nedeľa 31. marca 2013

Moments 27


Louis:


-Chalani kde sú nohavice?
Pozreli sme na Liama ktorý stal vo dverách. Ruky v bok a prepaľoval nás pohľadom. O-ou. Chalani buchli smiechom
-Už iba natáčky na hlave a varecha mu chyba....
Zamrmlal som si. Harry to počul a začal sa smiať ako najatý. No čo bola to celkom komická predstava . Všimol som si ako Alex podišla k bazénu, že odtiaľ vytiahne naše nohavice. Drgol som do Harryho a ukázal tam. Zákerne sa usmial. Podišli sme bližšie a naraz sme ju tam strčili. Jedine čo ma mrzelo bolo že mala šaty :D Šokovane sa vynorila. Zadívala sa na nás. Keby pohľad vedel zabíjať.....:D
-Dobre, sami ste to chceli, nedám vám koláč!
Nie! Koláčiky nie. A ešte k tomu od Alex. Priplávala ku kraju s Harrym sme ju hneď chytili a vytiahli
-Alex prepáč, my už budeme počúvať ale koláčiky nie!
Zakvílil som. Zrazu som sa už vynáral spopod vody a vypľuval vodu ako nejaká hadica. Prečo? Lebo ta mala lasička sa hodila do vody a nás stiahla so sebou. Škaredo sme na ňu pozreli. Ta len hodila vlasmi a široko sa na nás usmiala
-Tak a teraz sme si kvit chlapci. Pomsta dokonaná.
Usmiala sa na nás a my na ňu. Mokri ako kurence na pekáči(Viem že nie sú mokre ale to je detail ale sú vlastne od oleja ale kruci STOP!)sme vyšli von a dobre sa na sebe zabávali.
-A teraz prezliecť!
Zavelil Liam. S Harrym sme sa rozbehli do domu.
-Ja to výhram!
-Ale čo Kudrlinka! Chod niekam ja som víťaz!
A na veľké prekvapenie som vyhral. Ste nečakali čo? :D
-Haha čo som vravel?
-Chod niekam!
-A kam? K tebe? Nie to keď bude väčšie súkromie!
S veľkým smiechom som vošiel do izby a počul ako Harry tresol dverami. Ja som rýchli vbehol pod sprchu a zmyl so seba chlór. Obliekol som si tepláky a pásikavé tričko(No že aké prekvapenie, ste nečakali). S Harrym sme sa stretli po ceste a neobišlo sa to bez posmeškov a podpichovania. Chalani zatiaľ zapálili vo veľkom ohnisku čo sme mali na dvore a vyjedali koláče. Ale jedna osoba mi tam chýbala
-Kde je Alex?
-Prezlieka sa, v skrini som mal nejaké Danine veci.
Vysvetlil mi Liam. O chvíľu už vyšla. Prezrel som si ju. Začali sme sa uškŕňať. Nevydržali sme to a začali sa smiať ako divy
-Na čom sa rehlite?

Nechápavo na nás hľadela. To spustilo ďalšiu vlnu.
-Asi si sa nevidela v zrkadle čo? 

No Harold si sa vyznamenal. Bez teba by sme na to neprišli. Ty si ale génius to ti teda poviem.
-Big mommy

2 slova ktoré vyvolali ďalšiu salvu smiechu
-Čo?(Alex)
-Máš na sebe tričko s nápisom big mommy :D
Zľutoval som sa nad ňou. Aj keď bola zlata s tým nechápavým výrazom. Ale aj tak. Pozrela sa dole a tiež sa začala uškŕňať. Pozrela na Liama. Ten s nevínnym výrazom si rozopol mikinu a tam bolo Big daddy. To už sme sa smiali všetci ale išlo to k nim. Taký zákon schválnosti
-Yes! Takže už mame otca a mamu. Sme kompletná rodinka 
Musel som to povedať. Uzrejmiť jej, že aj ona patri do nasej veľkej rodiny. Na tvarí sa jej mihol nežný úsmev.
-Hej mommy, daddy k sebe! 
Postavili sa k sebe. Liam ju objal okolo ramien a ona jeho okolo pása. Pusť ju! Vošla do mňa žiarlivosť. Čo to?....Tommo ukludni sa je to Liam, ktorý ma Dan tak kľud. Nenapadne som sa štipol. Už to preháňam. Správam sa ako štyridsať ročný chlap ktorý žiarli. Bože kam som sa to dostal?.....Potom sme sa odfotili všetci. Bolo to úžasné. Alex úplne žiarila, úplné si to užívala. To všetko dookola. Tu pohodu. Pôsobili sme ako rodinka. A videl som že to ju práve robí šťastnou. Niall zobral gitaru. Začali sme spievať a blbnuť. Zrazu sa postavila. Dostal som strach ze ide domov.
-Kam ideš? 
-Len na wc
Odišla. Díval som sa za ňou. Otočil som sa k chalanom a ty na mňa zvláštne pozerali
-Čo je?
-Ale taký iný si keď si s ňou...Nie že úplne ale...ako to povedať?
Zamyslel sa Harry
-Je zamilovaný 
Zaspieval Liam 
-Presne!
-Dajte pokoj!
-Ale Loui neskrývaj to a neklam hlavne sám seba 
-Počuj blondy staraj sa o jedlo a ticho....
-Nebuď nepríjemný na moju blondínku! Konečne jej to začalo páliť a povedala niečo múdre tak ticho!
Zayn objal Nialla okolo ramien
-Blbci!
-Ale isto!
Zasmiali sme sa. Alex sa nevracala. Obzrel som sa dookola ešte tu nebola. Išiel som do vnútra. Zaklopal som na kúpeľni. Nič. Otvoril som, nik tam nebol. Poháňaný strachom som vybehol von
-Chalani bola tu Alex?
-Nie prečo?
Otočil sa na mna Liam 
-Lebo vo vnútri nie je.......
Všetko sme dali pod altánok a vybrali sa ju hľadať. Nikde nebola. Kruci kde je?
-Chalani našiel som ju! 

Harry Zakričal na cely dom, že by zobudil aj mŕtveho. Rýchlo som vbehol do kuchyne. Sedela za pultom a hlavu mala položenu na rukách. Ústa mierne pootvorene. Spala a vyzerala božsky.
-Bože Harry buď tichšie však ju zobudíš! (

Liam Mal pravdu. Nechcem aby ju títo tamtí zobudili. Vezmem ju do izby.
-Vezmem ju 
-Ale Louis ja sa chcem vyspať tak tichšie prosím (Harry)

Bože Harold! Ty  debil úchylný brčatý. Ty nadržaný banán!!
-Harold prestaň! 

-No ale len pre tento krát.....
Zatváril sa nevinne(Harry). Blbec. Zobral som ju na ruky. Ešte tuhšie sa ku mne privinula. Musel som sa usmiať. Zamieril som k sebe do izby. Zlozil som ju na posteľ a šiel sa umyť. Musel som sa schladiť. O necelých 5 minút som si vedľa nej ľahol. Automaticky sa ku mne privinula čo mi vôbec ale vôbec neprekážalo. Úplne som si to vychutnával, plnými dúškami. Objal som ju. Hlavu si polozila na moju hruď . Zaspal som s najkrajším dievčaťom na svete. No nebuďte šťastný......
Louisova izba len bez toho abrazu. Predstavte si tam skor fotky s detstva, rodiny atd :D

Louisova kupelna :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára