nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 29


Lili:

O 30 minút:

10 ľudí sediaci v loďke pre piatich. Ja toho Louisa zabijem. Sedela som Zaynovi na kolenách. Vlastne všetky baby sedeli svojim chalanom na kolenách aby sme sa nejak pomestili. Teda až na El. Pretože Louis stal a navigoval.
-Viete čo nechápem?
Ozvala som sa na hlas. Uprelo sa na mňa 8 párov očí au na Louisa, ten sa venoval riadeniu.
-No?
Ozval sa ochotne Liam 
-Odkiaľ ten pako zobral námornícku čiapku s mrkvou! A prečo ja nemám takú?
Vicky sa na mňa pozrela ako na blázna a začala sa smiať až sme sa skoro prekoprcli do vody.
-Ty si iná trubka 
Skonštatoval Harry
-Ach tie komplimenty
Povedala som to bez rozmyslu a myšlienky na následky. Pozreli sa na mňa a potom na seba.
-Ty si ako Louis!
Zvolala eL 
-Nie! Nie som!
-Ale hej! Rozprávate úplne rovnako.
Prisviedčala Dan
-Nie ste stratene dvojčatá?
Podporil ju Liam 
-Ani za nič!
Zvolali sme spolu.Pozreli sme na seba a začali sa chechtať
-No čo vravíme
-Sklapni Styles!
Opäsť sme spolu prehlásili 
-Dobre stop vy dvaja desí ma to 
Vycerili sme zuby a radšej sa venovali plavbe. Konečne sme tam boli. Len par príležitosti vyklopiť sa ale žijeme a to je hlavne
-Konečne pevná zem konečne!
Niall sa Hodil sa do piesku a začal ho bozkávať a  robiť anjelikov. Konečne sme sa dosmiali asi po 10 minútach.
-A čo teraz?
Dan sa  Zadivala sa do dialky 
-Piknik!
-Vôbec ma to neprekvapuje ale Niall super nápad
-Ach ta tvoja uštipačnosť, úplne ju žeriem
-Styles kľudni hormóny
-Chudák Harry
Zašepkala som Zaynovi. Nik nemal šajnu aká Vicky môže byt. Zayn sa len zachichotal.
Len tak zbežne. Z nenazdajky sa tam objavil oheň a všetky veci na piknik+ opekačku. Dokonca aj Niallova gitara. Že aká náhoda. Ale bolo super. Najedli sme sa až do prasknutia ale zakončili sme to mojim obľúbeným marsmellom(neviem ako sa to píše :D), ktoré skončilo v mojich vlasoch po výkone Louisa keď mu to horelo. Myslela som, že ho zabijem. Nejako sme to vybrali a moje vlasy neutrpeli. Zázračný Zayn. Ja ho proste milujem. Späť na chatu sme sa vrátili až okolo polnoci. Nik nevidel na cestu ale nejako sme trafili. Nik nevie ako. Zázrak. V chate sme sa rozišli do izieb. Ja som so seba hneď zmyla dym a voňavučká sa šupla do postele. Čakala som už len na Zayna.
-Tak a už som pri tebe
-Bolo na čase
Stúlila som sa mu do náručia a slastne vzdychla. Nasávala som jeho vôňu. Voňal božsky. Zdvihla som k nemu tvar. Dal mi sladkú sladulinkú pusu
-Dobru láska
-Dobru zlato...
No sladšie sa mi spať nemôže... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára