nedeľa 31. marca 2013

Moments 29


Louis:


Spal som ako drevo. Počul som vŕzganie dverí. Myslel som si že Alex vstala a išla dole. Ale to bola hovadina pretože sa mi niečo tislo k boku. Zrazu ta vec zmizla. Niečo ma chytilo za nohy a ruky. Šokovane som otvoril oči. Škerili sa na mňa Harry a Zayn. Harry ma držal za ruky  a Zayn za nohy.

-Čo to robíte?

-Ale Tommo nechaj sa prekvapiť(Harry)

-Dočkaj času ako husa klasu.(Zayn)

Jasne teraz filozofuj. Mal som zle tušenie. Začali so mnou bežať dole schodmi. Mierili sme na terasu. V tom mi všetko doplo. Ty hajzli! Začal som sa metať ako ryba na suchu

-Pustite ma!

-Nie! Pomsta je vždy sladká!(Harry)

-Vy blbci dajte ma dolu!

Podišli k bazénu a rozhojdali ma

-Ako si želáš!(Zayn)

Nie! Ak to spravíš tak ta za to.....Neskoro. Obliala ma studena voda. Šokovane som sa vynoril a rozdúchaval studený šok. Zbadal som vedľa seba zmoknutú Alex. Chúďa. Zabijaky a aj stále dezorientovane na nich hľadela. Ale nič nevravela. Stále bola v šoku. Hneď som na nich spustil

-Vy tupci! Ste normálni? Pre svätú mrkvu! Ja vás zabijem!

Začal som na nich kričať. Nadával som do všetkých mrkiev, ktoré ma napadli. Alex sa až teraz otočila mojim smerom. Prekvapene na mňa hľadela asi si myslela, že aj ja mam v tom prsty. Možno by som aj mal ale dnes nie. Vybehol som z bazéna. Začal som naháňať Harryho. Dobre som vedel že to bol jeho nápad. Skočil som mu na chrbát, spadli sme a ja som ho začal mučiť muhahah

-Alex pod!(Liam)

Zakričal na ňu spomedzi smiech. Chúďa ešte stále bola mimo. V očiach jej zasvietilo akoby jej niečo doplo.

-Vy idioti blbi! Ja vás zabijem, keď vyleziem. Čo keby to bol taký sok, že by som sa nevynorila? Aj vtedy by ste sa smiali?! Vy ma chcete zabiť? Ja vás.....(Alex)

Začala nadávať. Aj také nadávky aké som nepoznal ale vďaka nej už poznám. Všetci sa začali smiať ešte viac. Ja som stále pučil Stylesa. Ten už bol cely červený. Alex sa cela nadurdená ponorila a začala plávať pod hladinou. Prepustil som Harryho, ktorý šťastne Vyskočil a začal dýchať

-Ty ma chceš zabiť?

-No nie Harold ja som ti len prejavoval mrkvovsku lásku

Horan sa začal smiať. Pozrel som  k vode. Alex sa stále nevynárala

-Počujte chalani nestalo sa niečo?

Mal som strach a veľký

-Čo si, podľa mňa nás chce len vystrašiť (Harry)

-No ja neviem....(Liam)

Tiež som si nebol boh vie ako istý. Hypnotizoval som hladinu. Zrazu veľké množstvo bublín. Bolo to jasne. Bez váhania som skočil do vody. Chalani boli ako zmrznutí. Ani som sa im nečudoval. Keby nešlo o Alex bol by som aj ja. Zbadal som ju klesať ku dnu. Moje srdce zamdlelo. Rýchlo som ju schmatol a ťahal k hladine. Rýchlo som ju vynoril skôr ako seba. Sípavo sa nadýchla a zapätí rozkašľala. Držal som ju okolo pása. A plával s ňou k brehu. Chalani boli cely bledí. Keď ju videli ako visí v mojom náručí rozkričali sa

-Je v poriadku?(Harry)

-Žije?(Niall)

-Mam volať do nemocnice? (Liam)

-Pane bože, my sme iný idioti.....(Zayn)

So Zaynom som súhlasil najviac. Veľmi sa o ňu báli. Bolo to vidno aj keď za to mohli oni. Priplával som k brehu.  Liam so Zaynom ju vytiahli a skončila v Zaynovom náručí.

-Alex počuješ ma? Otvor oči

Prihováral sa jej Liam. Jemne ňou zatriasol

-My sme ju zabili! Pôjdeme do basy však tam zomriem! Neopustím svoje jedlooooo!!!(Niall)

Začal stresovať. Harry mu niečo rozprával. Ukludnil sa.

-Vy blbci! Dúfam, že teraz ste spokojní! Čo keby sa jej niečo stalo? Takto z rana! Keby po obede ju tam hodíte nič nepoviem ale ráno? Blbci! Dúfam že sa poučíte!

Nakričal som na nich. Ja som sa s nich bal asi najviac. Čo keby sa jej niečo stalo? Pokrútil som hlavou. Zobral ju so Zaynovho náručia a bez slova sa pobral hore. Polozil som ju na posteľ. Sadol si vedľa nej. Privinul si ju k sebe. Potreboval som cítiť že je tu. Že sa jej nič nestalo. Že je v poriadku. Začal som ju hladiť po chrbte. A nežne sa jej prihovárať. Trepal som úplne nezmysli ale bolo mi to jedno. Čo keby sa jej niečo stalo? Čo by bolo potom? Môj svet by sa zrútil a to doslova. Neprežil by som bez tejto vily. Odtiahla sa a pozrela sa na mňa. Ustarostene som na ňu hľadel.

-Lex si v poriadku? 

Musel som sa jej to opýtať. Musel som sa uistiť

-Áno Louis neboj sa.....

-Čo sa stalo? Najprv som si myslel, že si uťahuješ ale keď si sa nevynárala.....

Veľmi dobre som to chcel vedieť. Vlastne....ja som to musel vedieť. Ani neviem prečo. Asi som sa musel upokojiť. Upokojiť ten môj mrkvový mozog.

-Išla som sa už vynoriť ale dostala som krč. A nemohla som sa vynoriť. Keby si neskočil a nezachránil ma.....

V jej očiach sa zráčil strach. Ja som ho naopak cítil. Bolo to hrozne. Nepatrná chvíľa, zaváhanie a už by tu nebola. Prišiel by som o ňu. Priložil som jej prst na pery, na tie krásne krojene pery

-Tíško nič sa nestalo...Nemysli na to....

Snažil som sa ju upokojiť. Jemne sa na mňa usmiala. Moju ruku dala dole. Zamrzelo ma to. Prekvapilo ma že moju ruku stále zviera aj keď ju dala dole. Bolo to prijemne. Pomaly sa ku mne nahla. Čo ide urobiť? Dala mi bozk na líce. Moje srdce sa zatrepalo ako kolibrík a išlo vyskočiť von. Prekvapene som na ňu pozrel. Bol som prekvapený a šťastný a to bol len bozk na líce čo by sa asi stalo keby som ju pobozkal na pery? Dostal by som srdcový kolaps?

-Ďakujem...

Zašepkala tíško a krásne sa na mňa usmiala

-Za takúto odmenu sa budem hrať na princa na bielom koni častejšie. Takéto odmeny sa mi páčia....

Zatrepal som prvú hovadinu ktorá ma napadla. Nemala ani hlavu ani pätu. Ja som ale vôl. A riadny. Do mrkvy!

-Ehm Louis?

Ukázala na svoje veci. Teraz som si uvedomil že mame na sebe stále tie mokre. Usmial som sa a podišiel ku skrini. Hodil som jej pásikavé tričko kde bolo napísané I love carrots. Zasmiala sa. No čo je to pravda. Ďalej som jej našiel sede tepláky so šnúrkou. Vbehla so kúpeľne. Ja som sa tiež prezliekol. Podobne ako ona dal som si pásiky a tepláky. Vyšla von. Sedel som na posteli a čakal na ňu. V mojom oblečení sa strácala doslova v ňom plávala. Ale bola v ňom rozkošná. Zakrútila sa aby som ju zhodnotil

-Hmm...vyzeráš mrkvovsky užasne

Bola to sakra mrkvovská pravda

-No pod ty mrkva

So smiechom sme zišli dole. V obývačke nás čakali tie utrápené hlavy. Alex sa na nich zahľadela a spustila. Chudáci.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára