nedeľa 31. marca 2013

Moments 8


-A prečo by som mala isť?

-Popravde, nechcem ta tu nechať samu. Bojím sa o teba. Tak prosím aby som mal pokoj na duši....Pôjdeš? 

Ona nepôjde, ona nepôjde....

-No dobre.....

Sok! Počul som dobre? Nemám halucinácie? Ona povedala áno? Úsmev sa mi rozlial po tvári. Šťastne a hlavne spontalne som ju objal. Správal som sa ako malý, uvedomoval som si to. Zrazu som začul zvonivý smiech. To ide odkiaľ? Trocha som sa od nej odtiahol a videl som ako sa usmieva. Jej tvar hneď ožila. V lícach sa jej spravili jamky. V očiach sa jej objavili iskričky. Jej smiech jemný a zvonivý ale hlavne nákazlivý. Nesnivá sa mi? Naozaj sa usmieva? Nemám vidiny? Nenapadne som sa štipol. Nie nezdá sa mi to. Ja som jej spôsobil úsmev. Bol som šťastný veľmi. Keby tu nebol taký nízky strop skákal by som meter dvadsať. Ale chápete? Ja som ju rozosmial :D YES!! 

-Čo tu je také vtipne? 

Zdvihol som obočie a zahľadel sa na ňu. Stále ma fascinoval ten úsmev. Viem vyznie to divne...

-Ty!

Usmiala sa

-Ja! A to prečo?

Hral som sa na urazeného. Ale šklbalo mi kútikmi úst.

-Na tom že sa správaš ako nejaká upišťaná baba a pištíš tu ako najatý :D a to máš cez dvadsať!

-A to je vtipne?

Len prikývla a usmievala sa na mňa ďalej.

-Takže slečinke je toto vtipne? A čo povie na toto!

Nechápavo na mňa hľadela ale keď som ju začal štekliť, začala sa zvíjať od smiechu

-Louis prestaň!

-Čo za to?!

Prvý raz ma oslovila po mene. Moje meno s jej úst znelo krásne. A ja si pripadám ako fetnuty. Takéto pocity a hlavne myšlienky....Ticho tam!

-Neviem povedz si!

Chcel som si povedať o bozk. Ale ešte je skoro. Konečne som trocha narušil jej hradby nemôžem isť na ňu hneď zhurta....

-Večera so všetkými chalanmi u teba!

Takto by som mohol začať, jemne. A možno sa mi časom otvorí cela.

-Platí, len prestaň!

Poslúchol som. Ale ostali sme v divnej polohe. Tvar som mal par centimetrov od nej, Sedel som na nej ako som ju šteklil. Cítil som na tvári jej jemný dych. Naskočili mi zimomriavky. Hľadela na mňa a čakala čo bude ďalej. Čo bude ďalej? Pýtal som sa sám seba. Rozhodol som sa nahol som sa bližšie a.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára