nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 36


Zobudila som sa na to že mi je celkom zima. Snažila som sa nájsť po slepiačky prikrývku ale ona nikde. Naštvane som zabručala a otvorila oči. A kde bola moja prikrývka? Mal ju Zayn. To mu nestačí jeho? Ale keď som sa poriadne pozrela videla som ako ta jeho pekne odpočíva na zemi. Blbec a ja aby som mrzla. Nastane som teda vstala a poriadne sa ponaťahovala. Schmatla som veci ktoré som si nachystala na cestu a vošla do kúpeľne. Dopriala som si poriadnu sprchu aby som sa zohriala. Keď som už bola spokojná vyšla som von a natrela sa svojim mliekom. Natiahla som na seba pradlo umyla si zuby, učesala a namaľovala. Ako tak som bola spokojná a všetko zbalila. Schmatla som prichystane veci ktoré pozostávali s  čiernych riflí, čierneho tielka a na to rozopnutú rifľovú košeľu. Spokojne som sa na seba pozrela a nazula si tenisky


Už pripravená som vyšla von a dobalila svoje veci. Svoj pohľad som presunula k posteli a videla ako si pán úžasný vychrapkava a snivá o zrkadlách. Diabolsky som sa usmiala. Spomenula som si na Garfielda. Teraz alebo nikdy. Najprv som k nemu podišla a nahla sa k jeho uchu.
-Miláčik vstavaj už je ráno
Zapriadla som čo najsladšie
-Ešte 5 minút mami škola mi neujde
Ruku som si musela priložiť na ústa aby som nevybuchla smiechom. Ok. Nádych, výdych
-Zlatko no tak stavaj. Slnko je už dávno hore a ty vylihuješ?
Len hodil rukou a ľahol si na chrbát.
-Ako chceš.
Trocha som si odstúpila a pomädlila si ruky. Pripravila som sa a rozbehla.
-Skáčem!
Skríkla som a skočila na Zayna. Bol to dosť tvrdý dopad ale stalo mi to aj za ten vyrazený dych. Zayn hneď otvoril oči a skríkol. Vystrel sa a mňa hodilo na chrbát. Vtedy som sa už mohla rozosmiať. Nohami som vo vzduchu kývala ako nejaký chrúst ktorý sa nevie pretočiť. Pomaly mi dochádzal kyslík ale kvalitne som sa zabávala na Zaynovom nechápavom pohľade. Keď zrazu sa nad jeho hlavou zjavila veľká neonka. Našpúlil pery a škaredo na mňa pozrel
-Ty mala
Skričal a skočil ku mne. Jeho prsty boli zrazu všade. Hlavne v oblasti rebier kde som najviac šteklivá. Zvíjala som sa pod nim ako nejaká žižala a ledva dýchala
-Dosť prestaň!
Skríkla som pomedzi smiech. Už ma bolel cely človek ale on nič. Stále pokračoval a smial sa na mne
-Nieeeee
Skríkla som a vtedy sa stalo viac veci naraz.
Dvere sa rozrazili a do izby vbehol Liam s panvicou a kričal. Za nim Dan a v ruke mala žehličku na vlasy. Louis dobehol len v trenkách a v ruke držal mrkvu. El mala na sebe nejakú zelenú masku a jedna uhorka jej práve stekala po tvári. A na sebe mala krásny cukríkový župan. Nabehli aj Vicky a Harry iba v uterákoch a tiekla s nich voda. A čom sa to všetko zabilo? Niall a Marry nabehli. Lenže Niall mal na sebe ružové Marryno tielko a na nohách sexy chlpaté papučky v tvare Hellou Kitty. Marry mala iba Niallove tričko. A všetci vrieskali ako zmyslov zbavený. Zayn prekvapene pozrel na mňa a ja zas naňho. Líca sa nám nafúkli a my sme vyprskli do smiechu. Zayn sa so mňa skotúľal a ďalej sa smial. Mne po lícach tiekli slzy a myslela som že sa pocikám. Ako prvý sa spamätal Liam a panvicou si poškrabal po hlave
-Ticho!
Skričal na cely dom až sa cela chata otriasla. Ja som sa naďalej smiala a Zayn so mnou.
-Čo sa to tu deje?
Opýtal sa smerom k nám ale my sme neboli schopný povedať kompletnú vetu. Otočil sa že pôjde preč ale keď zbadal osadenstvo za sebou . No chytil sa za hlavu. Otočil sa a sadol si k nám na posteľ. Pozrel na nás a na nich
-Kam som sa to ja dostal
Zašepkal takmer nečujné. Ja som to počula a vyprskla ešte vo väčší smiech
-Eleanor? To čo ti tu steká?
Prišiel k nej Harry len v uteráku a ukázal na jej tvar. Potom sa všetci začali pozerať na seba. Niall sa rozosmial. Ako inak a ľahol si k nám smejúcim.
-Vy nie ste normálny! Čo ste sa s koňom zrazili tak vrieskať?
Prekrikovali sa jeden cez druhého. Ja som pocítila volanie prírody. Vyskočila som s postele. Lenže moja noha sa zamotala do prikrývky a s veľkým  rachotom som dopadla na hubu
Nastala hrobové ticho. Všetci na mňa pozerali.
-Au!
Zakňučala som a to sa začali všetci smiať. Mne to ani neprišlo vtipne. Ruky som prekrížila na hrudi a snažila sa tváriť urazene ale keď môj pohľad pristal na ostatných tak sa to nedalo rozosmiala som sa aj ja. Vyprskla som a.....
-Prečo to je červene?
S hrôzou som pozerala na červenú vec na zemi. Chytila som sa za ústa a utekala do kúpeľne pozrela som do zrkadla a po brade mi tiekla krv. S hrôzou som na ňu hľadela a začala sa mi motať hlava. Pustila som vodu a začala si ju vyplachovať lenže ona stále a stále tiekla. Musela som si sadnúť na vaňu a vypľuvať tu nechutnú latku ktorá prúdi v mojom tele. Nechutne slaná a hádava chuť s ktorej ma napínalo
-Lils si v pohode?
Do kúpeľne vbehol Niall. Keď ma zbadal skríkol a ušiel preč. Potom sem dotiahol Liama. Ten keď ma zbadal zalapal po dychu a hneď ku mne pribehol.
-Nájdite lekárničku ihneď!
Skríkol na osadenstvo. Lenže načo by šli hľadať? Všetky hlavy sa napchali do kúpeľne a keď ma videli najprv boli zarazený ale po Louisovom bojovom pokriku ju šli hľadať. Zayn ku mne pribehol a chytil ma na ruku
-Lils vypláchnu si ústa muším sa pozrieť čo más rozbite alebo neviem
Zaškeril sa na mňa Liam
-Nešmej ša mi!
Povedala som šušlavo ale poslúchla ho. Ledva som dopadla na vaňu a už som mala ústa dokorán ako lev. A Liam mi tam pomaly pchal hlavu
-Vyzerá to na rozhryznutú peru. Neboj to sa do svadby zahojí
-ši ši istý?
-Jasne!
Usmial sa. Priložil mi tam vreckovku a odišiel. Zayn na mňa hľadel a potom ma opatrne akoby som bola zo skla polozil na posteľ
-Zayn ja nie šom š porčelanu! A nemám ňič zlomene len rozťaťú peru!
Naštvane som povedala. On sa len usmial. Dal mi bozk na celo a vošiel do kúpeľne. No tak rýchlo sa s nej nedostane. Prevrátila som oči a ľahla si na posteľ.
Oči som otvorila až vtedy keď som počula Zayna. Pootvorila som oko a obzrela si ho. Mal na sebe svetle rifle, biele tričko s potlačou, na tom rifľovú bundu a vlasy spadnute. Len som prehltla a sledovala ako sa dobalil
-Môžeme?
Pozrel mojim smerom a ja som len prikývla.
Ruka v ruke sme zišli dole kde už boli ostatný a aj upravený. Uškrnula som sa
-Škoda že sme si to neodfotili
-Myslíš?
-Ty si to cvakol
Usmial sa a prikývol. Úsmev som mu opätovala. Ešte sme sa naraňajkovali a vydali sa na cestu domov. Osadenstvo sme boli take iste ako cestou tam. Pohodlne som sa oprela o Zaynovu hruď
-Zayn kam to vlastne idete?
-To je prekvapenie....
Viac som už nepočula lebo ma uspal zvuk motora. Aké prekvapenie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára