nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 7


Bola som cela dolámaná. Otvorila som oči, poobzerala som sa dookola, nebola som v svojej izbe...Čože? Takže to nebol sen? (Viete dosť bujná fantázia :D) Ale kde som? Rýchlo som sa posadila (čo som nemala robiť) zatočilo sa mi všetko pred ocami. S povzdychom som sa opäť zvalila do perín. Rukou som si prešla po tvári

-Au!

Čo to bolo? Pozrela som na svoje ruku. Cele zápästia som mala modré, fialové a ešte nejaké farby tam hrali. V tom mi to doplo. Všetko sa mi začalo prehrávať pred ocami. Postavila som sa a zamierila do kúpeľne (nejako som tipla dvere). Tam som si dala rýchlu sprchu. Obliekla si svoje džínsy (tie prežili,) čo sa nedalo povedať o mojom tričku ktoré bolo spredu roztrhane...Len v džínsoch a v podprsenke som zbehla spať do izby. Otvorila som šatník a navliekla na seba jeho tričko. Ta vôňa mi udrela do nosa, bola proste krásna. Musím zistiť jeho voňavku a zoženiem si ju(predsa aby som ju mohla fetovať keď nebude pri mne...alebo mu potiahnem jedno tričko :D som ja ale nezbednica :P). Vrátila som sa spať do kúpeľne. Pomaly sa nadýchla a pozrela do zrkadla. Do oči sa mi znova nahrnuli slzy....Môj odraz bol hrozný.....Rýchlo som si ich utrela. Dolnú peru som mala riadne napuchnutú, na spánku mi ostali malé chrasty(vyzeralo to lepšie ako keď boli otvorene) a na líci bolo vidieť veľkú modrinu ktorá hrala viacerimy farbami. Make-up som v kabelke nemala, sakra! Mala by som ho nosiť ako poistku pre takéto prípady(dúfam že sa už nebudú opakovať...) Tak som si aspoň dala riasenku a linku. Rukou som si prečesala vlasy a nechala ich rozpustene aby mi po prvé uschli a po druhé zakryli trocha tu modrinu (neúspešné). Obula som si conversy(predsa nebudem tu behať bosá, nie som doma ). Pri otváraní som sa nadýchla a zamierila k schodisku. Pomaly som zišla, dole už bolo počuť veselú vravu. Išla som cez obývačku , nik tam nebol(aj keď tam bežala telka a rádio). Išla som za hlasmi a vstúpila so veľmi priestrannej kuchyne. Prvý si ma všimol Louis, veselo sa na mňa usmial

-Dobre ráno mrkvička

Zvrieskol a zamával mi s mrkvou, ktorú mal v ruke. Usmiala som sa (dosť to zabolelo), trochu mi šklblo tvarou

-Dobre aj tebe mrkva

Vtom ma všetci pozdravili a upierali na mňa starostlivý pohľad

-Pod, sadni si

Uvoľnil mi miesto Harry a oprel sa o linku. Ako som si sadla. Cítila som ako ma prepaľovali 4 pary oči.

-Ako ti je?

Starostlivo sa ma opýtal Liam (však jasne otecko Payne), pritom hľadel na moju modrinu na líci

-Trosku dolámané ale dobre, a keď sme už pri tom aspirín by neuškodil...Lebo mam pocit , že za chvíľu mi praskne hlava

Zaškerila som sa. Niall ochotne predo mňa polozil pohár v ktorom sa už rozpúšťala tabletka. Vďačne som naňho pozrela. Ako som sa naťahovala za pohárom odhalila som modriny na zápästí. Boli ticho (radšej), bola som rada že to nekomentovali nechcela som sa k tomu vraciať. V tom mi vo vrecku začal vibrovať mobil. Rýchlo som to zdvihla

-Áno?

-No konečne! Si normálna?! Celu noc sa ti snažím dovolať a ty ma nezdvíhaš vieš ako som sa o teba bála?! Pravé si mi skrátila život o 12 hodín! Ja raz s teba dostanem infarkt, privedieš ma do hrobu dievča...uvedomuješ si to? Kde si? Si v poriadku? 

Vicky začala na mňa vrieskať. Musela som si dať mobil ďalej od ucha inak by som ohluchla. Chalani sa na tom dobre zabávali. Keď som si  bola istá že sa ako tak ukludnila začala som

-Áno mami, som v poriadku. Žijem ako počuješ...Nemusela si sa báť už som vééľka a viem sa o seba ako tak postarať....Vic, mrzí ma že som ta pripravila o 12 hodín života....

-.Áno, áno, áno jasne vieš komu vrav....Ale mam u teba koláč

-Aj dva :D a dúfam že si nevolala naším....

toho som sa bála viacej ako...no ani neviem čoho ale proste som sa bála :D a riadne 

-Nie neboj, čo si? Nie som blba, keby som volala tak asi po tebe hľadá cele mesto, a keby ta našli mala by si zaracha do konca života a s kým by som potom robila všetky tie somariny? A teraz mi pekne krásne vysvetli čo sa stalo a kde si...

-Teraz nie neskôr, zajtra o tretej v parku

-Jasne pôjde aj Marry aj ta sa boji myslím že jej zavolám inak si povytrháva všetky vlasy tak pa

-pa

Zlozila som a začala pozerať esemesky čo mi poslala. Na to co mi poposielala som dopadla ešte celkom dobre. Uf, vzdychla som si

-Ehm, Lil to kto bol?

So zaujmom sa ma opýtal Harry

-To bola Vicky

-To skôr znelo ako tvoja mama, a vyznelo to tak že keď prídeš domov tak ta niečím ukameňuje

Na tom prirovnaní som sa zasmiala

-To na Vicky sedí. Ale vyžehlím si to u nej koláčom

-Čo koláč? Kde?

Niall vystrčil tak rýchlo hlavu s chladničky že si ju o ňu trepol ale aj tak pozeral na nás s iskrou v oku. Bolo to také nečakané, že sme sa všetci začali smiať

-Už som späť!!

Ozvalo sa buchnutie a už vošiel Zayn obvešaný taškami. Vyzeralo to akoby vykúpil cely obchod. Nákupy na cely rok u mňa. Ale to je nepodstatne zahľadela som sa naňho, vyzeral u-ž-a-s-n-é.  Keď ma zaregistroval prekvapene na mňa pozrel

-A ty tu co? Myslel som si, že budeš ešte spať

-Tak vieš, samej mi tam bolo smutno. Tak som zišla dole za týmito bláznami

Vyčítala som mu zo srandy. Louis pozeral raz na mňa a raz na Zayna

-Niéééééé, vy ste spolu? To čo je?

Zahlásil so šokovaným výrazom

-My sme spolu?

Prekvapene som pozrela na Zayna a čakala ako zareaguje. Nič nepovedal, hodil tašky na zem (na ktoré sa hneď vrhol Niall)pristúpil ku mne a vášnivo ma pobozkal. Bola som v šoku. Chalani tam pískali a fujkali. Ale videla som im na tvárach, že su šťastný

-Stačí ti to ako odpoveď?

-Uhu, hej stačí

zaškerila som sa. Bola som rada že som so seba dostala aspoň par slov.

-Niééééé, mrkvička moja to mi nemôžeš urobiť. Čo bude s našou láskou? To chceš všetko zahodiť a vymeniť ma a hlavne podviesť s tamtým? 

rukou ukázal na Zayna . Začal fňukať

-Louis prepáč ale neklapalo by to medzi nami, skôr či neskôr by sme sa rozišli alebo by sme sa pobili o mrkvu (áno milujem ju). A ty máš svojho Kevina.

V skratke Kevin je Louisov holub. Áno HOLUB! Tiež som tomu nemohla uveriť ale pri Louisovi ma asi neprekvapí nič....či?

-No dobre..keď to tak chceš. Máš pravdu. Kevin, Kevin už som opäť tvoj kde si? Pod k ockovi Tommovi.

Na tom sme sa začali smiať, ale ešte predtým predstúpil predo mňa

-Zabudol som na niečo....

-Áno a na čo?

-Chcem odškodné za takýto krutý rozchod

Spýtavo som zdvihla obočie a čakala čo bude chcieť. Len mi nastavil líce a čakal

-Ach jaj, keď inak nedáš...

Chytila som mu tvar do dlani a vlepila mu pusu na líce. Potom cely natešený bežal hľadať Kevina

-Hej Tomlinson! Drž sa od nej ďalej, ona je moja!

Zakričal naňho Zayn. Ešte sme sa rozprávali keď som zobrala nejakú mastičku a vyliezla do izby. Začala som si natierať modriny a pritom som sa mračila. Úplné som prestala vnímať okolie. Prisadol si ku mne zobral mi to z rúk a začal mi natierať zápästia. Bolo to vekmi prijemne mal úžasné ruky

-Lili?

-Áno?

-Vieš kto to bol?

Čakala som tu otázku ale nebola som na nu pripravená, že čo mu na to poviem. Hypnotizoval ma pohľadom tými jeho očkami. Čakal. Len som zvesila hlavu

-Hej, ale nepoviem ti to. Toto sa ta netyká, je to osobne, vybavím si to sama...

-Nie, nech ta to ani nenapadne! Hneď teraz mi povieš kto to bol a ja si to pôjdem s nim ešte raz vybaviť!

-Nie! Nepoviem ti to. Toto sa ta netyká...

-To si myslíš len ty! Ale tyká sa ma to rovnako ako teba! Nedovolím aby niekto zdvihol ruku na moje dievča!

Vytrhla som si ruky s jeho a otočila som sa mu chrbtom. Zase som plakala(v poslednej dobe dosť často plačem stáva sa so mňa padavka, akosika mäknem) Vzdychol si, objal ma zozadu a hlavu si polozil na moje rameno

-Lili viem, že podľa teba sa ma to netyká ale  dovoľ mi aby som ti pomohol. Nechcem aby sa to opakovalo. Aby niekto na teba ešte raz zdvihol ruku.....Vieš ako som sa cítil ked som ta tam videl?

pokrútila som hlavou nezmohla som sa na slova

-Môj svet sa zastavil. Trpel som s tebou. Keď som ta tam videl len tak stať, celu dobitú ako bojuješ aj keď vieš že nemáš šancu, povedal som si že ta takúto už nechcem vidieť....a......

Už nevedel čo ma ďalej povedať. Prudko som sa otočila objala ho a plakala. Nežne si ma privinul a čakal kým sa upokojím

-T-to bols Isabellina gorila. Hank Cristopher...

Chytil ma za bradu a zdvihol mi tvar k svojej. Potom ma vášnivo pobozkal. Nadšene som mu bozky opätovala. O tomto som posledné 2 týždne len snívala teraz sa mi to plnilo. Jemne ma polozil na posteľ, neprestaval ma bozkávať. Presunul sa nado mňa. O nič viac sa nepokúšal. Bola som rada, nechcela som aby tuto chvíľku pokazil. V tom sa otvorili dvere. Zmetene sme sa tam pozreli. Stal tam Louis aj s Kevinom šokovane na nás pozeral. Kevinovi rýchlo zakryl oči aby to nevidel

-Kevin toto nie je pre teba

zamrmlal, nadýchol sa a spustil

-Fúúúúj počúvajte oni tu robia mrkvýýýý!!!!Aspoň ste si mohli zavrieť dvere. Teraz bude mat s vás Kevin traumu. Budete mu musieť zaplatiť nejakého terapeuta

A rozbehol sa preč. So Zaynom sme na seba pozreli a vybuchli smiechom. Zrazu Buch, niekto asi spadol so schodov(ten niekto bol Louis) a potom

-Hazza zaplať vyhral som

To spustilo ďalší výbuch. Potom sme ležali už len vedľa seba. Zayn ma hladil po vlasoch, ja som mu ležala na hrudi a počúvala jeho srdce

-Lili? Na niečo som zabudol

-A na čo?

Pozrela som do jeho oči a čakala. Jemne sa usmial

-Zabudol som sa ta opýtať.....Do you wanna be my girlfriend?

Pomaly som sa usmiala keď mi došlo čo vraví...

-Yes, veľmi rada. Bude mi potešením. Spečatili sme to bozkom. Dole sme už nešli lebo sme zaspali jeden vedľa druhého tak ako by to malo byt.....






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára