nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 13


Lili:

Zobudil ma niečí spev. Otvorila som oči a na mňa sa usmievala ta najdokonalejšia, najkrajšia a naj sexy osoba na svete

-Dobre ráno miláčik

-Dobre zlato

Jemne ma pobozkal na pery. Objala som ho okolo krku a bozk predlžila. Začali sme sa pretláčať jazykmi. Vyhupla som sa naňho, rukami mu zašla do vlasov. On ma chytil za zadok a ešte pevnejšie si ma pritiahol, keď sa naše pery konečne od seba odtrhli zvalili sme sa na bok, tesne privinutý k sebe a hladiac si do oči.

-Takéto rana by som bral. Lepšie akoby na teba vyliali studenú vodu

Zaškeril sa na mňa Zayn. Jemne som sa zasmiala. Áno o tomto budení som niečo počula už. Ale nechcela som byt ďalšia obeť.  Posadila som sa a ponaťahovala si. Otočila som hlavu na bok. Zayn sedel opretý o celo mojej postele a doslova ma hltal pohľadom. Kto by nie? Keď som mala na sebe len podprsenku a nohavičky? Akosika si namýšľam, Zayn mi neprospieva. Ale nie svoje zlatíčko ľúbim.  A kde mam veci? Usmiala som sa a zamierila si to ku skrini

-Vieš aká si sexy? A uvedomuješ si ako ma teraz mučíš? 

Obzrela som sa. Vôbec nemal na tvarí zmučený vyraz skôr radosti a potešenia. 

-Áno vidím ako trpíš :D však ma tu vyzliekaš ocami! Ty zvrhlík!

Vyplazila som mu jazyk. Šokované sa na mňa pozrel

-Ja a zvrhlík? Tak to si ešte nezažila Harryho ja som oproti nemu anjelik

Hodil na mňa pupy eyes.

-No dobre ty anjelik nie že mi uletíš

otočila som sa a začala hrabať v šatníku

-Akoby som mohol? A prečo by som mal? Ja som rad že som ta našiel a tak skoro sa ma nezbavíš

Usmiala som sa. Tak pekne sa to počúvalo. So  šatníka som vytiahla čierne kratasy, žabky a sivý svetrík na ktorom som si trocha vyhrnula rukávy. V kúpeľni som so seba spravila človeka. Však bolo na čase. Keď som sa vrátila späť Zayn mal už na sebe rifle a biele obtiahnuté tričko. Stal ku mne otočený chrbtom a zohýbal sa. Videla som ako mu na chrbte tancujú svaly. Bože je normálne aby mal niekto takéto telo? Také hriešne? A je a len cele moje? Stále tomu neverím ako náš osud k sebe prihodil. Jemne som si kusla do pery keď sa otočil. Videl ako sa opieram o zárubňu, ruky prekrížené na hrudi a zasnený pohľad. Podišiel bližšie tvar mi chytil do tých svojich veľkých dlani a dal mi krásne dlhy a vláčny bozk. Po chvíli sa odtiahol odula som spodnú peru. Zasmial sa mi

-Nesmej sa! To nie je fér ja som na tebe a tvojich bozkoch už závislá!

-Aha takže som tvoj heroín?(Zayn)

-Jasne a ja som Edward Cullen a ty moja Bella :D 

Prižmúrila som oči a ladne začala okolo neho krúžiť. Na tvarí mal nechápavý vyraz. Zavrčala som a skočila naňho. Prisala som sa mu na pery a potom na krk kde som pretrvala dlhšie. Keď som sa odtiahla bola som so sebou nadmieru spokojná. Stále mal na tvarí taký vyraz že čo? :D Potom akoby mu nad hlavičkou zasvietila žiarovka ktorá aj hneď zhasla. Nahodil tvar Bad boya priblížil sa ku mne a tiež sa na mňa lačné prisal. Urobil mi presne to iste čo ja nemu ale ešte drsnejšie a vášnivejšie. Mala som pocit že som zomrela a ocitla sa v nebi. Akoby som opísala naše bozky? Boli vášnivé a krásne cítila som roje motýlikov v brušku, okolo mňa vybuchovali ohňostroje a nič pre mňa neexistovalo iba on len a len on. Cely môj svet sa točil okolo neho. Odtiahol sa chytil ma za ruku a už sme bežali dole. Všetci boli už tam. Však prečo aj nie? Keď za chvíľu je obed?

-Aaaa šípkové Ruženky sa nám prebrali(Harry)

-Harry ty sa neozývaj ty si ešte len pred 5 minútami zliezol (Vicky)

-Ale násilím som bol vytiahnutý s postele, vieš aký som mal krásny sen? 

Odul spodnú peru

-Nie neviem lebo nie som jasnovidka(Vicky)

Odvrkla mu

-Mam ti ho ukázať? 

Harry nahodil zvodný pohľad. Uškrnula som sa a pozrela na Vicky ta nad nim zdvihla obočie

-Radšej nie nechcem mat traumu :D Ukáž to tuná Louisovi ten bude veľmi rad 

Všetci sa zasmiali. Harry najprv hral odutého ale potom sa hodil na Louisa tak že spadli.

-Prečo ste náš nezobudili skôr? 

Napadlo ma keď už sa pozobúdzali navzájom

-No chceli sme lenze tieto dve striehli pred vašimi dverami ako nejakí bodygardi a nechceli nás tam pustiť ani  podplatiť sa nedali

Povedal urazený Louis hneď mi bolo jasne ako nás chcel zobudiť

-Louis ak by si vošiel s tým vedrom k nám do izby tak by si vedel kde Pán Boh býva 

Čo najsladšie som sa usmiala. Pozrel na mňa s výrazom že fakt? Dobre nabudúce skúsim.

Radšej som sa vybrala do kuchyne. Zayn išiel v tesnom závese za mnou. Nič nevravel len sa na nás smial. Otvorila som chladničku. Nič.

-Kde je všetko jedlo?

Ticho.

-Niall!!!!!!

Zvolala som naštvané s obývačky som počula smiech a jeho ako im vraví aby ho zachránili.

-Nie nie kamoško mi sme ta varovali nedal si si povedať tak a teraz si to uži (Vicky)

Ta je ale zla :D Môj človek. Napochodovala som tam rozzúrená ako býk. Postavila sa s rukami v bok pred neho a čakala. Preglgol dosť nahlas. Atmosféra by sa dala krájať okolo nás 

-Je mi jedno že ste tu a že jete moje jedlo ale aspoň keď ho zjete môžete isť nakúpiť. A žiadne výhovorky že sa vám nechce! Za toto mam u teba obed a večeru a končím čav. Teraz si kvôli nemu musím dať cerealie (mrmlala som si popod nos).

Keď som odtiaľ odišla spustil sa taký hurónsky rehot že som sa aj ja pousmiala. Blázni. V kuchyni ma už čakala miska s jedlo. Kyslo som na ňu pozrela sadla si a jedla. Kukla som ockom na Zayna. Díval sa na mňa. Keď videl že som sa pozrela usmial sa. Úsmev som mu opätovala a vrátila sa k prplaniu v miske. Zrazu mi miska zmizla pred ocami . Čo to....

-Ide lietadielko povedz áááááá

Zayn smeroval ku mne aj s plnou lyžičkou. Než som sa stihla spamätať už som žula. Po 5 lyžičkách som zobrala jeho misku a nasledovala jeho príklad. Tak sme sa navzájom kŕmili a smiali sa ako divy, tak že sme cely pult pofŕkali. Mlieko mi tieklo po brade ako malej no ja som sa len smiala. CVAK. Čo to? Obzreli sme sa a stal tak Louis s fotakom. 

-A teraz na twitter

Ušiel. Kým nám došlo čo sa pravé stalo bolo už bohužiaľ neskoro. Utrela som si ústa a spolu sme vbehli do obývačky kde pozerali už zavesene fotky na nete. Na prvej som bola ako Zaynovi dávam lyžičku do úst. Následné zopakoval on to iste a keď mi vytieklo mlieko s úst začal sa smiať.  Posledná bola ako sme na seba zaľúbené pozerali(ja s mliekom na brade). Ja ho zabijem. Nie Zayna ale LOUISA!

-Louis chceš rýchlu alebo pomalú smrť?

-Ale Lil...to by si mi neurobila na to ma máš až moc rada(Louis)

-Ako si môžeš byt tým taký istý? Najradšej tu mam Zayna :D Prepáč Louis hľadaj si náhradu

Louis ostal v pomykove na čo sa všetci rozrehotali. Nikdy ešte totiž nevideli žeby Louis stratil reč

-Máš bod Blackova pre tento krát ale ešte sme spolu neskončili.(Louis)

Aha tak on chce hrať. Tak nech je po jeho.

-Nech výhra ten lepší

Podali sme si ruky a tak uzavreli dohodu. Harry vytiahol mobilu zaznamenal terajší stav. Posadali sme si a pustili telku nič tam nebolo

-A čo teraz?(Marry)

-Čo navrhujete? (Ja)

-Ísť sa najesť? (Niall)
Súhlasili sme. Rýchlo sme sa poobliekali s vybrali sa ale to nás čakalo vonku nik s nás neočakával.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára