nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 26


Lili:

-Lili vstavaj...Lili
Začal do mňa štuchať Zayn. Ešte som spala. Prečo ma budí? Zamravčala som a prevalila sa na druhu stranu, prikrývku som si dala na hlavu.
-No tak to teda nie....
Posteľ zavŕzgala. Žeby to vzdal? Niekto trhol prikrývkou a už som ju nemala. Otvorila som jedno oko a videla ako sa na mňa Zayn škerí. Odfúkla som si a posadila sa
-No prečo ma budíš? 
Rozospato som sa ho spýtala.
-No je 11:00 a mal som na vyber buď ja alebo Louis. Takže som ta zachránil. A chcú niečo podniknúť ale nevedia čo. Preto som ta mal zobudiť
-Pre takú hovadinu......a ja som mala taký pekne sen...vrrr
-Hej? A povieš mi ho?
-Možno...
-Cica...
-Tiger...
Hľadeli sme na seba a na tvárach úsmev. Nie, nie nepoviem ti ho lebo sa možno nesplní. Postavila som sa a radšej zutekala do kúpeľne. Išla som rovno do sprchy. Nechala som po sebe stekať kvapky teplej vody. Božské. Lenže na moje šťastie som zistila, že som si nevzala žiadne veci. Skvele. Obmotala som okolo seba uterák a pomaly pootvorila dvere. Zayn ležal na posteli so zavretými ocami. Rátal zrkadielka ako vidím.
-Môžeš ísť do kúpeľne
Otvoril oči a pozrel sa na mňa. Premeriaval si ma pohľadom od hlavy až po päty.
-Zase dráždiš?
-Mazaj sa umyť!
-Rozkaz
Prefrčal okolo mňa a ja som sa postavila pred skriňu
-Zayn!
-Áno?!
-Kam ideme?
-Obleč sa do plaviek a niečo pohodlne
Aha tak dobre. Natiahla som na seba svoje obľúbené zelene neónové plavky, rifľové šortky a nejaké tielko.
Vlasy som zopla do drdolu a na nohy si dala čierne vansy. Spokojná sama so sebou som sa vyvalila na posteľ. Vtedy vyšiel Zayn obmotaný uterákom
-A že ja dráždim
Zamrmlala som si popod nos
-Nechaj to tak
Odišiel ku skrini a nechal uterák len tak spadnúť. Črtalo sa predo mnou jeho neskutočne sexy pozadie.
-Pekná ritka
Neodpustila som si. Natočil sa ku mne hlavu
-Chceš si kusnúť?
-A zničiť takéto veľdielo? To radšej odolám
Len nado mnou pokrútil hlavou. Vytiahol si čierne plavky, biele tielko a čierne conversy. Otočil sa ku mne
-Môžeme ísť
Pozrela som naňho a rukou mu prešla cez spadnutú ofinu
-Vlasy nič?
-Tak či tak budú mokre....nebodaj sa ti nepáčim takto?
Hryzol si do pery a hodil na mňa pohľad spod ofinky. Milo som sa usmiala a pritisla sa k nemu ešte viac
-Jasne že hej. Ty sa mi budeš páčiť vždy.
-Aj s plešinou?
-Nepreháňajme ale hej
-Vieš že ta milujem? 
-A vieš že viem?
-A ch ta tvoja sebadôvera
Zdvihla som k nemu pohľad
-Nebodaj sa mýlim?
Sklonil ku mne pohľad. Na tvarí sa mu usadil nežný úsmev. Dvoma prstami mi zdvihol hlavu ešte vyššie a priblížil sa ku mne.
-Nie princezná, nemýliš. Milujem ta celým svojim srdcom
-Aj ja teba tiger
Konečne ma pobozkal. Bol to jemný bozk. Sakra ale sa vedel bozkávať
-Mali by sme ísť dole inak sem zase vbehne Louis
Povedala som keď sme sa od seba odtrhli
-Más pravdu cica
-Ako inak tiger
-Samochvála smrdi
-Hej! Veď ju mam od teba!
-Tak to potom beriem späť
-Tak sa mi to páči
Doťahujúc a zaparajúc sme zišli dole.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára