nedeľa 31. marca 2013

Moments 23


 Louis:

Niečo zvonilo. Žeby budík? Dobre som vedel kde som. Cítil som jej omamnú vôňu. Pohmýril som sa. Opatrne som ju sledoval cez prižmúrené oči. Opäť si ľahla. Pretočila sa smerom ku mne a buchla do mňa. Otvorila oči a pozrela na mňa. Jemne sa usmiala zavrela ich a začala sa odťahovať. Keďže som "spal" objal som ju a pritisol k sebe. Chvíľu protestovala ale potom sa mi schúlila v náručí a zaspala a ja s ňou.

                               ********************************************************

-Vstáááááávať! Rýchlo chcem jest! 
Do riti! Sokova ne som sa posadil a hľadel na blondiačika, ktorý stal pri dverách a vrieskal ako nepríčetný
-Niall drž ústa!
To bol Daddy
-Vypadni! Vieš aký krásny sen sa mi sníval? 
Taký sen...O bože! Niall ja ta zabijem. Uz sme boli pri sebe a ty ma zobudíš? Fuck! Potom zbehol dole a pustil drasticky krik v obývačke až sa dom otriasal. Pretočil som sa na druhu stranu. Prázdno Alex tam už nebola asi bola hore. Hmm...ale ten sen ma štve. Keby tak bol reálny
-Chalani! Ak do minutý nezídete dole dovolím Niallovi aby to všetko zjedol! A podotkyňam sú Palacinky!!! 
Čo?? Palacinky? Prestal som sa zamýšľať nad snom a vybehol z izby. Dobre že som sa nedolámal cestou dole. Posadili sme si a tvárili sa, že sme tam stále. Niall sa začal usmievať, žiarili mu oči
-Už môžem? 
-Pusti sa do toho Niall 
Usmial sa. Aj Alex tak materinsky. Jedli sme a jedli. Ona zjedla 3 palacinky a už mala dosť. Bože Tommo musíš skenovať každý jej pohyb? Ty si zreli na psychiatriu ale väzné! My sme stále do seba niečo pchali. Akurát som jedol jahody keď náš Niall pofŕkal nutelou. Teda mňa a Hazzu. Pozreli sme naňho a potom na seba. Pomsta bude sladká! A to doslovne. Schytili sme šľahačku a nastriekali sme mu ju do tvare. Pozrel na náš ako na bláznov. Viem určíte čo sa mu hnalo hlavou. Ty blázni mi tu plytvajú jedlo. Schmatol nutelu a hodil ju. Snažil sa ju hodiť na náš ale keďže je ľavý pristala na Zaynovi. Ten sa nasrdil schmatol džem a hodil ho na Liama. Ďalší ľavý. Liam na nás zase začal hádzať ovocie. Blbci! Začali sme sa tam ohadzovať. Dobre že nelietali taniere. Nutela na jedno líce a džem na druhé....Harry mi nastriekal toping pod tričko. Ja som mu to vrátil tak, že som na jeho brčky nastriekal horu šľahačky a na vrch dal jahodu. V tom sa spustil smiech. Ale nie nás. Vojna sa stopla. Otočili sme sa. Alex bola prehnutá v pase a smiala sa o dušu. S chalanmi sme pozreli na seba. Premerali sme si ju. Bola jediná čistá. Opäť sme pozreli na seba a sprisahanecky sa usmiali. Schmatli sme všetko čo bolo na stole. Až na taniere a poháre logicky. Začali sme sa uškŕňať
-To neurobíte! 
-Chceš sa vsadiť?
Zasmial sa Hazza
-Skúste a.....
Nenechali sme ju dopovedať a spustili sme paľbu. Na jej tvarí skončilo všetko. Jeden plátok banána jej začal kĺzať po tvarí a spadol na zem. Harry schmatol šľahačku a dal jej ju pod tričko. Hodila na nás pohľad zabijaky
-Zabiť či nezabiť?
Vravela to smrteľné vážnou tvarou. Normálne som sa začal báť o život. Ani Paul nemá taký vyraz keď ho vytočíme. Áno raz na nás vytiahol lovecky nôž :D ale však sme mu iba vyholili hlavu a na rameno napišali ľúbim 1D. Ale to je nepodstatne ale asi sme prehnali tie krikľavo ružové nechty.....Ale ako som videl Alex sa zahľadela na nože za nami...NIE!
-Nezabiť!
Vyhŕkli sme naraz.
-Takže zabiť 
-Niéééé
Väzné sme sa báli. Vyzerala ako vrah. Tak nečudoval som sa lebo aj ja by som vraždil. Harry nás opäť zachránil. Podišiel ku nej a prstom jej prešiel po líci a dal si to do úst. Ten debil! Úplné som začal žiarliť. Keby to bol niekto iný tak mu asi vraždím. Zaťal som zuby a aj päste.
-Hmmm.....sladká....(Vyznelo to dvojzmyselne)
Idiot! Jeden krpatý, strapatý! Zadívala sa naňho šokovaným výrazom
-Harry ty debil!!
Zakričala naňho. Harry vypúlil oči. Nečakal to. Vybuchli sme do smiechu ja aj čiastočné od úľavy že nepodľahla šarmu. A ešte aby toho nebolo malo. Zobrala do rúk džem a rozotrela mu ho po tvári a vlasy mu ulízala do zadu. Ešte väčší výbuch
-Tak a sme si kvit
-Ty mala...
-Alex máš bod! 
Súhlasil som s Niallom. Vždy keď Harry provokoval dokázala mu to vrátiť ako nikto. Ešte žiadnej babe sa nepodarilo vziať mu slova. A ten kukuč. No smiech. A keď si pomyslím že jeho povestný šarm alá Styles nepomohol a neúčinkuje na ňu som šťastný až si myslím ze sa budem vznášať a budú ma musieť priviazať na špagátik a nosiť všade so sebou.......Ja som iný blázon...Špagátik?! To ma ako môže napadnúť?
-Ďakujem a teraz to tu upracte lebo ja to upratovať nebudem. Za pol hodku mam byt v práci tak idem to lepkavé všetko dať so seba dole. Keby dačo nelezte do sprchy!
Čo? Nie! Mne sa nechce. Obzrel som sa dookola. Kuchyňa vyzerala akoby tam vybuchla bomba s jedlom. Ona totiž ani nevyzerala ako kuchyňa ale niečo neidentifikovateľné. Všade polevy, ovocie a zo stola visela palacinka. To bude na dlho....
-Môžem isť s tebou? Umyjem ti chrbát
-Jane, že nie
Keď som počul prvé slovo moje srdce dostalo menší kolaps. Zastavilo sa. Ale keď dopovedala už sa nahodilo do svojho rytmu. Povedala to tak sladko akoby sa med lial......Také spojenia! OMG! 
-Hazza nebuď úchylný! A radšej si naprav ten banán v spodkach :D 
Musel som to povedať. To by som nebol ja keby som neurazil jeho "banán" :D
-Ale.....
-Do sprchy iba so mnou 
Žmurkol som naňho.
-Vy ste iný chumaji 
Krútila nad nami hlavou. Ale to väčšina ľudí. Pobrala sa hore.
-Tak ideme upratovať
-Niééé
Liam na nás hodil "krutý" otcovsky pohľad. Sklopili sme oči nemali sme šancu. Spratali sme riad, umyli stôl a stoličky
-Kde sú mopy?
-Neviem čo som veštica? 
-Harry,Mohol by si byt seklo by ti to  
Žmurkol som naňho a on zavrtel zadkom. Začali sme pozerať všetky skrinky  a dvierka. Mopy nikde
-Ideme za Alex? 
Blondy mal dobry napad. Blondy ma bod
-Poďme
Ako prvý tam bol Harry. Už išiel do kúpeľné. S Liamom sme ho schmatli pod pazuchy a hodili na posteľ
-Čo to robíte? 
-.No co asi? Maľujeme steny vieš? Asi že zachraňujeme Alex a aj tvoj život!
Vysvetlil som mu. Dúfam že pochopil.
-Ako to myslíš? 
Omyl nepochopil. Tie brčky mu asi zatemňujú mozog
-Na čo más tie brčky na hlave? Majú slúžiť ako antény a nie aby si nič nechápal asi ta ostrihám do hola....No predstav si že tam vojdeš a ona sa umýva. Čo mysli že urobí? Nie neprivíta ta s otvorenou náručou a ani nepozve na čajový večierok. Ale s tou sprchovou hlavicou ta utlčie k smrti alebo vezme záchodovú kefu a napchá ti ju do zadku. Chápeš?
Prikývol. Chalani si predstavili tu situáciu čo som vykreslil a začali sa smiať. Voda sa vypla. O chvíľu vyšla s kúpeľné. Pozerali sme na ňu a len otvárali ústa. Nevšimla si nás inak by vyvádzala. Okolo seba mala obmotaný len uterák. Prišla k skrini otvorila ju. Mala krásnu postavu. Krásne dlhé nohy, ladne krivky. Proste dokonalosť. Vlasy prehodila cez plece. Uvidel som niečo o čom som ani netušil. So šoku ma prebral Zayn
-Waw! Ty máš tetovanie?..............

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára