nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 33


Lili:

Predo mnou sa črtal veľmi krásny a romanticky obraz. Sen každého dievčaťa. Dookola boli samé sviečky, porozhadzovane lupene rúži, lampióny a svetielka na stromoch. V strede bol prestretý stôl pre dvoch. 
Bolo to úžasné také kúzelné moje myšlienky sa rojili v hlave a nevedela som čo si mam o tom všetkom myslieť..



Takto si to predstavujem :D
Môj pohľad padol na osobu stojacu pri stole. Zayn. Môj Zayn, mal na sebe čierne nohavice, conversy, bielu košeľu z vyhrnutými rukávmi a okolo krku rozviazaného motýlika. Vlasy nemal vyčesané do hora ako vždy ale spadnute. Ale aj tak vyzeral úžasné. Ako boh. Pridávalo mu to na drzosti a mužnosti. Bol taký nehorázne sexy že to nebolo ani normálne. Pre mňa bol stelesnená dokonalosť, drzosť, krása..a iné prirovnania. Proste môj Bad boy. Na tvári mal svoj večný frajersky úškrn, ktorý som na ňom milovala. Ale teraz v ňom bolo aj niečo iné niečo tajomne. Akoby niečo prisľuboval. Pomaly sa začal ku mne približovať. Zastal par krokov odo mňa. Spoza chrbta vytiahol jednu dokonalú červenú ružu. Zobrala som si ju a privoňala k nej
-Je dokonala
-Ale nie tak ako ty
Zašepkal. Naklonil sa ku mne a jeho pery našli tie moje. Bol pomaly a vláčny bozk ale sľuboval aj niečo iné...Odtiahol sa odo mňa a venoval mi jeden ten svoj krásny úsmev.
Ponúkol mi rameno, ktoré som s radosťou chytila. Spolu sme sa vybrali k stole. Ako pravý džentlmen mi odsunul stoličku a usadil ma. Sadol si hneď oproti mne a odokryl spoločnú misu. Na veľkom tanieri boli bolonské špagety. Moje milovane jedlo. Ako to vedel? Nikdy som to nespomínala. Pozrela som na Zayna
-Čím som si zaslúžilá tuto dokonalosť?
-Už iba tým ,že si. Ale musím ti protirečiť. Ty si dokonalejšia.
Sklopila som zrak a cítila ako mi krv stúpa do líc. Pustili sme sa do jedla. Bola úžasná atmosféra. Bavili sme sa o všetkom možnom. Cítila som sa ako v rozprávke. Ako sme jedli začala som cucať jednu špagetu. Zapozerala som sa na jazero osvetlene mesiacom keď som zrazu pocítila nejaké pery na mojich. Otočila som hlavu a videla Zaynove hnedé smejúce sa oči. Taký špagetový bozk ako v rozprávke Lady a Tramp. Bolo to krásne. Usmiali sme sa na seba a pokračovali v jedení. 
Lady a Tramp

Keď sme dojedli vytiahol jahody a šampanské. Nemám tušenia ako to vyčaroval. Je proste čarovný (:DDDDDD). Navzájom sme sa kŕmili a popíjali perlivý mok. Veľmi dobre som sa zabávala. Cítila som sa ako vo sne. Zrazu sa postavil a zašiel za jeden strom.
-Zayn čo?...
Ozvali sa prvé tony hudby. Krásne, pomalé s úžasným textom http://www.youtube.com/watch?v=n8FM8nyy_Fk&feature=BFa&list=FLhJbAJC1ui1qyR0K8x-odhQ  Zayn prišiel ku mne. Natiahol ruku a trocha sa uklonil.
-Smiem prosiť?
-Samozrejme
Usmiala som sa naňho a chytila sa jeho ruky. Hneď si ma pritiahol do náruče. Ruky si dal na moje boky a ja som si ho chytila okolo krku. Pomaly sme sa pohupovali do rytmu hudby
-Teraz sa cítim ako princezná
-Moja princezná
-Takže si môj princ?
-A nikoho iného
Celom sa oprel o to moje
-A kde máš svojho bieleho tátoša?
-To by si rada vedela
Musela som sa zasmiať. Navzájom sme si hľadeli do oči. Topila som sa v tých jeho čokoládkach. Zničoho nič sa odtiahol ale len o kúsok. Spravila som niečo zle? Zadíval sa mi do oči ale ešte hlbšie ako predtým. Mala som pocit akoby mi videl až na dno duše. Pomaly sa približoval k mojim perám. Zastal len par milimetrov od nich. Zvyšoval napätie. Lenže môj princ je nedočkavý takže konečne prerušil tu malú a krehkú vzdialenosť. Vpili sme sa tomu druhému do pier. Bol to vášnivý bozk. Jeho pery chutili po jahodách, šampanskom a cítila som tam trocha nikotínu. Milovala som tu chuť a spojenú s jeho osobitnou chuťou. Bola to ako extáza. Ako moja osobná droga značky Malik. V brušku som zacítila roj motýľov. Okolo mňa vybuchovalo množstvo ohňostrojov a ja som sa cítila ako v nebi. Ako pri našom prvom bozku. Začala som sa mu hrať s vlasmi a on si ma k sebe pritiahol ešte bližšie a tým prehĺbil náš vášnivý boj jazykov. Zrazu ma zdvihol na ruky ale bozk neprerušil. Začali sme pomaly kráčať smerom k domu kde......


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára