nedeľa 31. marca 2013

eautiful Dreams 35


Zobudila som sa na krásny spev ktorý sa ozýval vedľa môjho ucha. Pousmiala som sa. Pootvorila som oči a videla Zaynov krásny úsmev. Prepaľoval ma pohľadom. Ležala som na bruchu hlavou a rukami na jeho hrudi. Prikrývku som mala prehodenú len cez môj zadok takže som mala odhalený chrbát.
-Dobre ránko
Zamrmlala som a Zayna pobozkala na nos. On pokrčil nosom. Chytil mi hlavu do dlani a dal mi poriadny bozk na pery.
-Teraz je dobre
Zaškeril sa. Ja som sa na ňom zasmiala a dala mu frčku do nosa. Našpúlil pery a prekrížil ruky na hrudi
-Ale no pánko sa nám urazil?
Zasmiala som sa. On však nereagoval.
-Ako myslíš. 
Odfrkla som mu so srandovnym tónom. Poriadne som sa ponatahovala a s mojich pier vyšlo spokojne zamraučanie. Posadila som sa tak že som Zaynovi bola chrbtom. Cítila som na sebe jeho pohľad. Vyvolával vo mne zimomriavky. Chlapec sa chcel hrať tak nech. Postavila som sa a plachta skĺzla na zem. Pomalým krokom som prešla do kúpeľne. Poriadne som krútila bokmi aby trpel. Počula som utrápený vzdych. Musela som sa usmiať. Nič nevydrží. Prekrútila som očami a vhupla do sprchy. Pustila som na seba vlažnú vodu ktorá so mňa zmyla posledne znaky milovania. Keď som si už len užívala pohladenie vody zacítila som aj iné pohladenie. Zayn sa ku mne natlačil a rukami ma objal okolo pasu. Začal mi pusinkovat krk a ramena
-A niekto sa nám odrazil?
Zasmiala som sa. Cítila som ako sa  usmieva. Čím ďalej tým bol viac vášnivejší. A vo mne začal horieť plamienok vášne
-Zayn nie teraz večer
-Ale...
-Nie!
Bolo to nad moje sily ho odstrčiť. S brblaním poslúchol. Spoločné sme sa umyli. Navzájom sme sa poutierali čo bola celkom sranda. Len v spodnom pradle sme sa postavili pred skriňu
-Čo teraz?
Povedali sme obaja naraz. Pozreli sme na seba a spustili veľký smiech. Nakoniec sme sa obliekli letne lebo vonku svietilo slnko. Zayn si obliekol trojštvrťové kra trasy a biele tielko ktoré zvýrazňovalo jeho svaly. Bože Lil kludni hormóny! Aha slinka ti ušla! Kde? Neklam mi! Zahnala som ten vnútorný hlas niekam dozadu a vybrala si čierne kratasy, sivé tričko s dlhým rukávom ktoré som si vyhrnula, sovičku od Vicky a čierne vansy.


Ešte som si prečesala vlasy a nechala nech mi uschnú. Na tvar som si dala len špirálu a lesk. Navzájom sme sa zhodnotili a spokojne sme ruka v ruke zišli dole. Tam už bol zvyšok osadenstva
-A hrdličky konečne dohrkútali a poctili nás prítomnosťou!
Louis zdvihol dlane k stropu akoby ďakoval. Ja som sa len zasmiala
-Louis!
Okríkla ho El. Ten len sklopil pohľad ale videla som ten škodoradostný úsmev. Sadli sme si k ostatným a čakali čo pred nás položí Liam. Boli to hrianky. Mňam! Zalizovala som sa až za ušami
-Inak kde ste boli celu noc?
Hovorila som s plnými ústami. Odpovedal mi ako inak Liam
-Ale Louis vybavil jeden hotel a tam sme prespali
Múdro som pokynula hlavou a žula ďalej
-Ale steny boli dosť tenké...
Zamrmlala ospalo Dan. Hneď som po nej hodila pohľadom
-Ako to myslíš?
-Ale tuná Louis a El si užívali radovánky a dosť nahlas!
Doplnila ju Vicky a zívla si. Videla som ako Louis a El naraz očerveneli. Zákerne som sa usmiala
-Nešker sa tak Lilieth! Aj vy ste robili to iste čo my!
Okríkol ma Louis a ešte viac očervenel. Priznám sa aj mne do líc vošla červeň ale nedala som sa
-Ale Louis zlatko rozdiel bol v tom že nás nik nepočul oproti vám
Žmurkla som naňho. Zahanbený a s otvorenými ústami sa zosunul niekde na zem. Niall si dal so mnou päť.
-Koľko to je Tomlinson? 10:8? nevediem len tak náhodou?
-Len o dva body a to ta doženiem
Zavrčal niekde spod stola. Ja som sa len rozosmiala tým mojim "úžasným" zvonivým smiechom a ostatný sa ku mne pridali. Veď akoby nie. Ale myslím že sa smiali skôr na mne a Niallovi ako sme sa smiali a plieskali si po stehnách a stole.
A tak išiel cely deň. S Louisom sme sa stále podpichovali a liezli si na nervy. Normálka. Zayn a El medzi nami robili policajtov ale neúspešné. Nás stav sa prehupol s 10:8 na 15:13 stále vediem. Tak viete chlapi
-Zle kura!
Zvrieskol na mňa a nadurdene si sadol
-Aj ja ta ľúbim mrkvička
Vyplazila som mu jazyk a oprela sa o hruď môjho chlapa.
-Decka zajtra už ideme domov že?
Ozval sa Liam keď si k nám sadol a mne a Niallovi dal osobitnú misku popcornu. Prikývli sme a potom na nás dopadol smútok
-Ale hlavy hore! Za chvíľu sa sem vrátime a užijeme si tu kopec srandy ako aj tieto prázdniny
Povzbudzovala ich Dan. LEN SOM PRIKYVLA
-Ale riadne sme si tu toho zažili
Povedal zamyslene Niall a ďalej chrúmal popcorn
-Príchod
-Nákupy
-Opekačka
-Výlet
-Kúpanie nechcene v bazéne
-Posledná akcia
Na našich tvárach svietili priblble úsmevy. Ach bolo to úžasné
-A čo idete ďalej robiť? 
-No ja s Vicky ideme na tu stáž
Povedala Marry a trocha sa zarmútila
-Ale no zlato to vydržíme
Pošepol jej Niall a dal jej slaný bozk
-My s Dan ideme na Bahamy
-Ja s El asi do Pariza
-No Niall vyzerá to že mi ideme domov
Zaškeril sa naňho Harry
-A vy dvaja? 
Otočila sa na mňa Vicky. Mykla som ramenami
-To sa ešte uvidí
Povedal záhadné Zayn. Ale čo on niečo chystá?
-Čo máš na pláne?
Ďobla som doňho ale on sa len zasmial so slovami že uvidím. Ok teda chlapče. A zvyšok dna sme len jedli váľali sa kúpali a nakoniec balili. S malým smútkom ale aj šťastím sme políhali do posteli a užívali si večerné radovánky. Jasne že aj Louis. A aj Zayn sa dočkal......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára