nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 37


-Lils vstavaj Lili?
Budil ma nežný a jemný hlas môjho macka. Hlavu som ešte viac zaborila do jeho hrude a odmietala otvoriť oči
-Viem že si hore tak vstavaj lebo Louis....
Nedopovedal a fukol mi do ucha. Zamrnčala som a zdvihla zalepený pohľad
-Ty vieš prekaziť pekne sny
Uhundrane som povedala a začala sa naťahovať. Väčšina osadenstva už spala. Och toľko podlých plánov ma napadalo ale nemala som pri sebe fixu. Zrazu som na pase pocítila mocne ruky ktoré si ma k sebe pritiahli a svoje pery priložili k perám. Jemne ma striaslo ale usmiala som sa
-Pekne vravíš?
-Veľmi
-Bol som tam?
-Možno
Laškovné som mu odpovedala. Nahla som sa cez neho a otvorila dvere. Vykĺzla som von a podišla ku kufru. Vytiahla som ten svoj a ledva polozila na zem. Zatvorila som ho a podišla k dverám sa rozlúčiť. Pozdravila som Liama a Harryho ktorý boli hore. Ostatní spali. 
-Urýchlite to vaše muchlovanie chcem ist spať
Zamrnčal Harry s predného sedadla a zavrel oči. Ticho sme sa so Zaynom zasmiali. Zahľadela som sa do jeho oči jemne som sa usmiala a nahla k nemu. Jemne som sa perami obtrela o jeho a slabo ho kusla do spodnej pery. Cítila som ako sa usmial. Mal rad keď som sa s nim takto hrala. A aj ja. V tom sa už naše pery stretli v jemnom ale dráždivom bozku. Bozk som prerušila v tom najlepšom. Zmetene na mňa pozrel. Lišiacky som sa usmiala a naklonila k jeho uchu
-Ten sen....
Zakusla som si do pery. Zadržal dych
-Môžem ti ho ukázať....ak chceš
Fukla som mu do ucha ako aj on mne. Nepatrne ho ztriaslo. Odtiahla som sa so širokým úsmevom a žmurkla do jeho prekvapenej tvare. Ale bolo tam ešte niečo.
-Tak sa majte chlapci. 
Poslala som im vzdušnú pusu. Zabuchla som dvere a chytila kufor. Počula som naštartovať motor. Sama pre seba som sa usmiala
-3....2...1...Teraz
Zašepkala som keď sa ozvalo pišťanie gúm.
-Malik zbláznil si sa!
Ozval sa podráždení Liamov hlas. Musela som sa usmiať
-Sorry chlapci ale dnes ostávam tu. Majte sa!
Zabuchol dvere a asi si aj vybral kufor.
-Nezabudni na ochranu Zaynator!
Počula som Louisov prenikavý a piskľavý hlas a to už auto frčalo preč. Neotočila som sa. Len som vytiahla kľúče a odomkla. Naši sa majú vrátiť až zajtra maximálne pozajtra. Zasvietila som a vstúpila do nasej haly. Nadýchla som sa vône domova. Ach milovala som tu vôňu. Vôňa avivážu, kvetov a lásky. Musela som sa usmiať. Zrazu sa niečie ruky obmotali okolo môjho pasu a pritiahli si ma tesne k sebe. Jeho pery som cítila na krku ako aj jeho horúci dych ktorý ich ako tieň nasledoval. Slastne som privrela oči a oprela sa o jeho vypracovanú hruď
-Ukážeš mi ten sen?
Jeho pery začali skúmať moju pokožku a jemne ma do nej hryzkal. Cítila som sa ako v siedmom nebi. Zrazu ma otočil k sebe a tesne si ma pritiahol. Nedovolila som aby jeho pery narazili na moje. Chcela som ho potrápiť. A aj sa mi to darilo keď som počula jeho protestný vzdych. Zaprela som sa rukami o jeho hruď a odtlačila ho od seba. Zmätene na mňa pozrel
-Nemysli si Malik ze si to s tebou rozdám na schodisku. Idem sa umyť.
Prešla som okolo jeho šokovanej tvare a rýchlo vybehla hore. No rýchlo ako rýchlo. Ako mi to dovoľoval kufor. V izbe som ho hneď šmarila do kúta. Schmatla veľké tričko a čisté nohavičky. Vošla som do kúpeľne a poriadne zamkla keď som počula dupot. Pomaly som sa začala vyzliekať keď niekto stlačil kľučku a znova a znova
-No tak Lils netráp ma. Otvor!
Musela som sa zasmiať nad jeho nadržanosťou. Len som pokrútila hlavou
-Čakaj Malik. Bez sa umyť. Vedľa je ďalšia kúpeľňa!
Zakričala som a počula ako si šomre popod nos ako nejaký starý dedko. Veľké tresknutie ma utvrdilo v tom že ma poslúchol. Ja som medzitým vhupla o mojej sprchy a zmyla so seba pot a prach z cesty. Vyumývaná a čistá som vyliezla von. Namazala sa vanilkovým telovým mliekom. Hodila na seba prichystane veci. Pomaly som otvorila dvere a nakukla dnu. Vzduch čistý. Veď jasne Malik. Ak tam bude do rana tak hold smola. Zákerné som sa usmiala. Podišla som k môjmu stolíku so zrkadlo. Zobrala som kefu a začala si rozčesávať vlasy. V izbe vládlo šero. Jediný zdroj svetla bola mala nočná lampička ktorá svietila vedľa postele. Preto som si nevšimla postavu ktorá sa potichu zakrádala. Zbadala som ju až keď stala za mnou. Trocha som nadskočila lebo ma vystrašil. Ale keď som zbadala Zaynov jemný úsmev a jeho hriešne telo len v boxerkach moje telo reagovalo. Jemne som sa zachvela. Naklonil sa ku mne. Perami mi prešiel cez rameno.
-Ukáž
Kefu mi jemne zobral z ruky. Odtiahol sa. Zahľadela som sa na neho v odraze zrkadla a ako zhypnotizovaná hľadela ako mi kefou prechádza po vlasoch. Milovala som ten mravčivý pocit a jeho príjemný dotyk. Jemne sa ma dotýkal a pravidelnými pohybmi ma pomaly uspával.
Onedlho keď som mala suché vlasy. Otvorila som oči a otočila sa k usmievajúcemu Zaynovi. Rukou som sa zahrabla do jeho havraních. Milovala som ten dotyk. Boli hebké a poddajne. Jemne privrel oči a usmial sa. Bola som jeden s mala komu to dovolil a ja som to poriadne využívala. Zdvihol ruku k mojej tvári a zovrel mi moju bradu. Prekvapene ale aj pobavene som naňho pozrela. Zayn vykrútil pery- nie pobavene, ale spokojný so svojou hrou. Bradu mu nadvihol ešte vyššie a sklonil sa ku mne.
-Splníme ti tvoj hriešny sen cica
Zašomral tesne pri mojich ústach na okamih ma ovanul jeho horúci dych. Až potom moje pery prikryl svojimi.  Bol to iný bozk ako všetky do teraz. Na chvíľu moje telo zmeravelo ale vzápätí som sa uvoľnila. Moje telo sa poddalo jeho horúcim perám. Hoci som to všetko poznala ale teraz to bolo iné. Jeho bozky, blízkosť, jeho telo ktoré patrilo len mne. Tužila som ho spoznať cele. Každý jeden detail. Nebola som síce skúsená ako iné ale reagovala som spontalne a snažila som sa mu vyhovieť. Pravou rukou mi prešiel po chrbte a pritiahol si ma bližšie. Potom náročky predlžil bozk. Odpovedala som mu vášnivým bozkom. Zaklonila som hlavu a pootvorila ústa. Pevnejšie ma zovrel v náručí a pritisol si ma na svoju nahú hruď, prispôsobila som sa mu a oprela sa oňho. Prsiami som sa mu dotýkala hrudníka. Vadila nám len latka môjho trička. Boky som tisla k jeho stehnám. Zayn otvoril ústa aby mohol svojim hbytim jazykom vniknúť bližšie. Skúmal to čo som mu ponúkala. Teda seba. V celom tele mi pulzovala túžba po ňom. Opantávala mi cele moje telo a v mojich slabinách vyvolávala v slabinách neznesiteľné napätie. Zrazu odtrhol pery od mojich. Zhlboka sa nadýchol a mne do nosa udrela jeho mužná vôňa ktorá mi zamotávala hlavu a cely svet. Pustil mi bradu a prstami mi zašiel do mojich rozčesaných vlasov. Zachvela som sa pri dotyku jeho prstov v mojich kucerach. Znova sa mi pritisol na ústa, zaklonil mi hlavu a rukou ma chytil za zátylok. Mal ma pevne vo svojej moci. Náš bozk sa opäť prehĺbil.  Viedol ma po nových cestičkách vášne ktoré som ešte len odhaľovala a on mi ich ochotne ukazoval a viedol ma nimi keďže bol skúsenejší. Znova sme sa od seba odtiahli a lapali po dychu. Hlavu som mala zaklonenú a hľadela do jeho rozšírených zreničiek. Bol plný túžby. Chcela som prevziať iniciatívu. Chytila som jeho tvar do dlani a pritiahla si ju k sebe.  Svojimi bozkami mi ukázal aká som slabá a poddajná len čo ma vezme do náručia. Možno som naozaj slabá voči nemu ale aj poddajná? Áno krutí sa jej hlava pri ňom, ako sa jej telo prispôsobuje tomu jeho, ako prestáva premýšľať keď sa jeho pery dotknú tých jej. Áno poddala som sa mu aj keď proti vôli a nechcene. Ale keď ju bozkával, bolo to nádherné a opojne. Dotyk jeho pier ju dráždil, ba čo viac, Prebúdzal vo mne mnohé pocity. Momentálne predstavovali cely svet jeho pery, čo mi drvili ústa, ruky, ktoré ma objímali pevne a zároveň nežné, šteklivý, zvieravý pocit v žalúdku, čarovný a fascinujúci. Ponúkla som mu svoje pery a on mi vnikol do úst jazykom, ale cítila som že sa ovládal. Ale ja som cítila jeho túžbu- z jeho stuhnutých svalov, z jeho napätého postoja. Bezostyšné som sa k nemu naklonila a vášnivo ho pobozkala. Perami som mu zovrela perami jazyk a začala sať cítila som akoby povolil. Dlaňami som mu prešla po zátylku, stisla prstami jemnú pokožku na krku a pomasírovala ju, prechádzala som po nej dlaňami.... Jeho bozky ma strhávali stále čoraz hlbšie. Zmocňovali sa mi hriešne myšlienky. Cítila som ako sa mu napli ruky a ocitli sa na mojom chrbte, štíhlom a rovnom. Postupoval nižšie, Objali môj driek a boky, prešli mi po zadku. Zovrel ho dlaňami a trocha ma nadvihol bližšie. Moje brucho sa zrazu dotýkalo jeho tvrdej pýchy. Zalapala som po dychu od šoku ale aj spokojnosti že za to môžem ja. Jeho pery boli zrazu tvrdé, útočné, ich naliehavosť som cítila až v prstoch na nohách. Dobýval ma aj keď už ma dobyl. Páčil sa mi ten pocit. Byt dobýjaná. Ponúkla som sa mu a žiadala ešte viac. Obidvoch nás opantávala nahla túžba. Získavala si nad nami moc. Svoje prsty som  zarývala do jeho ramien. Zaliala ma vzrušenie ešte väčšie ako v tu noc.  Moje telo ovládla vášeň. Krv mi divo pulzovala ako keď utekala. Zayn sa odtiahol a postavil sa. Zmätene som naňho hľadela. Moje dlane chytil do svojich a vytiahol ma na rovne nohy. Moje ruky si polozil na plecia. Pritiahol si ma k sebe bližšie, pustil mi ruku a objal ma okolo drieku. Hlboko sa mi zahľadel do oči. Potom ma pobozkal. Nebozkával ma tvrdo ako predtým ale pomaly a neodbytne. Cele som sa roztriasla. Keď som už mala pocit že sa v jeho náručí rozplývam objal ma ešte tuhšie a bozkával ďalej. Pritisla som sa k nemu bokmi a chcela viac. Rukami mi začal prechádzať po chrbte až k zadku. Keď smeroval hore pomaly mi vyhŕňal telo a svojimi mužnými rukami prechádzal po mojej odhalenej pokožke. Naše bozky sa zmenili na nástojčivé a prudké. Tričko stále postupovalo hore. Na chvíľu sme prerušili bozk a tričko letelo do priestoru. Teraz sme na tom boli rovnako. Zayn sa spokojne usmial. Chytil ma do náruče a polozil na posteľ. Ležala som tam medzi horou vankúšov a on sa týčil nado mnou a spokojne sa usmieval. Zrazu sa ocitol nado mnou. Nepriľahol ma celým telom. Sklonil sa k môjmu krku a pomaly začal vytvárať mokre cestičky dole. Zastal až pri mojich nedočkavých ňadrách. Obidve chytil do rúk a stlačil. Z mojich pier vyšiel slastný vzdych. A nahradili ho ďalšie hneď po tom ako sa svojimi perami prisal na jedno z nich a začal mi cmúľať a zkusavat bradavku zatiaľ čo druhu hnietol. Keď bol spokojný sám so sebou perami smeroval nižšie. Bozkával každú časť môjho bruška a mňa to šteklilo. Prišiel až k lemu mojim nohavičkám. Rýchlo ich stiahol a opäť bol hore. Dlaňami prechádzal po mojich stehnách. Chcela som mu to oplatiť. Zaprela som sa do jeho hrude to ho prevalím ale on sa len zasmial a pokrútil hlavou
-Nie princezná dnes je to len o tebe. Nabudúce
Žmurkol a ja som teda prikývla. Stiahol si boxerky a ja som pocítila jeho pýchu ako ma tlači. Pomaly mi roztiahol nohy. Naklonil sa ku mne. Ako spojil naše pery tak do mňa vnikol. Zalial ma slastný pocit. Vzdychali sme si do pier a pohybovali sa v jednom rytme. Panvou som prirážala proti nemu. 
Zrazu sa jej napli svaly. Cítila že sa blíži k svojmu uvoľneniu. Za chvíľu vystúpila do výšin, orgazmus pohlcoval jej telo, spaľoval rozum, zmysly. Nechal ma uprostred prúdu čistej vášne. Dvíhal ma čoraz vyššie a vyššie. Zrazu sa Zaynove telo zatriaslo a cítila som ako dosiahol svoj vrchol. Unavene sa zvalil na jej telo. Hrude sa im prudko dvíhali a klesali. Spotene tela sa na seba lepili a ja som sa nikdy necítila tak úžasné. Zayn sa so mňa prevalil a prisunul k sebe
-Lepšie ako sen?
zašepkal stále roztraseným hlasom
-O tomto som ani nesnívala
Odsekala som mu a zavrela oči. Izbou sa ozval Zaynov veselý smiech. Nakoniec sme zostali ticho a pomaly zaspávali
-Zayn Ľúbim ťa
-Aj ja teba princezná
Usmiala som sa a vtedy nás pohltil vytúžený a pokojný spánok...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára