všetci sa tam blazneli, špliechali a potápali. Nakoniec ma Louis začal naháňať po celej záhrade.

-Nie, Louis nechaj ma!

Neskoro chytil ma do náruče. S celej sily som sa ho držala. Keby ma pustil tak som si istá že ostanem na ňom visieť. Tak som sa doňho zakvačila. Zase sme mierili k bazénu. S hrôzou v očiach som tam hľadela a potom naňho

-Louis....

-Pššt...neboj sa...nenecháme ta utopiť, to by potom Zayn utopil mňa.

Ako povedal odrazil sa od brehu. Spolu sme leteli do bazéna. Už som tam bola myslela som že zase začnem klesať ale niekto ma chytil s pravej a ľavej strany a vynoril. Bol to Zayn a Louis.

-Vidíš čo som ty vravel. Ty mrkva. Nenechám ta utopiť

Vyškerený mi vyplazil jazyk. Pustil ma. Myslela som že sa zase potopím ale Zayn si ma pritiahol do náruče. Ruky som si dala okolo jeho krku, nohy obmotalo okolo pase. On ma držal okolo pása. Medzi nami bolo ticho nie to trápne ale také prijemne že keď ste s niekým milovaným tak vám stačí iba jeho prítomnosť. Hlboko sme sa dívali do oči

-Harry môj, láska jediná, pod na moju hruď. Ja ti neublížim

-Padaj ty mrkvožrút, nie nechaj ma Louis! Liam POMOC!!

V tom obrovsky výbuch. Zayn nás natočil tak aby sme to videli. Louis sedel na Harrym teda na jeho ramenách. Ten sa tam topil bolo mu vidno iba tie jeho kučery a veľký prúd bubliniek. Niall a  Liam sa na tom  smiali. Ale boli na tom podobne. Niall sedel na ramenách Liama ale ten sa netopil. Ale aj tak som sa smiala. Vtom som videla ako Louis letí a následné kopu nadavak s Harryho strany. Harry bol cely červený a snažil sa Louisa chytiť. Ten stihol vybehnúť z bazéna a začal pred Harrym utekať. Harry vyliezol hneď a začal za nim utekať. V tom smiechu som si niečo všimla

-Louis!! Pekne mrkvýý

Zakričala som na cele kola a začala sa nekontrolovane smiať. Obidvaja zastali a pozerali na mňa ako na blázna. To ma rozosmialo ešte viac. Niall sa pridal tiež ku mne spolu s Liamom a Zaynom.

-Hééj čo je tu také smiešne?

Durdil sa Louis. Ale tiež mu šklbalo kútikmi úst

-Louis nechýba ti niečo? Len tak náhodou?

Ukázala som na červenú kopu plávajúcu v bazéne (jeho nohavice). Normálne som videla ako mu nad tou jeho mrkvovou hlavou zasvietila žiarovka...či mrkva?  Pozrel sa na seba a začal vrieskať. Stal tam totiž len v boxerkachs mrkvovou potlačou teda mal na nich malé mrkvy. Harry sa tam začal smiať. Valal sa tam po zemi aj som sa bála čí sa nezadusí

-Nedívajte sa! To sú moje mrkvy!!

A začal utekať s tým jeho "sexy zadkom"

-Hej Louis sexy zadok!

Zastal a otočil sa. Ja som naňho žmurkla. Našpúlil pery, vytrčil zadok a plesol si po ňom

-Tak sa niekedy zastav mrkvička! A Harry ja som ti vravel že môj zadok je mrkvovsky chrumkavý! HAHA

Harry naňho vražedné zazeral. Dal si dole rifle. Postavil sa k nemu a začalo sa veľké porovnávanie. Ja som sa nemohla prestať smiať a ani ostatný. Tak dobre som sa dlho nesmiala.

-Aá ten striptíz si nechajte na izbu!!

-Ale Lil, no povedz kto ma viac sexy zadok? Porovnaj

Vyškieral sa na mňa. Najprv som im pozrela do oči a so zdvihnutým obočím som pomaly mierila dole. Môj pohľad sa blížil k veci tejto hádky. V tom mi niekto zakryl oči.

-Žiadne také! Ty más dovolene sa dívať len na môj! Musíš si vystačiť! A vy dvaja prestaňte s tým rýchlo sa oblečte a padajte! Inak nabehnem do vnútra a zjem všetku mrkvu a haribo v tomto domu! A ty moja milá...

Nedokončil len ma začal vášnivo  bozkávať. Už som len počula fajkanie a hlásky typu: Zayn ty kanec! To si nechajte na izbu! Aj ja chcem!.....Len som sa nad tým smiala. Potom ma vyniesol na rukach rovno do izby. Rychlo som sa umyla s tej chlórovej vody aby som nesmrdela. Potom sa išiel aj on. Zvalila som sa na posteľ len c spodnom pradle a jeho veľkom tričku. Nechcelo sa mi dávať šortky. Na chvíľu som zavrela oči. PLESK!!

-Au! Ty....

Otočila som sa. Zayn sa tváril ako nejaké neviniatko

-No čo neodolala som, keď ona sa tak na mňa pekne usmievala

Zaškeril sa od ucha k uchu. Ľahol si ku mne

-Tak si ma musel plesknúť po zadku hej? Za toto zaplatíš Malik!

Vrhla som sa naňho a začala ho štekliť. Ten sa len smial, lenže potom sa obrátil a začal štekliť on mňa

-Niééé dosť! Prestaň.....Niééé

Kričala som na cely dom možno aj Londýn. Z očí mi išli slzy, pomaly som už ani nedýchala. Prestal ešte som sa ani nenadýchla a už ma začal bozkávať. Najprv pomaly až nežne potom to prerástlo až do vášnivého bozku. Už mi išiel rukou pod tričko

-Zayn, nie, ešte nie...

Pochopil ďalej ma už len bozkával. Neskôr sme už len ležali vedľa seba. Vychutnávala som si jeho prítomnosť. Ležala som mu na hrudi. Jeho srdce znelo tak krásne najkrajší zvuk na svete. On ma jemne hladil po vlasoch. Asi sme tak aj zadriemali, boli sme veľmi unavený s vody a toho ďalšieho.


Zaynov pohlad:

Prevrátil som sa na bok, myslel som si , že si ju priviniem ale jej strana postele zívala prázdnotou. Rýchlo som vstal. Kde je? Čo keď si to rozmyslela? Moje myšlienky boli bláznivé, viem že to boli nezmysli ale proste nevedel som prestať panikáriť. Rýchlo som na seba hodil tepláky. Vpadol som do Louisovej izby (bola najbližšie)
-Louis vstavaj!

Zatriasol som nim

-Nie neberte mi mrkvu...Niééé!!! Moja mrkvááá. Prepáč mi to nemyslel som to tak ja ta už nepodvediem s tou reďkvičkou ani mi nechutila....neopúšťaj ma vráť sa!

Začal kričať. Nevedel som či sa mam smiať alebo ho zobudiť. Rozhodol som sa pre druhu možnosť aj keď mi mykalo kútikmi úst a chechtal som sa ako blázon. Rychlo som nim zatriasol. V mihu sa posadil a v rukách zvieral tu plyšovú mrkvu. Na sebe mal pyžamové nohavice s mrkvovou potlačou. Veľmi komicky to vyzeralo a ten vyraz tomu ešte pridal na viac. Pozrel na mňa dezorientovaným pohľadom

-Louis neboj, mrkva ta neopustila....ale nevieš kde je Lil?

Na tvarí sa mu objavila úľava. Potom pokrútil hlavou, už otváral ústa keď..

-Jééj čo to tu tak krásne vonia? 

Bol to Niall. A áno zreval to na cely dom takže všetkých zobudil. S Louisom sme vyšli von. S izieb už vyšiel aj Liam s mobilom nacapeným na uchu (ako inak) a Niall s Harrym ktorých som videl bežať dole schodmi. V celom dome niečo rozvoniavalo. Išli sme za tým. Videl som Nialla ako sedí za stolom a v ruke príbor a nedočkavo čaká(vtedy mi prišiel ako malý). Zadíval som sa na jej chrbát. Dnes mala už svoje rifle, ale moje tričko. Spadol mi kameň zo srdca. Neodišla. Všetci sme si posadali a čakali čo pred náš položí. Na stole boli rôzne džemy, nutela, šľahačka, ovocie a iné veci. Keď prišla polozila pred nás 3 plne taniere palaciniek. Všetci začali výskať. Niall na ňu zbožne pozrel. Sledoval som ho ako sa postavil. Objal ju a dal jej pusu a líce. Vtedy ma bodol osteň žiarlivosti.

-Ja ta milujem

Povedal blažene sadol si a pustil sa do toho. Jej líca dostali ružový nádych. Bola taká krásna keď sa červenala


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára