nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 17


Lili:

Vstúpili sme tam a poskytol sa nám pohľad na veľmi nebezpečný obraz. Srdce mi zastavilo keď som to videla. Oblial ma strach pri pohľade na moju starkú ktorá stala na vetchom rebríku a pílila tam stromček. Nevedela som čo mam robiť prvé či za ňou bežať a začať na ňu kričať že je to nebezpečné alebo sa smiať nad týmto komickým obrazom. No predstavte si starého človeka ktorý stoji minimálne na štyridsať ročnom rebríku ktorý sa pomaly lame v ruke pílku a pili konáre? :D Zvolila som možnosť že som na ňu zakričala
-Pre boha starká to čo robíš? 
Mykla sa a ja som myslela že spadne. Cítila som ako mi krv mizne s tvare. Keď ma zbadala žiarivo sa usmiala a zošuchla sa s rebríka akoby mala tridsať. Pribehla ku mne a začala ma stískať a bozkávať na líca. 
-Lilit čo ti je? Nie si chorá? Aká síka si bleda pod uvarím ti vyvar....
To spustilo výbuch. Babka sa otočila a zahľadela sa na tu šibnutú partiu ktorá tu bola so mnou ale inak vôbec ju nepozná,. Nepriznávam sa za nich. Keď zbadala Vicky a Marry úsmev sa jej ešte viac rozšíril
-Viktoria! Maria! Poďte k starej dáme objať ju!
Ďalší výbuch. Nemali sme rady keď nás volali Liliet, Viktória a Maria. Tak sa volala Marry ale každému sa predstavovala ako Marry. Škaredo som na babku pozrela ta sa len usmiala takže ukázala svoje zdravé zuby. Nie žiadna protéza. Babka veľmi dobre vedela že to nemáme moc v láske ale takto si s nás uťahovala a naťahovala nás. Baby pribehli k nej a vyobimali sa. Babka si nás pozrela od hlavy po päty zdvihla každej jednej ruku a obzrela si ju. Zalomila rukami
-Dievčence moje a to vás doma nekŕmia? Však ste kosť a koža ale počkajte to sa zmení. Cítila som v kostiach že dnes niekto príde tak som navarila pre desiatich a nerátam tie dva plechy koláčov. Tak poďte ideme vás vykŕmiť. Mali by ste nabrať ženské tvary aj keď ich mate ale musíte ich vykŕmiť....
Ďalej som nepočúvala. Babka mala stále tie iste reči keď som sem prišla že som moc chudá a strácam sa. Že ma za chvíľu odfúkne atd. Babka niečo o dušu vravela. Podišla som k nej a chytila ju za ruku a potiahla k chalanom. Babka na mňa začudovane pozrela. Preletela pohľadom po chalanoch  nakoniec sa usmiala. Uf to je dobre. To znamená že sa jej páčia. Odkašľala som si aby som chytila hlas
-Baby toto sú chalani s One direction, Harry Styl...
-Zlatíčko ja viem kto sú to najznámejšia boy banda v celom svete, boli v x-factore majú už album a všetci ich milujú.....
Chalani na ňu vyvaľovali oči ja som sa začala smiať. No čo moja babka ide s dobou. Ona je proste štýlová
-A-ako?
Spýtal sa roztrasene a stále šokovane Liam
-Chlapče aj keď mam 50 to neznamená že neviem čo sa deje okolo mňa. Nemusím byt ako tie ostatne klebetnice s dediny a rozprávať stále to rovnaké ja nechcem žiť minulosťou lebo ja žijem prítomnosťou
Žmurkla na neho. Niallovi zaškvŕkalo v  bruchu a pridali sa k nemu aj ostatní. Všetci sme očerveneli. Bolo to blbe. Babka sa iba zasmiala
-No poďte naložím vám a kým nezjete neodídete!
Vedela som že to mysli väzné raz ma tak donútila zjesť zapekanú brokolicu. Fuj! Ale keď som ju vyvrátila pochopila že to asi nebude moja obľúbená zelenina. Vnútri to bolo všetko útulne a krásne. Milovala som to tam. Strávila som tu skoro cele detstvo. Na stenách boli fotky od mladosti babky a dedka až po moju mamu aj otec sa našiel až po nás ako deti. Obzrela som si ich ako som to robila vždy. Dedko nesedel pred gaučom. Neskôr sa opýtam kde je. Nadýchla som sa známej vône a išla do kuchyne kde som aj zakotvila a vedela som že ma nik odtiaľ už nedostane. Babkina kuchyňa bola moderne zariadená a to len preto že na tom trvali mama a otec a ona neprotestovala ale stále to bolo útulne čo som bola rada. Posadali sme si za stôl a čakali. Babka mi zakázala čo len pohnúť prstom tak som rezignovane sedela. Na taniere naložila kurča a ryžu. Mňam! To jedlo zbožňujem a babkine ešte tým dupľom. Niallovi dala extra porciu asi vedela :D Keď sme všetko do seba dostali až sme šli prasknúť babka pred nás polozila môj obľúbený čokoládový koláč. Hneď bolo miesto naň. Potom sme sa nejako dogúľali do obývačky a zložili sa na gauč. Mala som pocit že prasknem a nevyzerala som tak len ja. Hlavu som si oprela o Zaynovo rameno a čakala na babku. Ta sa posadila do kresla a spokojne na nás hľadela. Zahľadela som sa na záhradu a videla ten pekelný rebrík.
-Babka čo ta to napadlo liezť na spráchnivený rebrík a píliť konáre? Však sme ich pílili pred 5 mesiacmi tak často by sa nemali a keď tak prečo si si niekoho na to nezavolala?
Vychrlila som na ňu. Ona zaklipkala mihalnicami obzrela sa do okola a snažila sa vyhnúť. Rezignovane si vzdychla
-Ja si nenechám po dvore behať cudzích ľudí po prvé a po druhé mi tam vadil ten konár proste trčal tak som ho chcela dať preč
Sklonila hlavu a tvorila sa previnilo. Vzdychla som si.
-A to nemohol spraviť dedko? A keď som pri ňom kde je? 
-Dobre ho poznáš on by frflal a aj tak urobil zle. A išiel niekde do lesa
Prekrútila som ocami. Babka si všimla že som nalepená na Zaynovi. V očiach jej lietali iskričky. Ach jaj za chvíľu to príde
-Lili? Ty chodíš tuná so Zaynom či ti je len zima a preto si na ňom nalepená? 
Nevinne na mňa pozrela. No čo som vravela? Chalani sa začali smiať. Aj Zayn sa uškŕňal a nechal to na mňa
-No nie babka len sme sa zlepili lepidlom a nemôžeme ísť od seba(Prekrútila som ocami). Jasné že  chodíme spolu. Ale to isto vieš lebo si cool babka ktorá číta noviny a surfuje na internete nemám pravdu?
Usmievala sa ako slniečko na hnoji. Ach ja ju tak veľmi ľúbim. Zdvihla ruky pred seba
-Som odhalená. Zoberiete ma teraz alebo to necháme na neskôr.
-Ach baby
-Som doma!
Ozvalo sa s chodby. Vyletela som s gauča a letela do chodby kde som sa dedkovi hodila okolo krku. Skoro spadol
-Brzdi princezná lebo spadneme. 
Smial sa. Ale aj on ma rad videl. Uvoľnila som zovretie a on ma uväznil v tom svojom medveďom objatí
-Chýbala si mi maličká
-Aj ty mne dedo
-Kedy si prišla? 
-Asi pred hodinkou ale neviem lebo babka do nas pchala tak som stratila pojem o čaše
-Nás? 
-No prišla som s Vicky, Marry a...
-A...??
-So svojim chlapcom a jeho kamarátmi.
Viac mu netrebalo. Vletel do obývačky. Bol to kus chlapa skoro dva metre ak keď mal cez päťdesiatku išiel s neho rešpekt. Jeho kedysi havranie vlasy popreplietali šediny. Vrásky mal po celej tvarí ale veľmi sa mu hodili. Mal široké ramena a myslím že išiel s neho aj strach. Postavil sa pred chalanov. Ty vypúlili oči a báli sa. Baby sa tam tajne uchechtavali a aj babka. Cele som to sledovala zo zadu. Som zvedavá čo sa stane.
-Takže kto chodí s mojou malou princeznou Lili? S kým sa budem o ňu byt? 
Všetky pohľady padli na Zayna. Ten zbledol ale postavil sa pred môjho deda. Bol asi o hlavu nižší. Dedko zdvihol obočie a premeral si ho.
-To budem ja pane a ak sa jedna o Lili rad sa s vami pobijem
Všetci v miestnosti zadržiavali dych. Mňa to veľmi dojalo čo Zayn povedal. Bolo to také milé a romantické. Dedkova tvar bola vážna ale po chvíli sa usmial a črty mu zjemneli. Nastavil mu pravicu. Zayn mu ju opatrne chytil a potriasol si s nim.
-Rad ta spoznávam. Som rad že si ochotný sa za ňu byt. Väčšina ľudí sa hneď zľakne ale ty chlapče máš odvahu a to je dobre. Vítam ta do rodiny a pokojne ma volaj Greg a vlastne aj vy ostatní.
Všetci si vydýchli babka sa rozosmiala
-Drahý takéto šoky by si im nemal robiť ešte zošedivejú
-Ale prd baby a inak chlapče ako sa voláš? 
-Zayn Jawaad Malik pane....teda Greg
Placho sa usmial ale už vyzeral sebaistejšie
-Hm zaujímavé meno. Tak Zayn dúfam že mojej princeznej nezlomíš srdce lebo potom ja zlomím niečo tebe
Zayn na prázdno preglgol rozhodla som sa zasiahnuť. Chytila som dedka pod pazuchu
-Ale dedoooo kľudni hormóny. A nevyhrážaj sa však pozri každému naháňaš strach
-Ale keď ja...
-Drahý ma pravdu, neboj sa ničoho a nehundri toľko už
Dedo si odfúkol a zvalil sa na gauč. Začalo sa vypočúvanie v podobe dedka. Pripadalo som si ako v nejakej kriminálke. Kto ste, čo robíte, čím sa živíte, rodičia, súrodenci atd....Po čase sa atmosféra uvoľnila a voľne sa zabávali.....Zakeckali sme sa a keď sme sa spamätali bolo už neskoro. Tak museli sme ostať aj tak by nás babka a dedko nikam nepustili. Boli sme dole a pozerali televíziu. Nejaký film. Babka a dedko sa vybrali na večernú prechádzku. Ich veľký pes Bernsky salašnícky pes. Bol krásny a volal sa Max. Mala som ho rada ale bol to už starý dôchodca. Ležal pri nás a hlavu mal položenu na mojich kolenách jemne som ho hladkala za ušami a on spokojne odfukoval. Neviem ako ale s toho večera si už nepamätám nič. Iba Zaynovu voňavku a jeho pery na mojom cele. Nechala som sa unášať do ríše snov......





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára