nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 4


Lilin pohľad:

Ráno som sa zobudila na to, že ma niečo tlačí na nohách a bruchu. Rozospato som otvorila oči a pozrela sa. Moja Luka si spokojne odfukovala a pritom mi dlávila nohy...skvele :D  Nejako som sa spod nej vymotala a zamierila do kúpeľne kde som so seba spravila niečo podobne človeku. Na seba som hodila sivé tielko na to čierno bielu kockovanú košeľu, džínsové kraťasy a conversy. Zobudila som Luku. Zoberiem ju na prechádzku, napadlo mi. Dole som sa rýchlo naraňajkovala keď mi napadlo ,že zavolám Vicky

:Vic, ahoj ak chceš vedieť podrobnosti zo včerajška o 15 minút v parku na našom mieste. Lxx:

Nečakala som na odpoveď. Však načo? Vedela som ,že tam bude....So slúchadlami na ušiach som pomaly smerovala k parku. Vicky tam už sedela, nepokojne sa mrvila, nemohla vydržať, prišla mi ako naspidovana veverka. Na sebe mala hnedé kraťasy, bielu mikinu s pandou a na nohách biele vansky. Keď ma zbadala vystrelila ku mne ako nejaka raketa a hodila sa mi okolo krku. Luka cela šťastná, že ju vidí skákala okolo nej. Vicky ma začala ťahať k lavičke kde ma usadila

-Začni!

Cela ona ani sa ma nespýta ako sa mam ale hneď ide na vec. V rýchlosti som jej všetko vyrozprávala a čakala čo povie. Smiala som sa na jej výrazoch

-Čožééé úúúúú aké romantické, keby aj Lucas niečo také urobil. A dnes idete na večeru? To je úžasnééé. A kedy ma s nimi zoznámiš? 

-Hmmm.....neboj už čoskoro

Ešte dlho sme sa vykecávali, hlavne sme rozoberali Lucasa. Hlavne to ako sa k Vicky v poslednej dobe chova...nezdvíha jej telofon, nechodí na stretká ,proste nič....Keď som pozrela na hodiny boli už dve.

Rozlúčili sme sa a ja som rýchlo bežala s Lukou domov. Doma som jej dala jest a otvorila terasové dvere na záhradu ak by chcela isť von. Rýchlo som si dala sprchu aby som nemusela potom stresovať. Radšej som sa už teraz namaľovala, natočila vlasy. Mala som ešte dosť času tak som si sadla konečne k môjmu noťasu. Prihlásila som sa na Twitt a Facebook. Tam som si našla 5 nových žiadostí, samozrejme od chalanov tak som ich potvrdila aby sa nepovedalo. A na twitri som ich odfollowla. V tom som klikla nechtiac na nejaký článok, už som ho išla zrušiť keď môj zrak padol na nadpis.....moje srdce akoby stlačila neviditeľná ruka...


                                  ,,Čo sa deje medzi Zaynom a jeho priateľkou Mellisou?

                                   Dlho sme ich nevideli spolu......čo sa deje??"


Čože?! Zayn ma priateľku? Ten hajzel! Len ma chcel využiť. Idiot. Začala som si čítať ďalšie podobne články, po tvári sa mi rinuli slzy. Prečo to urobil? Prečo mi to nepovedal? Len sa zahrával s mojimi citmi a ja blba som na to skočila. A zamilovala sa doňho na prvý pohľad. Nikdy som neverila na lásku na prvý pohľad, ale odkedy som spoznala jeho už verím....Ale on ma len využil, zahrával sa so mnou ako s nejakou babkou, akoby som nemala city. Čo teraz? Čo urobím? V tom mi prišla na rozum geniálna myšlienka. Budem hrať jeho hru.....tiež sa zahrám na sviňu nech vie aké to je!! Rýchlo som vbehla do kúpeľne upravila sa. Potom si obliekla modrú sukňu s vysokým pasom do nej zastrčila biele tričko s nariasenými rukávmi. Na krk som si dala svoj obľúbený prívesok od babky, retiazku so srdiečkom a na ruku si dala obyčajný guličkový náramok. Rýchlo som na nohy nasadila tmavomodré baleríny. Zobrala kabelku, mobil a kľúče a mohla som isť. Zišla som po schodoch a akurát otvorila keď išiel klopať. A zase mi vyrazil dych vyzeral úžasne. Čierne rifle, tmavomodré tričko a na tom sako na ktorom mal vyhrnuté rukávy po lakte. Vyzeral nádherné a obuté mal naiky (vysoké). Keď ma zbadal usmial sa na mňa. Jeho úsmev bol neodolateľný. Usmiala som sa tiež, bol to silený úsmev. Asi si to všimol nemám tušenie

-Vyzeráš úžasne....

Môj krásny to vravíš asi každej druhej, ktorá ide s tebou von

-Ďakujem

Vybrali sme sa smerom k autu

-Inak Lili je tu jeden menší problém....

-Aký?

Ukázal na auto a s neho vyskočili 4 vysmiate postavy

-Ahoooj

Zvolali zborovo(to museli asi dosť dlho nacvičovať), usmiala som sa na nich a s otázkou v očiach otočila na Zayna.

-No, chcú sa isť najesť len tak "náhodou" do tej istej reštaurácie. Dúfam, že ti to nevadí...

-Nie, vôbec

Jasne, že hej chcela som ti vykričať čo si o tebe myslím, ale aj tak ti to poviem a je mi jedno čo si chalani o mne pomyslia. Celu cestu som debatovala s chalanmi(smiala som sa už uvoľnene a nie silene). Zastali sme pred jednou reštauráciou. Vo veľkom hluku sme sa nahrnuli dovnútra. K chalanom pribehli nejaké fanúšičky tak im dali autogramy a nejaké tie fotky. Vybrali sme sa sadnúť do jedného kúta aby nás nebolo moc vidieť. Objednali sme si pitie a aj jedlo. Ja som si dala len šalát lebo som nemala na nič chuť. Ako sme jedli rozvíjali sa debaty o koncertoch a podobných veciach

-Lili? Ma tak zaujíma keď nie si naša fanúšička odkiaľ nás teda celkom dobre poznáš?

-Moja mala sestra je do vás úplný blázon a keď som s ňou sama doma stále mi o vás básni a pušťa vaše pesničky.....inak keď už o nej rozpravám za 3 týždne ma narodeniny neprišli by ste? 

všetci súhlasné prikývli. Ďalej sme sa rozprávali o samých hovadinach. Neskôr keď nám priniesli jedlo Louis zbadal že tam mam aj mrkvu tak mi ju začal kradnúť, keďže ja mam mrkvu rada, tak som sa tam s nim o ňu začala bit

-Louis! Objednaj si svoju a moju nechaj na pokoji!

Ale nedal si povedať, tak to nakoniec skončilo vydličkovým súbojom, ktorý som len tak náhodou vyhrala. Ale aj tak mi ju kradol, už som sa mu chystala niečo povedať a vážne niečo vážne keď v tom

-Aha, tak tu si ty CUNDRA!!!

Šokovalo ma to tak som sa otočila. Stala tam Isabell. Úplne červená od zlosti, Cynicky som sa na ňu usmiala

-A  už som cundra, postúpila som. Waw to musíme osláviť, tak čo pripiješ si na to so mnou? 

Provokatívne som zdvihla pohár a odpila si s neho. V skratke: s Isabell sa vôbec ale vôbec nemáme v láske, odkedy som sa presťahovala snaží sa mi zo života urobiť peklo(vôbec sa jej nedarí). Je to prefarbená blondata chudera ktorá nevie čo so sebou, ma zazobaných rodičov tak si mysli že si môže robiť čo sa jej zachce. Ale to je na veľkom omyle. Keď som to povedala očervenela ešte viac, pristúpila k nášmu stolu a postavila sa predo mňa. Postavila som sa aj ja až sa nám skoro nosy dotýkali. Neuhla som ale ona hej(závan strachu). Chalani tam ticho sedeli a pozerali na nás. Možno boli šokovaní ako sa správam to je väčšina ľudí keď nasadím tuto masku, ale je mi to jedno!

-Ako sa opovažuješ baliť mi frajera? To čo malo byt v ten piatok?  Na chvíľu odbehnem a ty po ňom vybehneš? Čo si o sebe myslíš? 

Riadne sa roztočila

-Si normálna? Ja som na žiadnej party v piatok nebola lebo som bola na koncerte MIMO Londýna! Takže sa láskavo ukludni, a nekrič tu na mňa! Ak chceš niekoho obviniť že ti balí frajera tak tu tvoju Debbi. Ta po ňom ide už dosť dlho ale dievčatko je asi slepé že? Čo keby si sa prestala robiť väčšou chuderou ako si. Maj aspoň nejaký pud sebazáchovy! Počkaj ty asi nevieš čo to je tak si to nájdi v slovníku!  A čo si o sebe myslím? Že mam na viac ako ty! 

Povedala som jej svoj názor, nevedela čo mi už povedať tak sa znížila na jednu facku. Mňa to tak pobavilo že som sa zasmiala pozrela na ňu (s mojim cynickým úsmevom) a povedala jej

-Nič viac? to je všetko čo dokážeš? Jednu mi streliť? Keď ti dôjde reč? Tak to si moja zlata ešte viac úbohá ako som si myslela si klesla ešte hlbšie....Som si myslela že je v tebe viac ale asi som sa mýlila....však predsa mýliť sa je ľudské čo povieš? Ty to musíš dobre poznať!

Zahnala sa, že mi ešte jednu streli. Ale to som už očakávala tak som jej zachytila ruku s celej sily stisla a pritiahla si ju bližšie k sebe až sa nám nosy dotýkali. Videla som jej strach úplné sa jej odrážal v očiach

-Skús to ešte raz a uvidíš! Už nikdy na mňa nezdvíhaj ruku. Ešte to aby si nejaká chudera na mne vybíjala svoju zlosť. A to ti už nepomôže ani ta cvičená gorila čo sedí v aute.....tak s tebou zatočím, že ani nebudeš vedieť kto si rozumieš?!

Pustila som ju a odsotila, je mi jasne ,že na tej ruke bude mat modriny...nech....Pozrela na mňa vražedným pohľadom

-Ty šľapka!!

a zvrtla sa na opätku

-Ou, už sú to dve pozície mala by si sa krotiť lebo za chvíľu budem lepšia ako ty!!

Zastala ani sa neotočila a povedala si skôr sama pre seba

-Veď počkaj...

A odišla, zostal tu po nej len ten presladený parfum ,podišla k oknu a otvorila ho aby sa to tu vyvetralo. 

-To čo bolo? 

Opýtal sa ma Liam keď som si sadala

-Ale, to bola Isabell, ta sa mi snaží robiť zo života peklo odkedy sme sa presťahovali. A dosť často robí takéto scény lebo všetka špina čo sa deje okolo nej tak tu hádžu na mňa :D ale už som si zvykla

-To som nemyslel ja som mal na mysli tu masku čo si nasadila. Úplne iný človek akoby ta niekto vymenil niečo v tebe prepol už si nebola ta vysmiata Lili ale ta zla....

-Tak vieš...každý človek ma svoju druhu tvar. Ja ju uplatňujem keď na man ľudia útočia..ako teraz....

Liam len pokyvkal hlavou. Louis stále na mňa vyvaľoval oči a mal v tvári zdesený vyraz

-Ja sa ta začínam baaať

Zakňučal

-Až tak, že mi prestaneš jest mrkvu?

Nadhodila som žartovne. Zamyslel sa nad tým

-Nie ,až tak nie

To odľahčilo atmosféru. Začali sme sa už normálne baviť....nik sa nevracal k tej scéne co som bola rada.....ale ja som musela ešte jednu scénu prežiť...Je čas nasadiť masku...už je čas...narátala som do 10. Chalani niečo rozoberali tak som pozrela na Zayna

-Zayn, ako sa ma Malissa?

Nasadila som falošný úsmev a čakala na odpoveď. Ostatní stíchli a čakali čo povie....(aj ja)..

-No,no,.....

-Myslela som si...Tak ju teda pozdravuj...

odsunula som stoličku

-Tak ja idem ľudia, majte sa

-Lili nechceš zviesť?

Opýtal sa ma ešte Harry ale svoj pohľad upieral na Zayna, ktorý sa tváril veeľmi zničene

-Nie.....ja sa radšej prejdem

Otočila som sa aby nevideli moje slzy ktoré mi už stekali po tvári....Celu cestu som bežala domov....Prečo ja? Prečo som sa musela zamilovať do takého IDIOTA??!!! Vbehla som do domu mama sa dívala s malou na nejakú rozprávku, bez slova som prebehla okolo nich. Hodila sa na posteľ a spustila plač...cela postel sa natriasala. Luka prišla za mnou vyskočila na posteľ a pritúlila sa ku mne objala som ju a plakala a plakala.....


Zaynov pohľad:


Zobudil som sa vysmiaty. Dnes ideme predsa na večeru, kto by sa neusmieval? Dnes sa jej to opýtam...Popiskujúc som zišiel do kuchyne kde bola veselá vrava.

-Dobre ráno

Pozdravil som z veselá

-Dobre ránko slniečko ako sme sa vyspinkali?

Uťahoval si so mňa Harry. Ale ja som len povedal, že dobre.

-AAAA......Malik si v TELKE!!!

Zakričal na mňa Niall s obývačky, všetci sme sa tam rýchlo nahrnuli. Prosím nech ma neodfotili s Lili prosím....

                   

                         ,,Čo sa deje medzi Zaynom a jeho priateľkou Mellisou?

                                   Dlho sme ich nevideli spolu......čo sa deje??"


Uf, nič s Lili

-Ty si to s ňou ešte neskončil?!

Vyletel na mňa Louis, chvíľu som bol ticho ale cítil som na sebe 4 pary oči

-Ešte nie, včera som sa jej snažil dovolať ale nedvíhala mi mobil...

Priznal som sa

-Čo keď to uvidí Lili? Myslel si na to? ako jej to môže ublížiť? 

Prehovoril mi do duše Liam

-Nie, to ma nenapadlo.....

Ja idiot načo som myslel? Rýchlo som vybehol do izby našiel mobil a zavolal jej teraz to už zdvihla.....

-Ahoj miláčik

predniesla moc sladko, bolo mi na vracanie ako som sa s ňou mohol ťahať?

-Ahoj....chcem sa porozprávať...

-A o čom macko? Chceš sa stretnúť?

-Mell nie ja sa s tebou pravé rozchádzam....

Zložil som nechcel som počuť tie jej falošné náreky....Mal som úžasný pocit že som to skončil(viem mal som to urobiť už dávno).Hneď som išiel za chalanmi oznámiť im to. Ty povedali ,že som urobil dobre, samozrejme sa mi neušlo par nadávok, že som to mal skončiť už skôr

-Ešte sa modli aby to nevidela

Prehodil Niall do prázdna

-Ale čo si..určite ešte nie, Zayn neboj sa a ty Niall ho tu nestraš...

Povedal Harry. Zvyšok dna sme hrali rôzne hry. O piatej som sa vybral osprchovať. Učesal som si vlasy. Rozhodol som sa že si oblečiem čierne rifle, tmavomodré tričko, na to sako ale s vyhrnutými rukávmi a biele vysoké naiky. Bol som so sebou spokojný....Zobral som kľúče a zbehol po schodoch....a zrazu...

-Kam že mak cukríček?

Obzrel som sa a všetci 4 stali vedľa seba vyvoňaní a vyfintení. O nie to nemyslia vážne...

-Na to zabudnite!!

-Nie,nie, nie ideme s tebou Malik, musíme na teba dávať pozor. Nechceme aby si nám spravil hambu

Nemal som na vyber všetci sa mi nasáčkovali do auta. Boli sme pred jej domom a chalani vyvaľovali oči (Harry, Louis a Niall) na jej dom lebo ho nevideli(predsa vtedy si tu buvinkali). Rýchlo som vybehol k dverám, keď som sa chystal klopať zrazu sa otvorili a v nich stalo ta najkrasnejšie stvorenie na svete. Teraz naozaj vyzerala ako víla....Mala jemne zvlnene vlasy vysokú tmavomodrú sukňu a biele tričko.

-Vyzeráš úžasne 

dostal som so seba

-Ďakujem...

Zdala sa mi akasika divná...aj ten jej úsmev bol akysika sileny....Radšej som to nechal tak...cestou k autu som jej vysvetlil "menší" problém. Zobrala to celkom v pohode. Vôbec nenamietala. Celu cestu s nimi prekecala. Uz zase bola vo svojej koži čo som bol rad. Zastali sme pred jednou reštauráciou. Samozrejme hneď si nás všimli tak sme museli rozdať par podpisov a urobiť par fotiek. V nutrí sme si sadli viac do zadu aby nás nebolo vidieť. Všetci sme si objednali....Lili si dala len šalát...asi nemala chuť do jedla....čo to tu melem! To musím všetko rozoberať ? Všetko čo je s ňou prepojene? Neskôr sa tam bila s Louisom o mrkvu lebo jej ju kradol bol to bol vidličiek vyhrala ale aj tak jej ju kradol.

-Aha, tak tu si ty CUNDRA!!!

Otočil som sa za tým hlasom, to komu vraví? Par metrov od nás stalo dievča. Mala prefarbene vlasy na blond na tvári kilo make-up u. Nebola vôbec pekná...možno iba tak na rychlovku...ale to by musel byt človek veľmi spitý....Jej pohľad smeroval rovno na Lili. Lili sa na ňu cynicky usmiala a pozrela...Ale ten pohlad, ten postoj...ako by to nebola Lili ktorú poznám. Úplne iný človek akoby niekto niečo prepol a zmenila sa s dobrej Lili na zlu....

-A  už som cundra, postúpila som. Waw to musíme osláviť, tak čo pripiješ si na to so mnou? 

Provokatívne sa usmiala, zdvihla pohár a odpila si. To čo ma byt? Nechápal som to, a ani chalani, hádzali sme po sebe nechápavé pohľady ale nechceli sme sa do toho montovať tak sme iba počúvali...Zaujímalo ma čo bude ďalej...To dievča očervenelo ešte viac, pristúpilo k nášmu stolu a týčilo sa nad Lili. Myslel som si, že Lili dostane strach, chcel som sa za ňu postaviť alebo niečo povedať ale Lili sa nečakane zdvihla. S tou babou sa skoro dotýkali nosmi kto ustúpi? Lili neustúpila, ale blondy hej. Potom blondy začala kričať 

-Ako sa opovažuješ baliť mi frajera? To čo malo byt v ten piatok?  Na chvíľu odbehnem a ty po ňom vybehneš? Čo si o sebe myslíš? 

Lili jej povedala či je normálna, že ona ani nebola doma nech sa uvedomí atd....a že to je chudera....Blondy sa naštvala tak jej vlepila facku so slovami chudera. Už som vstaval že jej niečo poviem ale Liam a Harry ma držali že to je len medzi nimi. Chcel som protestovať ale hneď som prestal keď som začul ako sa Lili zasmiala a pozrela na ňu zase s tým úškrnom, pozrela jej do oči a povedala

-Nič viac? to je všetko čo dokážeš? Jednu mi streliť? Keď ti dôjde reč? Tak to si moja zlata ešte viac úbohá ako som si myslela si klesla ešte hlbšie....Som si myslela že je v tebe viac ale asi som sa mýlila....však predsa mýliť sa je ľudské čo povieš? Ty to musíš dobre poznať!

Bol som v šoku, vyslovene ju provokovala...Blondy zase zdvihla ruku už jej išla jednu streliť keď jej ju zachytila v okamihu ani som si to nevšimol. Pritiahla si ju k sebe a povedala jej 

-Skús to ešte raz a uvidíš! Už nikdy na mňa nezdvíhaj ruku. Ešte to aby si nejaká chudera na mne vybíjala svoju zlosť. A to ti už nepomôže ani ta cvičená gorila čo sedí v aute.....tak s tebou zatočím ze ani nebudeš vedieť kto si rozumieš?!

A odhodila ju. Blondy na ňu ešte vražedne pozrela a povedala jej šľapka. Otočila sa na opätku a odchádzala 

-Ou, už sú to dve pozície mala by si sa krotiť lebo za chvíľu budem lepšia ako ty!!

Otočila sa a hodila na ňu nenávistný pohľad...

-Veď počkaj...

a odišla. Lili išla k oknu otvorila ho aby sa tu vyvetralo. Keď si sadla všetci sme na ňu upreli prekvapene pohľady, čo teraz? Čo jej mame povedať? Situáciu za nás vyriešil Liam

-To čo bolo? 

-Ale, to bola Isabell, ta sa mi snaží robiť zo života peklo odkedy sme sa presťahovali. A dosť často robí takéto scény lebo všetka špina čo sa deje okolo nej tak tu hádžu na mňa :D ale už som si zvykla

Vravela to úplné ako by sa jej to netykalo...ale to Liam nemyslel

-To som nemyslel ja som mal na mysli tu masku čo si nasadila. Úplne iný človek akoby ta niekto vymenil niečo v tebe prepol už si nebola ta vysmiata Lili ale ta zla....

-Tak vieš...každý človek ma svoju druhu tvar. Ja ju uplatňujem keď na man ľudia útočia..ako teraz....

Jej odpoveď bola úplné chladna...nezaujato to vravela...asi sa nechcela moc do toho vžiť. Dosť ma to desilo. Ako som vravel na začiatku... je plna tajomstiev ktoré chcem odhaliť. Potom Louis začal kňučať že  sa jej boji a ona na to že až tak aby jej prestal kradnúť mrkvu. Ten nad tým akože porozmýšľal a pokrútil hlavou. To dosť odľahčilo atmosféru. Ale to čo nasledovalo potom....

-Zayn, ako sa ma Malissa?

Opýtala sa ma Lili, takže to už vie....Nasadila si na tvar ďalšiu masku.....ten falošný úsmev mi trhal srdce viem že som si to zaslúžil  ale aj tak.....

-No,no,.....

-Myslela som si...Tak ju teda pozdravuj...

odsunula som stoličku

-Tak ja idem ľudia, majte sa

-Lili nechceš zviesť?

Opytal sa ma este Harry ale svoj pohľad upieral na mňa

-Nie.....ja sa radšej prejdem

a utiekla. Cítil som ako sa mi do oči nahrnuli slzy tvar som si vložil do dlani...

-Som idiot

Povedal som nahlas, neodpovedali mi...Boli toho istého názoru. Hneď po tom som vbehol do prvého baru spil sa pod obraz boží....Bol som rad že so mnou boli aspoň ma dotrepali do izby. Tak som sa zvalil na posteľ a nechal svojmu smútku priebeh(slzám)...Ja som iný IDIOT....všetko som pokazil o všetko som prišiel prišiel som o dievča ktoré som skutočné ľúbil.......a ľúbim.........

Isabell

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára