nedeľa 31. marca 2013

Moments 28


Alex:

Pocítila som tlak. Objali ma dve mocne ruky. Zavrtela som sa a pritúlila sa bližšie. Začula som smiech ale nebrala som to vážne. Cítila som ako sme klesali na dol. O chvíľu ma oblial studený závan. Myslela som si že len otvorili okno. Omyl. Uvedomila som si čo sa deje až keď ma objala studena voda. Šokovane som sa vynorila. Pri kraji bazéna stal Harry, Zayn, Niall a Liam.
-Vy tupci! Ste normálni? Pre svätú mrkvu! Ja vás zabijem!
Obzrela som sa na bok. A videla vedľa seba Louisa. Tiež ho hodili do bazéna. Stále som nenašla reč. Ešte som bola v šoku. Louis vybehol von
-Alex pod!
Zakričal na mňa cez smiech Liam. Vražedne som na nich pozrela.
Vy idioti blbi! Ja vás zabijem, keď vyleziem. Čo keby to bol taký sok, že by som sa nevynorila? Aj vtedy by ste sa smiali?! Vy ma chcete zabiť? Ja vás.....
Začala som nadávať ako pohan. Začali sa smiať ešte viac. Louis tam pučil Harryho, ten bol cely červený. Nadýchla som sa a potopila sa. Začala som plávať pod vodou. Keď ma niečo bodlo v nohe. A do riti! Skúsila som ešte jeden zaber. A to som nemala robiť. V mojej nohe sa rozliala bolesť. Svaly akoby som mala v plameni. Dostala som kŕč. Nemohla som sa vynoriť. Akurát som bola tam kde som nedočiahla. Metala som sa vo vode a nič. Môj vzduch vyšiel so mňa v podobe bubliny. Množstva bubliny. Cez zakalene oči som videla ako spokojne stúpa k hladine. Byt tak ta bublina. Zahmlievalo sa mi pred ocami. Takže toto je koniec? Predsa len zomriem utopením? Čo mam sakra s tou vodou? Voda sa rozbúrila. Oblapili ma 2 mocne ruky. Rýchlo vyplával k hladine. Konečne som sa nadýchla a v zapätí rozkašľala. Môj záchranca ma držal okolo pasu. Moje ruky ochabnuto viseli vedľa môjho tela. Priplávali sme k brehu. Nevnímala som. Zavrela som oči. Potrebovala som nabrať silu. Niekto ma vytiahol. Hovoril na mňa ale nerozoznávala som slova. Doslova mnou triasli. Zase ma niekto chytil do náručia a kričal na nich. V tomto náručí som sa cítila najbezpečnejšie. Vyšli sme hore. Nie skôr vybehli. Uložil ma na posteľ. Sadol si vedľa mňa a privinul si ma bližšie. Jemne mi prechádzal po chrbte. Opatrne ma hladil. Aj sa mi prihováral ale stále som nerozumela ale viem že to boli láskavé slova podľa tonu akým to rozprával. Noha ma stále bolela. Pomaly som otvorila oči. Rozoznávala som črty izby. Zamrvila som sa, odtiahla a pozrela hore. Pozerala som do oči môjho záchrancu. Boli moc známe až priveľmi. Videla som v nich starosť, hnev a strach
-Lex si v poriadku? 
-Áno Louis neboj sa.....
-Čo sa stalo? Najprv som si myslel, že si uťahuješ ale keď si sa nevynárala.....
Pokrútil hlavou.
-Išla som sa už vynoriť ale dostala som krč. A nemohla som sa vynoriť. Keby si neskočil a nezachránil ma.....
Priložil mi prst na pery
-Tíško nič sa nestalo...Nemysli na to....
Usmiala som sa a dala jeho ruku dole. Stále som ju držala. Nahla som sa k nemu a dala pusu na líce.
-Ďakujem...
Bol prekvapený
-Za takúto odmenu sa budem hrať na princa na bielom koni častejšie. Takéto odmeny sa mi páčia....
Zaškerila som sa. Stále som mala na sebe mokre veci
-Ehm Louis?
Ukázala som na svoje veci. Podišiel ku skrini. Hodil mi pásikavé tričko na ktorom bolo I love carrots. Musela som sa zasmiať. Ďalej leteli sede tepláky so šnúrkou. Vbehla som do kúpeľne. Rýchlo sa obliekla, všetko to na mne plávalo ale dalo sa to prežiť. Vlasy som si dala do copu. A vyšla von. Louis bol v izbe. Ako som vyšla usmial sa. Zakrútila som sa okolo vlastnej osi. Aby ma videl a zhodnotil :D
-Hmm...vyzeráš mrkvovsky užasne
Zasmiala som sa
-No pod ty mrkva
So smiechom sme zišli dole. Vošli sme do obývačky. Všetci tam sedeli so sklonenými hlavami. Zahľadela som sa na nich. Otvorila ústa a spustila......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára