nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 28


Lili:


Vyšli sme z chaty. Išli sme za sebou ako kačičky na cele s Louisom. Áno dobre čítate s Louisom. Mam tušáka že nás ide zabiť a niekam zakopať do lesa. Znenazdajky som narazila do Dan ktorá išla predo mnou
-Hej !To čo je?
-Louis robí caviky!
Odpovedal Niall
-Prečo?
Kričali sme jeden cez druhého ako nejakí blázni.
-Kam ideme?
Naše pohľady padli na Louisa
-Louis to vážne?
Okrikol ho Zayn 
-Však sme sa o tom bavili
Doplnil Liam 
-Ale ja som zabudol!
Obranoval sa 
-Kam som sa to ja dostala?
Zvolala som zúfalo. Dan sa ku mne otočila s miernym úsmevom. Ruku mi polozila na rameno
-Tuto otázku si kladiem aj ja, každý deň
-A máš odpoveď?
-Bohužiaľ áno..
-Tak teda kam sme sa to doslali?
-Do rodiny One Direction....!
-To sme dopadli dievča....
Usmiali sme sa na seba
-Hej! My vás počujeme!
Zvolali naši chlapi a usmiali sme sa
-Aj my vás ľúbime!
Odpovedala im a ja som sa zachechtala 
-Toto si tak ľahko nevyžehlíte
Odvrkol Liam.
Dan išla niečo povedať ale prerušila som ju. Chlapci sa chcú hrať? Budiš...
-Dobre ako chcete. Dan ideme teda na jednu izbu? Keď sme tu nechcene?
Sprisahanecky som na ňu žmurkla.
-Jasne pod ideme
Otočili sme sa na odchod
-3...2....1...
-No tak prrr dievčence. Nás sa tak ľahko nezbavíte
Zayn ma chytil okolo pasu a pritiahol si ma k sebe. To iste urobil aj Liam s Dan. Pozrela som na Dan 
-Chlapi
Vyhlásili sme spolu. Liam sa pozrel na Zayna
-Ženy
-Héééj!
Zvolali sme spolu
-Nič, nič zlatko
Hneď sa začali líškať
-Nevtierajte sa....
-Hej hrdličky skončili ste?
Otočil sa na nas Harry a čakal 
-Nemáte popcorn? Vyzerá to zaujímavo
-Vieš Niall bežne nosím po vačkoch popcorn
Prevratila očami Vicky 
-Hej?! A vyberieš ho teraz?(
-Niall ty trúba!
Okríkol ho so smiechom Harry
-Aká trúba? Sú v nej koláče?
To sme už s Dan nevydržali a začali sa smiať ako nepríčetné.
-Čo? Čomu sa smejete? Marry!
Pozrela som na Marry. Aj ona sa usmievala. Prišla k nemu bližšie a postrapatila mu vlasy.
-To nič honey...
A dala mu pusu na líce
-Ale...
-Ak to necháš tak upečiem ti koláč
Zažiarili mu oči.
-My sme sa o niečom bavili? Aký koláč?
Cely on keď sa jedna o jedlo tak spraví čokoľvek
-Uvidí
Usmiali sa na seba
-Ach tie začiatky lásky
Zasnivane povedala Dan a oprela sa o Liama
-To sme aj my tak vyzerali?
Zvedavo som sa na nu pozrela odpovedal mi vsak Liam 
-Chceš odpoveď?(
-Vieš čo? Ušetri ma od nej. To bola taká rečníčka otázka
-Ale ja to chcem vedieť
-Nechaj to tak tiger
-Ale....
Najlepší spôsob ako umlčať chlapa? Bozkom.
-Toto sa mi páči
Blažene sa usmial
-A čo?
-Ako ma vieš umlčať a je to príjemnejšie ako schytať vankúšom od Harryho
-Aj nabudúce..
-Mam to heruéka!
8 párov očí sa otočilo na Louisa. Kľačal na zemi a ako to povedal alebo skôr zavrieskal ako pavián v pralese Vyskočil na nohy. El ktorá stala pri ňom sa zľakla a podskočila
-A na čo si prišiel?
-Že sme chceli isť na jazero(
Vyhlásil s víťazoslávnym úsmevom
-Nad týmto si rozmýšľal 15 minút? Neveriacky som naňho hľadela a nebola som sama
-Ticho mrkva! Neprezrádzaj techniky majstra
Zdvihla som ruky v obrannom geste
-Tak pardon už som ticho. No čo ideme kapitán?
Našli sme plavidlo a mierili sme na  ostrov v strede jazera....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára