nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 24


Lili:




Vicky zrazu chytila varechu a začala sa s ňou ku mne približovať
-Niekto potrebuje dostať lekciu....Treba ta prehnúť cez koleno!(Vicky)
Nebezpečne sa začala približovať
-Ale čéčé na to ma máš moc rada
Zastala a zamyslela sa. Ona sa vážne zamyslela! To ma byt samozrejmosť!
-Nie teraz sa tomu nevyhneš
Vyskočila som zo stoličky a začali sme sa naháňať okolo baru.
Pod kuriatko...Ja ta chytím!(Vicky)
-Keď naprší a uschne červíček!
Áno zabávali sme cele osadenstvo. No a čo! Nech majú na čo spomínať
-Vsadím na kuriatko!(Zayn)
-Nie, nie! Nevidíš, že červíček to ma už vyhraté?!(Harry)
-Ja sa prikláňam k Zaynovi (Niall)
-Ja som tiež na strane kuriatka(Dan)
-Keby to nebol Harry tak vsadím na Kura ale keďže ta ľúbim tak na červíčka(Louis)
-Ďakujem zlatko! Keby ta El omrzela vieš kde ma nájdeš(Harry)
-Jasne (Louis)
-Toto si prehnal! Chcela som vas podrzat ale smola! Kuriatko Let's go! You are winner!(El)
-Zrada!(Harry)
-Naser si Styles!(El)
-Keďže je pri červíčkovi malo ľudí idem tam (Marry)
-Aj ja nech sa nepovie(Liam)
Louis chytil metličku na šľahanie
-Sily sú vyrovnane....Kto výhra? Kuriatko alebo červíček....Nechajme sa prekvapiť...Viac sa dozviete po reklame
Začal komentovať
-Nasleduje reklama.....Ahoj! My name is Louis Tomlinson! A čo to tu mam? Mrkvu! Odporúčam, je to najlepšie čo môže byt! Ochutnajte a neoľutujete odporúča spoločnosť.....JA!
-Louis! Ty si iné hovedo!(Zayn)
-Ach tie komplimenty(Louis)
Smiala som sa ako zmyslov zbavená. Vicky sa nebezpečné priblížila. Na stole boli vajíčka. Jedno som chytila. Ona zastala.
-To neurobíš(Vicky)
-Chceš to vyskúšať?
Napriahla som ruku. Ale aj ona, ale už v nej nedržala varešku ale krabicu s mliekom. Mierili sme na seba. Zrazu hodila a aj ja. Na hlave sa mi rozlialo mlieko a na jej hlave pristalo vajicko. Usmiali sme sa na seba
-Po vajíčku budem mat hebké vlasy(Vicky)
-A ja po mlieku hebkú pokožku
-Nechcela si povedať perie?(Louis)
Pozrela som na toho somára. Reflexne chytila druhé vajíčko a už pristalo na Louisovej hlave
-Tam to máš mrkva!
-Ty, ty, ty zle Kura! Však počkaj!
Rozbehol sa za mnou. Prebehla som okolo Vicky ktorá sa podozrivo usmievala. Ako išiel okolo nej Louis vyliala naňho džús.
-Aspoň mohol byt mrkvový!(Louis)
A už sme bežali spolu. Kam teraz? Vybehli sme na terasu. Počuli sme za sebou Louisa
-Vicky aha! Ukázala som na bazén
-Aspoň sa umyjeme(Vicky)
-Svätá pravda červíček
-Na 3 kuriatko?
-1....2......3!!
Skočili sme do bazéna. Louis zastal. Mierne vyvedený z mieri na brehu. Zrazu už letel aj on. Za nim sa "nenapadne" škerila El
-Super! El! Ideš! 
Začala som na ňu kričať. Louis sa vynoril, vyliezol z bazéna a zrazu sa pri nás vynorila El
-Tommo zabudni že večer niečo bude!(El)
-Preto je tu Harry!(Louis)
-Hej ja nie som náhrada!(Harry)
A už pri nás bol opäť Louis ale aj s Harrym
-Ako vidím Louis ostal si na ocot!
Ticho Kuriatko!
-Pravda boli co?
Pozrel na breh a videl ako sa tam ostatni kosia
-Hazza ideme?(Louis)
-Že váhaš!(Harry)
Vybehli von a všééétkych hodili k nám
-Pekný začiatok prázdnin!
-Tomu ver Kura!(Louis)
-Nie Kuriatko!
-Ale houby cica!(Zayn)
-Áno cica....Správne Tiger!
Priplávala som k nemu . Áno viem neviem plávať ale tu dočiahnem na dno takže je to O.K. Zobral ma do náruče.
-Že tiger ja umriem!(Louis)
-Čo závidíš Tommo?(Zayn)
-Že ta tak El nevolá? Ale aby si nebol ukrátený budem ta volať tekvička!
-Niee! El povedz niečo!(Louis)
-Ale prečo? Mne sa to páči! My little pumpkin(El)
-Viete čo? Kašlite na to...(Louis)
Zabručal. So smiechom sme sa presunuli do domu vysušiť sa. Nakoniec sme skončili pri telke. Baby sa zoznámili až tam lebo vtedy nebol čas. Hlavne že si rozumieme.....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára