nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 2


Lilin pohľad:

Zobudila som sa na to ako niekto so mnou triasol. Pomaly som otvorila oči. Kde som? Čo to....Jaj už viem. Keď som sa začala obzerať už som nebola opretá o okno ako si pamätám. Ale o niekoho, kto vyžaroval prijemne teplo. Krásne vonia, tak drevito-korenisto-citrusovú vôňu mal, ale ešte tam bolo niečo niečo také osobitne. No proste krásne, nedalo sa to ani opísať. Pozrela som hore a....no ako by som mala asi zareagovať? Keď ležím na Zaynovi? Ktorému to očividne nevadí? A milo sa na mňa pozerá?! Rýchlo som sa posadila, zarazila ma jeho reakcia vyzeral trosku sklamane, alebo sa mi to iba zdalo.
-Čo je? 

-Už sme pred tvojim domom.

Povedal trochu sklamane. Obzrela som sa na ostatných všetci spali teda okrem Liama, ktorý šoféroval.

-Aha, tak vám ďakujem za zvezenie, tešilo ma.

Usmiala som sa, zakývala im, zobrala batoh a vystúpila. Ešte som počkala kým odídu a šla som otvoriť dvere.

-Halooo....som doma

Nič, hrobov ticho, asi ešte neprišli, alebo išli k babke. Vytrepala som sa hore z batoha vybrala veci a hodila ich do pracky. Vybrala som si čisté pyžamo a išla sa umyť. Bolo úžasné keď na mňa začala tiecť tepla voda. Keď som vyšla odmaľovala som sa. Vyšla som s kúpeľne keď môj pohľad padol na jeho mikinu..počkať JEHO?!! Sakra zabudla som mu ju vrátiť, no pekne. Šla som k nej vybrala si s nej slúchadla, na zem spadol nejaký lístok. Zo zvedavosti som ho zdvihla. Bolo na ňom číslo a pod nim

                                        ,,zavolaj, Zayn xx"

Čo? Neverím ja mam číslo Zayna ja ja !  Čo teraz? asi by som mu mala zavolať keď mam jeho mikinu. Napísala som mu esemesku

: Ahoj, zabudla som ti vrátiť mikinu, ako ti ju mam doniesť?

O par minút mi zavibroval mobil

:Ahoj :) viem všimol som si keď som vystúpil s auta :P A ak mi ju chceš vrátiť , tak čo keby som zajtra pre teba prišiel? A šli by sme niekam?

Nechcela som tomu uveriť mam ísť von so Zaynom? Mam? Hmmm....Čo tým môžem stratiť? Keď  tak mi nejaké haterky vyškriabu oči, no čo už potom ma bude mat na svedomí

: Dobre teda o pol štvrtej dojdi

:O.K. :) teším sa ;)

Uf aj ja a úplne, chvíľu som ešte rozmýšľala urobila som dobre? Keď pôjdeme von myslím že sa budem hrať na nedostupnú uvidím či zabojuje ak hej....Rozmýšľala som nad tým čo budem robiť zaplietla som si vrkoč, niečo zjedla a išla spať.......

Zaynov pohľad:


 Spala mi na ramene. Neviem ako sa tam dostala. Najprv bola pri okne a zrazu sa pritúlila ku mne. Čo teraz? Akože nesťažujem sa lebo to bolo veľmi prijemne. Hmmm.....Bola krásna keď spala
-Zayn?   

-A-ano?

Harry ma vytrhol s myšlienok

-Je krásna že?

-To hej a veľmi

Chvíľu sa na mňa díval, potom vyčaril úsmev

-Dlho som ta takeho nevidel, úplne žiariš....A mimochodom mame sa od nej držať čo najďalej.

Nebola to otázka ale konštatovanie. Bola môj typ čo je pravda..aj ma začala priťahovať, bolo niečo okolo nej nejaká aura alebo žiarenie ja neviem ale úplne ma to pohltilo.....Iba som prikývol

                                                            O hodinu



Zastavili sme pred jej domom. Mali ho krásny a veľký, úplná vila. Liam sa otočil a povedal mi aby som ju zobudil. Trhalo mi to srdce najradšej by som ju na rukách odniesol a uložil do postele len aby som jej nenarušil spánok. Ale nemohol som.....Jemne som s ňou zatriasol. Hneď sa zobudila. Bola dezorientovaná. Obzerala sa, potom jej pohľad padol na mňa, zmätok som jej videl v očiach(boli ako otvorená kniha, dalo sa s nich ľahko čítať). Len som sa usmial

-Čo je?

spýtala sa ma stále ešte trochu rozospato

-Už sme pred tvojim domom.

Pozrela von oknom

-Aha, ďakujem........

Nepočúval som ju, priznám sa nedokázal som sa sústrediť čo vraví, jedine na čo som teraz dokázal myslieť boli jej pery. Mal som chuť ju pobozkať ale ovládol som sa. Pomaly vystúpila a šuchtala sa k domu, bolo mi smutno keď som videl že odchádza mal som chuť vystúpiť a rozbehnúť sa za ňou. Počkala kým sme zašli. Ešte keď spala vložil som jej lístok s mojim číslom do vrecka na mikine. Som zvedavý či ho nájde a či mi vôbec zavolá.  O 20  minút sme boli doma. Pozobúdzali sme osadenstvo, so šomraním vystúpili s auta. Keď som vystupoval udrela do mňa zima. Hneď som sa otočil že si zoberiem mikinu ale ta tam nebola, vtedy mi to docvaklo však som jej ju dal. Pousmial som sa nad tým aspoň mam zámienku znova ju vidieť. Zavrel som sa na izbe a ležal  a rozmýšľal nad ňou, chýbala mi jej prítomnosť, jej vôňa, jej úsmev, jej....Môj mobil začal vibrovať. Nechcel som ho ani zdvihnúť ale čo keď je to ona?

:Ahoj, zabudla som ti vrátiť bundu, ako ti ju mam doniesť?

Áno podarilo sa dobre že som jej ju dal aspoň sa môžem s ňou stretnúť a udržovať kontakt. Rýchlo som vyťukal správu...

: Ahoj :) viem všimol som si, keď som vystúpil s auta :P Ak mi ju chceš vrátiť tak čo keby som zajtra pre teba prišiel? A šli by sme niekam?

Bal som sa čo odpovie, keď povie nie? Čo keď povie aby som si len pre ňu prišiel a potom odišiel? 

Píp, rýchlo som otvoril správu a dobre že som nezačal jačať ako tie pubertačky čo nás vidia

:  Dobre teda o pol štvrtej dôjdi

Cely šťastný som jej napísal

:O.K. :) teším sa ;)

Bola to aj pravda. Cely čas som behal po dome a usmieval sa ako blbý. Chalani sa na mne smiali. Aspoň mali postarane o zábavu.

-A niekto sa nám tu zamiloval, nevieš niečo o tom Malik?

Jasne to by neboli oni keby ma nenaťahovali

- Nie vôbec

-Aspoň neklam! Videli sme ako si sa na ňu díval, išiel si na nej oči nechať, ale zase bola krásna, hmmm..

Začal sa zamýšľať Harry

-Styles opováž sa a zmaľujem ti fasádu tak že ta ani vlastná mama nespozná!!

Rozčúlil som sa dobre som poznal ten vyraz

-Ha a teraz si sa prezradil, a je to Zayn je v tom až po uši

Začal vykrikovať Louis. Ja ich asi zabijem! S urazeným výrazom som išiel hore. Umyl sa, ľahol a zaspával s myšlienkou na moju krásnu Princeznú.... 

Dom  Lili

Jej izba

Dom chalanov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára