nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 22


Zayn:

Vyvalovali sme oci na tu chatu. Ani som nedychal, tak mi vyrazila dych. Bola uchvatna a majestatna.
-Keď sa spamätáte čakám vás vnútri.....(Lili)
Odisla od nas. Este 5 minut sme tam stali a obzerali si ju. Bola postavena pri velkom jazere. Dookola boli tiez chaty ale tato bola najkrajsia teda podla mna. Bol som zvedavy ako vyzera vo vnutri
-Ideme nie? (Liam)
Vsetci sme sa ako na povel nahrnuli dnu. Stali sme len v hale a uz sme boli ohureni. Dalej bola hned krasna a prestranna obyvacka s terasou a vchodom na zahradu. Lili akurat stale pri dverach ktore tam smerovali
-Waw vo vnútri je to ešte krajšie !(Liam)
Nevijadril ani polovicu pocitov ktore sme vsetci citili. Behal mi mraz po chrbte. Bolo to take tajomne, utulne proste krasne. Ani vijadrit sa to neda
-Koľko rokov ma tato stavba? (Harry)
-Hm....Keď sa zamyslím tak už dosť veľa ale pred 10 rokmi sme ju renovovali. A nasej rodine patri už 2. storočia. Takže dosť rokov ma ale zachovala je a keď sa renovovala dostala také pekne čaro.(Lili)
Oboznamila nas s mensiou historiou chaty. Kto by to bol povedal?  Ze 2. storocia!  Takze sa dedi z generacie na generaciu. Zrazu do mniestnosti vosiel Niall a Louis s kuframi. Coze? Oni tu neboli?  To som taky nevsimavy na svoje okolie? Vsak sa mi zdalo ze tu boli.... Tiez ostali zarazene stat na mieste. Haha! My sme si to uz prezili
-Chcete prehliadku?(Lili)
Prikyvli sme. Zacala nam ukazovat vsetky kuty domu. Zahrada bola obrovska! A bazen.  Mensie molo k jazeru. Vo vnutri kuchyna s jedalnou, dalsia  jedalen a velka obyvacka. Vysli sme hore tam druha obyvacka s velkym platnom a horna terasaq. Bolo to tu obrovske a stylove. Ale bolo s toho citit aj nieco viac ale neviem to popisat. Zabradlie bolo starodavno vyrezavane rozne ornamenty a tak aj dvere boli vyrezavane a tie obrazy....Proste krasa.
-Teraz sa rozdelíme do izieb. Všetky sú rovnaké takže nikto nebude mat že krajšiu alebo lepšiu. Okrem mojej tam sú len pridáte nejaké moje osobne veci. Takže Zayn a ja sme tam. Ostatní sa rozdeľte ako chcete(Lili)
Bolo jasne, ze budem s nou na izbe. Keby povedala nie tak by som bol zly....Podisla ku mne. Objal som ju okolo pasa a pritiahol si ju blizsie k sebe. Oprela sa o moju hrud. Citil som ako sa uvolnila. Ta by sa len tulila. V duchu som prevratil oci. Ale popravde vobec mi to nevadilo
-Ja som s Marry!(Niall)
To bolo jasne Blondy
-Ja s Vicky!(Harry)
Tak teraz si sa preriekol chlapce. Som zvedavy ako to vyriesis. Vsetci nanho prekvapene pozreli a aj ta menovana
-A ja som čo? (Louis)
Ozvala sa Harryho laska. To bude bitkááá :D
-Sorry zlatko ale tebe príde El a ja mam byt na ocot?(Harry)
Ledabolo mykol plecom. Blbe vysvetlenie ale kazdy si hned domyslel o co ide ale no Harold konecne mas dobre argumenty. Lili zvrastila celo. Aha, este jej to nepovedali
-Niečo mi ušlo?(Lili)
Zahladela sa na Louisa. To bude zaujimave
-No vidíš chcel som sa ta opýtať či by nemohla prísť Eleanor, moja priateľka. Prosím po mesiaci sa vrátila s Európy. Prosím!(Louis)
Zacal ju prosit. Nevedel som s jej vyrazu rozoznat co si o tom mysli. A preto bol Louis este dotieravejsi. Podla mna sa bal, hlavne pre tu ich hru...
-Však prečo nie? Dom veľký a miesta dosť.(Lili)
No nie je ona poklad? Louis sa na nu od radosti hodil a stlacal ju s celej sily. Bal som sa aby mi ju nerozpucil. Taketo zlaticko by som uz nenasiel. Necakane ju pustil, bral mobil a isiel volat.
-Ehm....Lili? Mohla by prísť Daniell? Akurát sa jej skončilo turné kde tancovala. Prosím!(Liam)
-Už som povedala dom veľký!(Lili)
Aj on ju objal ale jemnejsie ako Louis. Aspon niekto berie na nu ohlad. Usmievala sa ako slniecko. Asi preto ze ich potesila. Pobrali sme si kufre a zamierili do nasej iszby, bol som na nu velmi zvedavy. Prvy dojem? Waw! Viem velmi originalne. Ta izba bola ako jej obraz. Utulna ale aj originalna. Tajomna a a ja uz neviem.....slova isli na dovolenku. Do teplych krajov. Otocil som sa smerom k nej. K fotkam na stoliku akurat pridala jednu. Pozorne som sa na nu zahladel. Dojalo ma to. Boli sme na nej my dvaja. Moja laska k nej este vzrastla. Prisiel som k nej a jej peram venoval sladky bozk

-Ďakujem
Musel som to povedat. Proste som dakoval za vsetko co som s nou zazil aj ked toho nebolo vela ale pre mna to znamenalo moc. Musel som jej za to podakovat.
-A za čo?
Ty moj hlupacik
-Za to, že si do môjho života vzniesla svetlo
Vsetko to islo od srdca. Myslel som to vazne. Pousmiala sa. Ruky si obtocila okolo mojho krku, postavila sa  na spicky a ako sa ku mne priblizovala moje srdce sa zacalo trepotat nehoraznou rychlostou. Dych sa mi prehlbil. Cakal som. Konecne! Pritisla svoje pery na moje. Pritiahol som si ju este blizsie a viac sa jej zacal venovat. Do bozku som vkladal vsetku vasen....
-Ľudia! El a Dan prídu okolo 19:00. Už tu budúúú!!! Jojojojojojojojo!!!!!
Ja toho Tomlinsona raz zabijem! Preco prerusi vsetko vzdy v tom najlepsom? Ako sa na nas dival zabudol zavriet usta. Mal ich dokoran a kukal na nas akoby nikoho tak nevidel
-Bože vy si musíte tie sliny vymieňať stále? Nemôžete sa keď tak zamknúť? A prečo sem vždy vpálim ja?(Louis)
Namosurene vypochodoval z izby. Neodolal som, postavil som sa a do dveri strcil hlavu
- Louis to ti poviem keď príde El!
Zastavil a otocil sa ku mne. Hodil na mna skaredy pohlad.
-Sklapni Malik!
-Až po tebe Tomlinson!
Uz otvaral usta. Ja som radsej rychlo zavrel lebo by sme sa tu zacali natahovat. Opät som sa vratil k Lili. Naklonil som sa k jej krku a zacal ho obsypavat malymi bozkami
-Kde sme ti skončili?
Zasepkal som zvodne pomedzi bozky
-Počkaj do večera!
Tak to teda nie čiči
-Ale zlatkoooo
Zatiahol som prosebne
-Stiahni pazúry tiger!
Zavrcal som. Ona chce byt zla? Ale tuto hru mozu hrat dvaja
-Chceš sa hrať cica?
-Chyť si ma tiger!
Zrazu jej uz nebolo. Nevahal som a rozbehol sa za nou. Ta mala potvora ale vedela behat. Skoro som jej nestacil ale to nemozete nikomu povedat. Pokazilo by mi to image :D
-Ja ta chytím!
Zakrical som za nou
-Keď naprší a uschne!
Vobec som si nevsimol ze ta chodba je taka dlha....
-Čo sa to tu deje? 
Zrazu sa na chodbe zjavil Liam. TO ako? Co je Copperfield? Len mal smolu ze sa postavil Lili priamo do drahy. To neubrzdi...:D ale som ja skodoradostny...boze mal by som sa prestat sam so sebou rozpravat je to divne....
-Liam! Uhni! Brzdy nefungujú!
No nevravel som? Liam cely vykukany na nu pozrel. Nez stihol zareagovat s jeho reflexami korytnacky tak donho Lili napalila a uz sa kotulali po zemi
-Čo sa to tu...(Niall)
Zjavil sa na chodbe. Ked zbadal tych dvoch zacal sa smiat. Dobre ze si necvrkol. Dostal ten svoj Horanovsky zachvat. Ja som tam len stal ako prikovany. Nevedel som co mam robit. Lili lezala krizom na Liamovi. Liam stale dezorientovane hladel. Predstavte si šteniatko a začnete nan kricat z roznych stran a ono nevie kam sa divat...tak prave vyzeral Liam. Ja som sa prave rozhodoval medzi smiechom  a pomocou. Ale akosika som k tomu nemal...
-Blondiačik zase más záchvat?(Louis)
-S čoho ho ma?(Harry)
Vsetci sa nahrnuli von a ked zbadali sceneriu pred sebou zacali sa smiat akoby si nieco fetli. Tuho som sa zamyslel. Pri Harrym a Louisovi? Urcite si nieco dali :D
-Lil ty podvádzaš Zayna?(Louis)
-Čo ta už omrzel a chceš mlade mäsko?(Harry)
-Haha sa nezdáš!(Niall)
To ma prebralo. Hej! Nerobte si srandu s mojej muznosti! Tak toto len tak nenecham. Lili na nich hodila vražedny pohlad, ktory by ich zabil keby to slo. Nahodil som poker face aj ked mi mykalo kutikmi ust a chcelo sa mi smiat. Zdvihol som ju a prehodil si ju cez plece a bral nohy na ramena. Kricala , kopala ale nic jej nepomohlo. HAHA. V hlave sa mi zrodila "pomsta" . Vosli sme do izby. Rychlo som zamkol aby niekto, Louis, nerusil. Zamieril som s nou do kupelne, ktora bola len tak mimochodom krasna. Aj ja chcem taku! :D Pritlacil som ju ku kachlickam
-Takže ja ti nestačím?
Bola to len taka otazka do vetra. Pretoze nasledne som sa hladne vrhol na jej pery. Nechcel som byt uz nezny, ale drsny. Chcel som sa jej ukazat aj s inej stranky. Chcel som jej jasne naznacit ze patri len a len mne. Nikomu inemu. Tvrdo som sa jej jazykom prebil do ust. Neprotestovala nechala sa mnou viest. Uplne sa mi poddala. Ruky si obtocila okolo mojho krku. Ja som jej jednu vplietol do vlasov a druhu jej polozil okolo pasa. Chcel som pokracovat v mojom plane. Zacal som za nou hmatat jednu vec
-Čo....to.....robíš?
-Toto.....
A pustil som na nas ladovu vodu. Perfektne nas schladila ale aj rozpalila. Zapistala a skaredo na mna pozrela. Ja som sa len zasmial
-Si blázon?
-Áno do teba!
Odpovedal som bez zavahania. Na moju obranu bola to pravda. Uplne mi ucarovala. Zblaznil som sa do jej osoby. Najprv do oci, potom usmevu a nakoniec do nej samotnej. Opät som sa prisal na jej pery. Voda nam stekala po tele a mne naskakovali zimomriavky. Bolo to uzasne! Zrazu som pocitil jej ruky ako mi zasli pod tricko, presiel mnou prud. Dotykala sa mi svalou a po jej dotyku tam horel ohen. Privadzala ma tym do varu. A zrazu som nemal tricko. Ta mala potvora mi ho vyzliekla. Prestala ma bozkavat a presunula sa na moj krk. Jemne mi don kusla a mne uslo zavrcanie. Zdvihol som ju na ruky a preniesol ju do izby. Postavil som ju na zem. Teraz bol rad na mne.Strhol som s nej mikinu. Ked som ale uvidel jej tricko ,musel som sa zacat smiat. Zmätene na mna pozrela a zdvihla obocie. Chuda uplne ju mätiem, mal by som prestat
-Máš pekne tričko. Som rad že je to pravda.
Bol som rad ze ma lubi, ze mi to opätovala.
-Nejaký problém?
-Nie kdeže, si v ňom sexy, páči sa mi......
Nenechal som ju odpovedat a pokracoval v cinnosti. Strhol som s nej tricko a aj nohavice. Tak isto aj so seba. Zhodil som nas na postel. Pokracovali sme tam kde aj v sprche. Sklanal som sa nad nou a vychutnaval si ju plnymi duskami, ako to len slo. Hladila ma po chrbte a sem tam do mna zarila nechty.  Chcel som to... Ano bol som nadrzany ako plemenny žrebec. Aj ona chcela. Citil som to s nej. Ale nie! Ja to chcem inak! S tazkym srdcom a vypätim vsetkych sil som sa s nej skotulal. Lahol som si vedla nej a pritiahol si ju na hrud. V izbe sa ozyval len nas prerivany dych.
-Prečo?
Presne viem na co narazala
-Chcem aby to bolo krásne a romantické zaslúžiš si to. Aby sa ti to vrylo do pamäti a nie takto divoko to až neskôr.......
Nezne sa na mna usmiala. Nahla sa ku mne a jemne ma pobozkala. Opät sa mi schulila na hrudi a ja som sa usmieval ako pripeceny. Uz som mal premyslene ako to urobim. A ked pride El a Dan tak mi este s Vicky a Marry urcite pomozu. Ano presne tak. O taku hodinku sme vstali, obliekli sa a ruka v ruke zisli dole. Tam sme nasli.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára