nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 15


Lili:

Vstúpili sme do domu. Chalani sa hneď rozpŕchli po izbách až na Nialla ktorý išiel do kuchyne.
-Niall však sme ešte len prišli s Nandos
-To vysvetli môjmu žalúdku(Niall)
S krútiacou hlavou som sa vybrala hore do Zaynovho kráľovstva. Všetky izby boli pootvárané a videla som ten zmätok. S Liamovej izby bolo počuť
-Tomlinson kde mam žehličku? Do prdele už ti nič nepožičiam!(Liam)
S Louisovej
-A čo ja viem kde ju máš? Ja som len Harrymu vyžehlil vlasy a vrátil ti ju! A kde je moje pásikavé tričko? A Kevin? (Louis)
S Harryho
-Louis tričko som naposledy videl v bazéne! A Kevin? Naposledy sme si ho hádzali s poschodia skús tam. ...Do....Kde sú moje obľúbené trenky? Chalani!!!(Harry)
Kam som sa to ja dostala? Do ZOO? .Nie aj tam by bol väčší kľud. V Niallovej izbe bol kľud takže je ešte dole. Už som bola na konci chodby. Jedine dvere ktoré boli zavreté. Žeby normálny človek? Či tam robí niečo nekalého? Nie....On nie je Harry a Louis
Au! Do prdele.....
A ďalšie nadávky. Otvorila som dvere
-vas happenin??
Povedali sme so Zaynom naraz. Potom sme si pozreli do oči a začali sa smiať. Áno už ma tým nakazil. Prešla som k posteli a ľahla si na ňu. Podoprela ruky a sledovala ho ako sa balí. Vedľa postele boli dva kufre
-Zayn? My tam ideme iba na 1 mesiac nie na 2 :D načo ti bude toľko veci? 
Pozrel na mňa takým pohľadom to nemyslíš vážne? 
-Ale ja bez svojich veci nikam nejdem a kde asi dám tie prípravky na vlasy? bude na šnúrkach zaviazane na aute? 
Na to som nemala odpoveď. Proste som sa začala smiať. Hodil na mňa povýšenecký pohľad a odfrkol si. Ja som doňho na oplátku hodila vankúš. Otočil sa s našpúlenými perami čo vyvolalo u mňa ďalšiu vlnu smiechu.
-Tebe je niečo smiešne? 
-Niééééé vôbééééc
Dostala som so seba dosť ironicky. Zahľadel sa na mňa a začal sa približovať. Čo ide uro.....Ani som nedokončila lebo ma začal štekliť
-Malik! Ihneď prestanie! NIE!!!
Rehlila som sa ako blba, ja ho raz dorazím!
-Nie nie Blackova! Dokým sa mi neospravedlníš!
-A za čo? 
Neodpovedal a ďalej ma šteklil. Nejako sme sa začali kotúľať po posteli a tak sme skončili na zemi. Sadla som si naňho obkročmo a diabolsky sa usmiala
-Tak a kto je teraz v nevýhode? 
Zákercky som naňho kukla a začala ho štekliť. Začal sa podo mnou zvíjať. Smial sa ako divy. Páčilo sa mi to. Ten úsmev ten smiech. Skončila som svoju odplatu a nahla sa k nemu. Vášnivo som sa vpila do jeho pier. O chvíľu začal so mnou spolupracovať. Zapojili sme aj hru jazykov. Prevalil sa na mňa. Ruku som mu vplietla do vlasov a druhou mu prechádzala po chrbte. On si ma jednou rukou pridržiaval a druhu mal položenú na mojom pase. Začala som mu okusovať peru. Ten sa presunul na môj krk a začal robiť druhy cucflek. Hneď som mu to vrátila snáď nebudem sama. A opäť sme našli cestu k naším perám. Boh vie ako by to dopadlo keby.......Obliala ma voda. Čože! Rýchlo sme sa posadili a pozreli hore. Nad nami sa uškŕňal Louis s Harrym a v rukách mali dva kýble vody teda už bez vody lebo voda bola na nás
-Čo do pekla.....
Začal Zayn ale nedohovoril lebo nás prerušil Louis
-To aby sme vás schladili...(Louis)
-Lebo za chvíľu by ste podpálili dom (Harry)
Dokončili spolu. Hodila som na nich zabijacký pohľad. Hodila som sa na Harryho a začala štekliť. Zayn nasledoval môj príklad a hodil sa na Louisa.
-Nieeeee Lili prestaň! NIE!!!!
Harry sa podo mnou zvíjal ako dážďovka. Smial sa ako nafetovaná veverička. Ach ta pomsta je taká sladká.
-Čo to tu robíte? 
Vbehol do izby Niall ale keď nás zbadal začal sa rehotať a skončil na zemi..
-Niall prečo ležíš na zemi?
Do vnútra nakukla hlava Liama ale keď nás videl ihneď zmizol. Neriešila som to a ďalej sa venovala pomste
-No tak dosť už sme si kvit! (Louis)
-Nie , nie Louis! My vás iba šteklíme! Vy ste na nás vyliali kyble vody! (Zayn)
CVAK!
-Čo to bolo? 
Prestali sme ich štekliť a naše hlavy sa otočili smerom k dverám. Liam tam stal aj s foťákom v ruku.
-To si neurobil
Vyšlo so mňa
-A jeje som prichytený čas zmiznúť
Liam začal utekať. My štyria sme pozreli na seba
-Ideme? (Louis)
-Sa ešte pýtaj ako blby
Povedala som a zdvihla sa
-Payn! Nepraj si ma keď ta chytím!
-Lili chyť ho!
-A o čo sa asi snažím Styles? Oriem pole či čo?
Liam vybehol na záhradu a my za nim. Zahnali sme ho do kúta.
-Nemáš kam utiecť. Daj sem ten foťák
Natrčil ruku do predu Zayn. Liam behal pohľadom a zahľadel sa do zadu. Fotoaparát letel. 
-Vicky! Utekaj! S kry ho!
Otočili sme sa a videla som ako blondatá hlava mizne v dome. Ja ju dorazím. Toto je spiknutie. Otočili sme sa späť k Liamovi. Uškŕňal sa na nás. Začali sme sa k nemu približovať. Nechápavo na nás hľadel
-Ale ja ten foťák nemám!
Bránil sa.
-Nie ale bol to tvoj nápad a teraz budeš pikať! (Zasmial sa Louis)
Chalani ho pochytali za ruky a nohy. A smerovali s nim k bazénu kde aj skončil. Ťapli sme si rukami. 
-Misia splnená
S naštvaným a premočeným Liamom sme vošli dnu. S obývačky sa ozýval smiech. Išli sme sa pozrieť. Všetci boli pri notebooku a smiali sa. Nakukla som a videla naše fotky ako ja a Zayn šteklíme tých dvoch.
-Ja vás dorazím! Vicky si mŕtva!
-Ale Lil, to by si neurobila ja som len poslúchala tatka Payna
-Výhovorky!
Vyplazila som na ňu jazyk aj mi to opätovala. Ale musela som sa smiať na tých fotkách.
-Inak ste všetci zbalení? 
Povedala Marry. Pozreli sa na seba a začali šprintovať hore. Tentoraz som ostala s babami dole a pozerala komenty k tým fotkám. Po 15 minútach všetci zišli aj s kuframi. 
-Moceme? (Vicky)
-Jasne!(Vsetci)
Nasadli sme a smerovali k nám. Sľúbili sme si že dnes nebudeme vyvádzať ale o desiatej pôjdeme spať aby sme boli fit na zajtra. A to vyvádzanie platilo pre mňa a Zayna všetci pri tom na nás hľadeli. Blbci! Auto sme zaparkovali do garáže. Baby sa vybrali baliť. Vlastne aj ja ale čakala som na Zayna. Ruka v ruke sme išli hore. Vybrala som tiež 2 kufre nad čím Zayn zdvihol obočie
-Mne nadávaš že si beriem 2 kufre a ty si ich berieš tiež? To je diskriminácia!
-Ale zlato tichučko ale ja som žena ja som výnimka
Vyplazila som mu jazyk a začala hádzať veci do tašky. Za pol hodinu som to mala hotové ešte aj rezervu som si nechala ako inak lebo viem že Vicky sa niečo nezmesti do kufra. Bolo už pol desiatej. Hladná som nebola tak som vbehla do kúpeľne a umyla sa. V mojom pyžame ktoré pozostávalo s veľkého modrého trička a kraťasov som zaľahla do postele. Zayn išiel tiež do sprchy. Potom sa ku mne šuchol. Začal mi perami prechádzať po krku. Naskočili mi zimomriavky.
-Vieš že nemáme vyvádzať? Inak bude zle? 
-Neboj na nič nám neprídu, určíte už spia alebo dole jedia(Zayn)
-Ako myslíš....
sepkala som pomedzi bozky. Bolo to prijemne. Pokračovali sme prsne tam kde sme skončili než nás obliali vodou. Naše bozky boli dravé a vášnivé striedali sa s jemnými a pomalými bolo to úžasné. Klop, klop....Kto do pekla...nevšímali sme si to a pokračovali ďalej.
-Ak tam robíte niečo nekalé tak pôjdete spať každý do inej izby!
Ozval sa spoza dverí Louisov otcovsky hlas. So Zaynom sme sa od seba odtrhli a usmiali sa na seba
-Louis sklapni Lili spi!
Zvýšil Zayn hlas ale iba tak aby počuli
-Tak pardon a odkaz Lil že dobru noc
Smiala som sa Zaynovi do hrude. Ešte ma naposledy pobozkal, schúlila som sa k nemu, objal ma okolo ramien a tak sme aj zaspali. Zaspávala som vedľa milovanej osoby čo viac si môžem priať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára