nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 5


O 2 týždne neskôr

Lilin pohľad:


Myslela som, že to prejde, ale nie. Cele dni som sedela doma. Rozmýšľala len a len nad nim. Ešte na ten ďalší deň bolo v novinách, že sa rozišli. Potešilo ma to ale nie až tak. Dnes bol piatok(prvý týždeň prázdnin, áno úspešne som skončila prvý ročník čo som rada). Nikde som sa nechystala, ležala som na posteli a plakala za nim. Rodičia sa ma pýtali, že čo mi je. Vždy som na nich nakričala tak ma radšej nechali tak.

-Tak tu si! Zase ležíš, vstavaj, dnes ideš s nami von

Do izby vbehla Vicky ako také malé tornádo. Za ňou cupitala Marry, ktorá prikyvovala že s ňou súhlasí. V skratke Marry je moja druha best friend. Ma ryšavé vlasy a krásne čokoládové oči. Povahovo je veľmi podobná Vicky ale ona tak viac decentne :D 

-Nie, nejdem nikam

Povedala som rozhodne, prevrátila na druhy bok a snažila sa ich nevnímať.

-Na to zabudni! Nebudeme sa dívať ako sa tu trápiš, ničíš a strácaš pred očami! Ideš s nami sa zabávať! Musíš začať žiť, zabudnúť na neho....A keď to nejde pod aspoň kvôli nám...Lili prosím....

Povedala Vicky dosť plačlivo. Otočila som sa čo to mysli vážne....a myslela po lícach sa jej kotúľali slzy tak ako Marry.

-Tak dobre idem, ale len aby ste mali pokoj na duši

Bola to pravda keby nebolo ich tak ani nejdem nikam a budem tu v svojej ulite....Rýchlo ma súrili do kúpeľne, že oni niečo výberu a aj si niečo požičajú (ako inak). V kúpeľni som si dala rýchlu sprchu, namaľovala sa a rozlietla vrkoč takže moje vlasy boli vlnite. Baby už boli oblečené. Vicky si obliekla sukňu s vysokým pasom a kvietkovanou potlačou. Do toho zastrčila biele tielko a ešte tenký čierny opasok. Na nohách mala krémové balerinky. Zato Marry si zvolila uvoľnenejší štýl. Zelene tričko s nejakou potlačou. Na to červenú bassebalovu mikinu, biele kratasy a cervene vansky. Mne vybrali vrstvene tričko  na ramienka s kvetinovou potlačou na to bieli svetrík, trochu roztrhane rifle a moje čierne conversy. Keď sme boli prichystane išla som za mamou jej to oznámiť ta súhlasila(popravde bola rada ze niekam idem) ani nenamietala keď som jej povedala že asi prespím u Vicky.  Marrynim autom sme zamierili pred Vanilla club. Bolo tam už veľa ľudí, a kopec známych.

-Tak ideme žuuurovať!!!

Zatiahla Marry s divným prízvukom, na čom som sa od srdca zasmiala. Cely čas sme tancovali, miešali rôzne drinky(u mňa iba vodka s džúsom nechcem dopadnúť predsa ako naposledy).Troska sme aj flirtovali aby sme sa odreagovali. Nechala som sa unášať hudbou. Nejaký pekný hnedovlasý a modrooký chalan prišiel ku mne a začal so mnou tancovať. Potom ma odtiahol bokom a začal bozkávať. Nebránila som sa, bolo to asi tým množstvom alkoholu. A zrazu sa v mojej mysli objavil obraz dvoch krásnych hnedých oči. Ihneď som ho od seba odstrčila so slzami v očiach zhrabla svoje veci povedala Marry že idem preč (asi ma ani nevnímala). J a už asi nebudem žiť normálne! Nedokážem naňho zabudnúť, stále ho mam pred ocami prečo ja? Vybehla som zadným vchodom. Oprela sa o stenu a nasávala čerstvý vzduch. Na chvíľu som zavrela oči. Keď som ich otvorila videla som ako niekto ide mojim smerom. Nebrala som to vážne pokým sa predo mňa nepostavil, vtedy som si uvedomila kto to je. Srdce sa mi rozbúchalo, dostala som strach, čo teraz? Chcela som zvriesknuť. Asi to očakával, keď mi surovo zapchal ústa. Jeho oči boli na úrovni tých mojich

-Toto je len varovanie, ešte raz a už to bude o inom...Rozumieš?

Prikývla som. Pustil mi ústa ale stále tam stal. Pozrela som naňho

-Čo ešte chceš?

Diabolsky sa na mňa usmial, pristúpil ku mne ešte bližšie

-Na zahodenie nie si. A keď som už tu tak by som si mohol aj trochu užiť no nie?

Keď som si uvedomila význam jeho slov, už sa na mňa tisol a surovo ma bozkávať a šmátrať po tele. Bolo mi to hnusne napínalo ma. Chvíľu som tam stala bez pohybu a potom som sa začala metať, kusla som ho do jazyka a zacítila krv. Odskočil odo mňa

-Ty suka! Čo si o sebe myslíš? Však ja ta naučím....

Strelil mi jednu(nie facku, ale päsť). Cítila som ako mi niečo tečie s nosa a pery. Myslela som si ,že zamdliem, ale nie ešte nemôžem teraz nie...Musím byt silná. Zase ma začal bozkávať, počula som trhať latku. To som ho s nadľudskou silou od seba odsotila a jednu mu vlepila. Zúril. Jasne mu to bolo vidno na tvári. Jednou rukou som sa pridržiavala steny a druhou držala roztrhnuté tričko. Pristúpil ku mne, zdrapil ma za vlasy a ruky chytil do oceľového zovretia...

-Ešte ti nestačilo?

Strelil mi ďalšiu(teraz už facku). Chystal sa na ďalšiu. Zavrela som oči, nechcela som to vidieť. Moja myseľ sa vracala späť k Zaynovi. K jeho krásnemu úsmevu, vône, jemných dotykoch. Chcela som byt pri ňom....Moje myšlienky boli stále pri Zaynovi. Keď v tom......





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára