nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 19


Lili:


Zobudila som sa na to ako mi Max fučal do ucha. Pohmýrila som sa a otvorila oči. Hm...Omyl Max to tento krát nebol. Bol to Zayn. Spal ako nemluvňa. Tie krásne krojene pery ktoré boli pootvorene, strapaté vlasy. Dlhé mihalnice vrhali tieň na jeho líca. Bol božský hotový Adonis. Spokojne som sa usmiala pri predstave že je cely môj. Pomaly som sa mu vyšmykla z náručia. Ako sa tak pozerám spali sme v mojej izbe. Trafil. Vbehla som do kúpeľne a umyla sa. S tašky som vytiahla leginy, ešte jedno tričko s tou istou potlačou. Zaynovi som ukradla mikinu. Presne tu ktorú mi dal keď sme sa zoznámili.


Potichu som zbehla dole. Babka musela ísť na nákup lebo v dome vládol pokoj. Rýchlo som po nás upratala a umyla riad. Sadla som si na terasu a vychutnávala si slnečné lúče. So zavretými ocami som počula ako niekto vyšiel za mnou
-Je tu krásne....
-To hej
Otvorila som oči a zahľadela sa na moju najlepšiu priateľku Vicky. Usmiala sa. Aj keď sme sa stále škriepili, naťahovali a hádali mali sme sa rady. Boli sme si ako sestry. A tie naše škriepky boli z lásky. S vrecka mikiny  vytiahla svoje cigarety Black Devills. Nie nebola moc náruživá fajčiarka  ale rannú cigaretku na prebudenie si dopriala. Slastne vydýchla dym.
-To som potrebovala...
Pobavene som sa na ňu zahľadela.
-Ťažká noc?
Opýtala som sa zo brandy s menším náznakom irónie
-Hej ale úžasná.....
Nepochopila ma ta ťapa. A teraz sa preriekla. Ma to zrátané muhahaha. Vyvalila som na ňu oči. Čože? Pozrela na mňa blik! Veľká žiarovka nad blond hlavičkou
-Hups! Ty si to myslela ironicky, sakra....!!
-No teraz sa s toho nevymotáš tak pekne začni od začiatku.....
Hodila som na ňu pohľad. Začala sa mrviť ale nakoniec som ju zlomila ha! Je to 1:0 :D za toto leto.
-No včera keď nás Zan vyhnal Harry ma vyniesol hore. Polozil na posteľ(Na to by som neprišla Blondy. Vieš na zem by ta hodil pomyslela som si). Ľahol si vedľa mňa. Keď som sa zobudila skláňal sa nado mnou. No pobozkali sme sa a neostalo to len pri tom.....
Asi som zle počula? Či mam len divný sen. Viktória! Ty si sa vyspala s Harrym Stylesom? Prosím dúfam že si to už nehodila na Twitter :D Dúfam že ta koza vie čo robí...
-Takže ste sa spolu vyspali...
Nebola to otázka ale konštatovanie. Sklonila hlavu a začervenala sa. Zalomila som rukami. Kam som sa to ja dostala? Do nejakého háremu či čo. To len ja jediná som čistá či čo? Ale nie počkať ešte Max. Teda dúfam.....
-Aké to bolo?
Chcela som s ňou zdieľať to nadšenie. Ale čo to trepem ja ho už zdieľam od kedy povedala že ju Harry polozil na posteľ. Áno viem nevyzerá to tak ale mam to v povahe.
-S nim úžasné úplné iné ako s Lucasom
Oči jej žiarili ako dve hviezdy.
-No a keď ho už spomínaš čo s nim?
Rada by som vedela že ako to pôjde ďalej. Že či to takto ostane. Uvedomovala som si že ho práve podvádza a ja som zasadne proti nevere ale  Vicky je kamarátka a keď je šťastná ona som aj ja.
-Ja neviem. Tak či tak sa nesnaží a je mimo Londýna tak si to užijem. Nie som žiadna mníška!
Prevrátila som oči. Aj odtiaľ by ta vyhodili dievča. Už keby ta videli zalomili by rukami že ďalšia blondínka.
-Len aby si neľutovala.....
Bála som sa o ňu. Aby sa potom niečo nestalo....
-Neboj....
Na terasu vyšla Marry. Sadla si a tiež si zapálila ale Malborky. Vzdychla si. Pozreli sme s Vicky na seba a začali sme sa smiať. Chápali sme sa aj bez rozprávania proste sme na rovnakej vlne.
-Môžeme háďat? (Vicky)
No čo vravím? Presne vie čo chcem povedať a navzájom sa dopĺňame a to lezie ľuďom na nervy a keď sa pridá Marry. Lenže Marry bola v tejto skupinke vždy ta rozumnejšia :D
Prikývla
-Vyspala si sa s Niallom
Dokončila som z Vicky. Marry sa rozkašľala ako sa prudko nadýchla. Šokovane na nás pozrela
-Ako to viete? (Marry)
-Musíme sa ti priznať...(Vicky)
Marry zbystrila a čakala. Asi si myslela že sme ju špehovali
-Že sme veštice!
Začali sme sa smiať.
-Ale nie teraz vážne(Marry)
-No lebo tuto Blondi prišla ráno a tiež si tak vzdychla
Vysvetlila som jej. Áno už iba okuliare na nos, palička do ruky a za katedru. Bože zase trepem. Zastavte ma prosím niekto!
-Ty a Harry?(Marry)
Pozrela na Vicky. Ta prikývla. Tiež sa zasmiala. Ale ako sika mi to nesedelo. Marry bola tiež proti nevere a teraz? Ona ta rozumná? Od Vicky sa to dalo aj čakať ale tiež jej to moc nevoňalo ale aj tak Marry?
-Ale ešte lepšie sprava!(Marry)
S Vicky sme zbystrili naše  lovecké zmysli.
-Zavolal ti Enrigue Iglesias a vyznal ti lásku? (Vicky)
-Nie nie si vedľa Vicky ako zase. Určíte jej zavolal Taylor Lautner a pozval ju na rande(Ja)
-Nie! Santa Claus!(Vicky)
-Santa? To vážne? (Ja)
Áno sme šialené ale musíte si na to zvyknúť lebo my už iné nebudeme. Aspoň sa človek s nami nenudí.
Už otvárala ústa ale prerušila ju Marry ktorá sa konečne dosmiala.
-Nie, nie a nie nechám ho Mrs. Clausovej. A rozišla som sa s Markom
Usmievala sa ako slniečko. My s Vicky sme mali ústa do korán. Vicky tam aj vletela mucha, hneď ju vypľula a fujkala
-Čo? Kedy? Prečo? (Ja)
Bola som rada že sa ho zbavila lebo nemala som ho moc v láske. Bol moc úchylný a trpela som ho len kvôli Marry.
-Včera...A prečo? Rozmýšľala som nad tým čo ste mi povedali v parku a uvedomila si že ho neľúbim. A ani on mňa lebo dnes bol už s inou vo vzťahu. Vedela som že ma podvádza a nech. Mam ho na háku.(Marry)
-A keď to Niall zistil už nič nebránilo pichnúť si do teba čo? :D (Vicky)
-Ty provokatér! Skludni hormóny Victoria! Kde si nechala slušné správanie?
Začala som ju zo brandy karhať. Ta len hádzala rôzne grimasy.
-Nie a to bolo kruté... :D (smiech) skôr som ho zviedla ja.....Najprv nechcel kvôli tomu, že som s Markom ale keď som mu povedala novinku.....(Marry)
-Dobre! Už si to vieme domyslieť. Nechceš predsa spôsobiť traumu tuná slečne počestnej ?(Vicky)
Povedala a ukázala na mňa. Zatvárila som sa zhrozene a ruku si dala na ústa že ma to pohoršuje. Začala som sa ovievať rukou. Rozosmiali sme sa tak ako to vieme len a len my. Bála som sa že zobudíme všetkých v dome ale nech. Budeme škodoradostné muhahaha :D Vrátili sme sa dnu, sadli si a čakali na ostatných. Babka robila lievance. Mňam! To jedlo zbožňujem!

Do kuchyne prišiel dedko, za nim Liam, Harry a Zayn. S hlúpymi úsmevmi. Čo sa stalo?  Zayn hneď zamieril ku mne a dal mi bozk na líce
-Dobre ráno kráska
-Dobre tiger
Usmiali sme sa na seba. Usadil sa vedľa mňa.
-A kde je blondínka?
-Ešte spinka(Liam)
Pozrel na Marry a žmurkol na ňu. Ta sa cela červená začala hrabať v tanieri. Babka polozila do stredu stola jest. Pozrela som na Vicky. Zachytila moje volanie a kukla tiež na mňa.
-Ideme?(Ja)
-Jasne! Sa ešte pýtaj.(Vicky)
Všetci na nás nechápavo hľadeli až na dedka, babku a Marry. Oni asi tušili že ideme spraviť nejakú lotrovinu už si zvykli. Vybehli sme po schodoch za nami ste mohli vidieť len taký pas. Zastali sme pred dverami a museli sa upokojiť aby sme sa nerozosmiali a nepokazili to. Pomaly sme vošli dnu. Začínala Vicky
-Niall vstavaj lebo ti lievance ujdú.....
Pozrela na mňa. Ok teraz ja
-.....AHA! Už bežia! Aj s javorovým sirupom za sebou. Ten ich naháňa....Ach nie! Javorový sirup znásilňuje lievance!!!!
Zakričala som a dokončila. A teraz šprinty dole. Počuli sme buchot asi spadol s postele. Vbehli sme do kuchyne. Sadli si a rozosmiali sa ako retardovane veveričky. Nik nechápal. Dedko s Babkou sa začali smiať na nás. Áno viem museli sme vyzerať veľmi komicky. Cele červene v tvarí a ledva sme dýchali. Ale keď si ešte raz prehrám v hlave čo sme spravili.....SMIECH!!! Zrazu do miestnosti vpálil Niall s teplákmi do pol zadku oblečenými a s tričkom ktoré mal na opak.
-Kde je ten sirup ktorý znásilňuje moje lievance?!
Ticho,ticho....čvirik, čvirik.....Výbuch!!!Liam vypľul džús a skončil na jeho tanieri našťastie prázdnom a smial sa ako kôň. Harry sa začal dušiť. Vypúlil oči a cely očervenel. Vicky sa zahrala na medikopter 117 a búchala ho po chrbte kým ten kúsok nedopadol v Louisovom tanieri. A ostatní sa len smiali až sa váľali po zemi. Niall na nás nechápavo hľadel. Potom mu zaplo. Niekto zasvietil žiarovkou. Nadul spodnú peru a pozrel na nás
-To kto? (Niall)
Všetci ukázali na mňa a Vicky. My sme nahodili anjelské tváričky. My nič ,my len muzikanti! Žiadny čerti čo si....:D
-Znásilnil? Sirup, Lievance? To vážne?(Niall)
Prikývli sme.
-Nemáš slov čo? (Vicky)
-Nedráždi tigra Vicky lebo nás zje!(Ja)
-Nie úplne som ich stratil doneste slovník. Ale raz vám to zrátam...
-Dobre tešíme sa!
Povedali sme na raz. Áno sme dvojčaťa ale nepovedzte to nikomu. Jasne? Inak si vás nájdeme :D A vybavíme a nebude to žiadny sirup ktorý znásilňuje lievance :D
Pretočil ocami. Svoj pohľad upriamil na Marry. S úsmevom sa vybral k nej a letmo ju pobozkal na pery. Všetko stíchlo. S otvorenými ústami na nich hľadeli. S Vicky sme sa chichotali ako retardovane. Žiadna novinka :D Naklonila som sa k Zaynovi a jedným prstom mu zavrela ústa
-Zlatko zavri ústa lebo ti vypadnú lievance
-A čo ste zabudli žuť? Je to ľahké len cvakáte zubami ale nie na prázdno a prosím nezahryznite si do jazyka lebo ihlu a nit nemám :D (Vicky)
-Vy ste akože  teraz spolu? (Harry)
-No nie Harold len sa hrajú na piesku(Ja)
Musela som byt ironická. Nemohla som si to odpustiť. Škaredo na mňa pozrel a ja som mu vyplazila jazyk.
-Hej sme(Niall)
Cely šťastný. Ako dieťa keď sa poteší novej hračke. Všetci mu pogratulovali aj babka s dedkom. Dedko si neodpustil že ak Marry zlomí srdce tak schytá. Áno Marry a Vicky už brali do rodiny. V pokoji sme sa najedli a okolo 12:00 sme sa vybrali na chatu k jazeru.
-Tak sa majte deti, Lil ty ešte prídi a keď nám pošleš pozvánku tak na tvoju a Zaynovu svadbu
-Ale babííí.....
-Babi nestras lebo budeme prastarí rodičia, ešte ma čas(dedko)
Začali sa háďat.
-Ja už radšej idem majte sa dedkovci. Pa I love you so much!
V aute som zaspala. O dve hodiny nato ma zobudil Zayn aby som sa zahrala na tetu s GPS. Navigovala som ich k miestu určenia, činu, operácie :D Zastali sme pred obrovskou stavbou. Naša chata. Všetci otvorili ústa do korán a hľadeli na našu pýchu jazera.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára