nedeľa 31. marca 2013

eautiful Dreams 25


Lili:


Cele 2 týždne bolo super. Chodili sme na rôzne výlety. Pri jazere sme boli, opekali sme, stanovali, mali hororový maratón kvôli Niallovi. Skoro ma od strachu kleplo. Viac som bola skovala na Zaynovej hrudi ako kukala film. Behom toho nám aj vypadol prúd, tak chalani ako správne deti nás začali strašiť a neušlo sa to bez úrazu. Keď Niall išiel nalákať Marry niekto ju nalákal z predu a Niall schytal lakťom do nosa. Au keď si na to spomeniem. Harry dotrepal na chatu 3 mačky....Nenapadne som ich v noci dala preč. Na druhé ráno prišiel za mnou s plačom a ja som mu vysvetlila že museli ísť k svojej mame lebo jej bolo smutno. Správal sa akoby mal 3 a nie 18....Proste veľa sa toho stalo. S Louisom stále pokračujeme v hre. Raz mam bod ja a raz on, stále sa dobiehame.  A so Zaynom ako? Ešte lepšie. Viac sme sa spoznali. Ešte viac sme zaľúbenejší teda s mojej strany ale dúfam že aj s jeho. Nikdy som si nemyslela, že sa tak zaľúbim. Proste sme si hrkútali. Mala som pocit že je ten pravý a stále ma neopúšťal (Ten pocit). Ale stále som bola panna a nie zo strany zverokruhu.  Nemám šajnu ako ale ostatní sa to dozvedeli. Najviac si s toho robil srandu Louis dosť mu to nahralo do karát.  V jeden večer ma tak vytočil, že som mu jednu vrazila a 2 dni musel nosiť vrecko s ladom. Ale prestal v tom provokovať. Teda ako vtedy...Už nám ostával len 1 týždeň a potom Vicky a Marry pôjdu do prace a ja budem zúfala........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára