nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 27


Lili:

-Caute vospolok
Vošli sme do kuchyne a videli 8 hláv vedľa seba ani sa na nás neotočili len Harry hodil rukou. So Zaynom sme na seba pozreli, mykli sme ramenami a spravili si neskoro raňajky alebo skorý obed?
-Áno ideem
Zvolal Louis. Nechápavo sme na nich hľadeli. Však jasne my sme vzduch. Kukla som na Zayna.
-Neboj zlatko mame aspoň svoje zrkadielka, tie nás nebudú ignorovať ako niektorí že?!
Zayn radšej sklonil hlavu. Videla som na ňom ako sa pučí smiechom
-No dobre, dobre len sme sa bavili čo budeme robiť
Zvolala Vicky a pozrela na nás
-A to sme nemohli počuť?
Ticho....Ticho.....Cvrlik.....Cvrlik.....
Pozerali sme na nich a oni na nás. A kto prerušil ticho? Niall tým svojim hurónskym smiechom a my sme sa k nemu z radosťou pridali
-Vy ste iný blbci decká
-Aj my ta mame radi Lili
Povedala ,Marry a objala ma
-Hovor za seba!
Odvrkol Louis a ja som nanho pozrela
-Louis ako to myslíš?
Začudovane a dotknuto som naňho pozrela. Zatváril sa zamyslene a pritom si hladkal svoju imanigárnu briadku....Ale nakoniec sa široko usmial
-Ale nie, aj ja ta mam rad little sis ale nemysli si ,že to našu malú zábavku zruší
Pohrozil mi prstom. Priložila som si ruky na hruď teraz ide moja dramatická chvíľa
-Si ma dojal Tomlinson. Nie big bro to by som ani nechcela aby sme ju zrušili baví ma to!
Išiel niečo povedať ale prerušili ho
-Dobre stop s tou vašou rodinnou idylkou
Prerušil Harry a daval nas od seba 
-Nežiarli Styles
-Ja? Nikdy!
-Klamať sa nepatri narastie ti nos pinocchio!
-Bože a budú do seba šprtať
Zamrmlal Liam a radsej si sadol 
-Vieš, daddy to je tým že sa mame rady, že chlapci
-Presne mrkva
Zvolal Harry a Louis spolu
Objali ma okolo ramien
-Dobre to by už stačilo
Prerušil Zayn a pritiahol si ma k sebe
Chytil ma za ruku a strhol k sebe
-Nežiarli Malik
Zašepkala som mu do ucha ale Louis to počul
-Prese Malik nežiarli
-Nemôžeš ju mat len pre seba 
Doplnil ho Harry
-Ale môžem a vy kľudnite hormony. El, Vicky skroťte si ich!
Okríkol ich Zayn a škaredo na nich pozrel 
-Harold!
-Louis!
-Áno miláčik?
-Mrkvička?
-Ešte jedno šprtnutie....
Začala Vicky
-A bude zle
El ju doplnila
-Už poslúchame!
Zvolali spolu 
-Vidíme....
-Daddy!
Okríkli Liama
-Som ticho!
Zdvihol ruky v obrannom geste. A ani neviem prečo ale smiali sme sa a smiali. A bez dôvodu ako inak. Cely my.....
-Dobre STOP!
Prerušila to Marry a smiala sa 
-Kľud!
Vytisla so seba Dan ale aj tak sa nadalej smiala 

O 10 minút:

Sedeli sme vyvalený v obývačke a ešte sme rozdúchavali smiech
-Inak na čo ste prišli?
Prerušil tie vzdychy Zayn 
-Na čo sme prišli?
Harry pozrel na Louisa 
-Že ideme na jazero?
Odpovedal Liam a oprel si hlavu o operadlo 
Prečo nie....
-Poďte ideme hneď, kým je pekne
Vykríkla Dan a postavila sa 
-Ok vyrážame skauti!
Zavelil Louis a kráčal k dverám 
-To vážne Louis?
El Zdvihla obočie
-Mrkvovsky smrteľne
-Tak teda ideme skauti
Povedal Liam a mierili sme von.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára