nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 16


Lili:

Zobudila som sa do teplého a slnečného rana. Ležala som na bruchu tak som sa nejako začala naťahovať bolo to také prijemne uvoľniť svalstvo že som zamravčala
-Ejha cica sa nám zobudila.
Pozrela som do strany a Zayn stal opretý o zárubňu a jednou rukou si drhol mokre vlasy. Mal na sebe len rifle. Takže odhaľoval svoje sexy vypracovane telo. A tie tetovania wrr....Aj ja chcem nejaké ale ešte som nie na 100% istá. Milo som sa naňho usmiala
-A cica postrada svojho kocúrika. Tak zalez tiger....
Pozreli sme na seba a vybuchli smiechom. Bolo to také divne že sme sa museli smiať. Úplné šialené. Ale aj tak sa šupol vedľa mňa. Hneď som sa k nemu pritisla. Jemne mi zdvihol hlavu a venoval mi dlhy a pomaly bozk. 
-Začneme ešte raz.....dobre ráno zlato ako si sa vyspala? 
Jasne. Radšej :D
-Bréé ale vedľa teba úžasné
-Tak t som rad. 
Posadila som sa a prehrabla si vlasy. Ani nechcem vidieť ako vyzerám. Ale je mi to momentálne jedno
-Vieš aká si krásna s tými strapatými vlasmi? 
On mi číta myšlienky? Začnem sa báť. 
-Keď to vravíš ty tak to musí byt pravda. Že Malik? 
Zaškeril sa ako malý. Už som sa išla postaviť lenže skazil mi to tak že si hlavu polozil do môjho lona. Nevinne sa na mňa usmial. Zdvihla som obočie
-Keď ja som na tebe ešte nespinkal a ty na mne hej to nie je fér
Blbec. To som ale nepovedala nahlas lebo by sa nafučal a spravil buchtu. Rukou som mu prešla po vlasoch. Mal ich spadnute a veľmi mu to pristalo. Začala som sa s nimi hrať a on spokojne priadol. Mrkla som na hodiny. Ešte len deväť a o jedenastej chceme ísť.
-Počuj tiger chcem sa ísť umyť tak zlez
Vyplazila som mu jazyk a venovala bozk na celo. Našpúlil pery ale poslúchol ma. Vďaka bohu. Rýchlo som vbehla do kúpeľne. Vbehla do sprchy kde som na seba pustila prúď teplej vody. Poriadne sa namydlila vanilkovým gélom. Obliekla som si spodne pradlo a rýchlo vbehla do šatníka aby som nedráždila tigra. Na cestu by som si mala dať niečo pohodlnejšie....hm.....Našla som tam geniálne tričko. Sama pre seba som sa uškrnula bolo na ňom napišané I love Zayn Malik. Bola som rada že mi ho Vicky so srandy kúpila keď som mala narodky. Na to som hodila bielo-modrú bassebalovu mikinu so znakom Batmena, tmavo modré rifle s nízkym sedom a na nohy čierne vansy s nejakými nápismi. A môže sa ísť. Zayn ma už čakal oblečený. Mal na sebe svetle rifle, červeno čierno sivé najky a tričko? Bolo čierne ale keď som videla ten nápis na ňom išla som sa pocikať od smiechu. Ten môj narcis. Bolo na ňom Sexy and I know it. Skromnosť nadovšetko. Obzrel si ma od hlavy až po päty a obdivne zapíska. Sklonila som hlavu a začervenala sa. Povedal že znesie kufre. Kým sa on s nimi terigal ešte som sa namaľovala a vlasy dala do drdola. Teraz vás asi napadá prečo nemal poznámky k tričku. Lebo moja mikina bola zapnutá takže ho nevidel. Ale som zvedavá na ten vyraz. Ešte som do tašky hodila notebook, mobil a slúchadla. Skontrolovala izbu a môžeme ísť. Po ceste som stretla Vicky ktorá tie zvolila pohodový štýl. Mala na sebe slabo sivý sveter na ktorom bola americká vlajka, svetle džínsy, biele nízke conversy a tašku Jack Wills. Mala som podozrenie že ten sveter je môj ale nechala som to tak. Ešte po ceste si zaplietala vrkoč.
-Bre ránko Lil ako si sa vyspinkala s tým svojim Romeom? 
-Musíš rýpať? A dobre a jasne že super som sa vyspala
-A tak vieš ja rada provokujem
-A obzvlášť mňa čo? 
-Bingo je to za 100 bodov slečna
-Ty komediant
-Ďakujem za kompliment vážim si ho
Len som krútila hlavou ale aj tak sme sa začali smiať. Sme šialené áno my to vieme. Marry sedela na schodoch a tak tiež mala pohodové oblečenie. Tomu sa vraví telepatia. Na sebe mala modrú mikinu a v strede bolo veľké S znak supermana, svetle rifle, biele adidasky, biela adidas taška a na ryšavých vlasoch mala nasadenú fialovú šiltovku s rovným šiltom. Riadne to žiarilo ale bolo to také crazy ako aj my. Sadli sme si k nej
-Ahoj ryšavka ako sa máš? 
-Cau blondy a mam sa fajn a povedz mi to čo sa ozývalo s tvojej izby? To čo si tam robila s tým Harrym?
-Čo? Čo mi ušlo? Vick u teba bol Harry?
Marry na mňa začudovane pozrela
-Ty nevieš že Harry spal u nej v izbe? 
Pokrútila som hlavou. Asi som sa až moc venovala môjmu tigrovi
-Marry ty mi nemáš čo vyčítať u teba bol Niall
-Čože? 
Obidve sa pozreli radšej inam
-Baby?.....
-Nie nič nebol sa Lil
-Súhlasím s Marry neboj nie sme také blbe maximálne nejaký flirt a všetko 
-Dobre teda ale neurobte nič čo by ste ľutovali
Niekedy som sa cítila ako ich mama. No čo už niekto musí mat tuto rolu. Chalani nabehli do chodby. A vyzerali na zožratie. Liam mal na sebe biele tričko, hnedé nohavice a biele conversy. Mňam! Ticho Lili tam stoji tvoj tiger. Niall zas mal zelene tričko s nápisom Free hugs, hnedé platene nohavice a čierne najky. Louis jeho klasiku pásikavé tričko, červene nohavice ale nie papučky ale biele nízke conversy a nakoniec Harry. Čierne tričko s nejakým znakom, tmavé rifle a biele nízke conversy. My sme boli ale jaky modeli :D Vyzerali sme proste skvelo nebudem klamať a nebudem ani skromná :D však načo pravda nie je hriech. 
-Tak čo ideme (Liam)
-Jasne!(Všetci)
Chalani preparkovali auto rovno pred dom. Po novinároch ani slychu ani vidu. Vďaka bohu. Naložili sme všetky kufre. A Liam prišiel na to že do zadu sa dá dať ešte jedno miesto pre Louisa. Tak ho tam aj dali. Sedel vzadu a dookola neho kufre haha! Tak mu treba Kiš-kiš. :D sedeli sme skoro tak isto až na to že šoféroval Liam. Presne som mu opísala cestu kam mame ísť. A ešte pre istotu zobrala navigáciu. Prvú hodinku sme šli v tichosti. Každý počúval hudbu. Po tom sa to však všetko rozkecalo. Niekto mi strhol slúchadla s uší
-Čo za blbca...
Začala som ale keď som videla škeriaceho sa Harryho...
-Harold vráť mi to!
-Nevolaj ma tak a nie lebo potom nás ignoruješ
Vyplazila som mu jazyk. Potom prelozila ruky cez hruď, našpúlila pery a nafúkla líca
-Ale nedurdi sa cica
Zayn ma pobozkal na jedno nafúknuté líce. Musela som sa usmiať.
-No uz nam povies kam to ideme? (Louis)
-Dočkaj času ako husa klasu (Odvrkla som mu)
-Ale véééd
-Nie Loui a môžeš sa aj na hlavu postaviť
-A potom mi to povieš? 
-NIE!
Tým sme mi dvaja skončili. Tak teda nie ese sme sa tam naťahovali. Potom sme sa rozprávali a chalani nám vraveli spoločné zážitky s koncertov. Tak sme sa smiali že som mala pocit že sa s babami pocikáme. Možno si Marry aj cvrkla ale nepovedala to. Vošli sme pre mňa známeho ale malého mestečka. Chalani sa začali obzerať a ja zase s babami usmievať. Len ony vedeli kam ideme a veľmi sa tešili. Zastali sme pred  útulným domčekom bielej farby. Vystúpili sme. Viedla som ich do záhrady. Veľmi dobre som vedela že tam bude. Však kde inde? :D Veľmi som sa tešila. Vstúpili sme tam a poskytol sa nám pohľad na veľmi nebezpečný obraz. Srdce mi zastavilo keď som to videla. Oblial ma strach pri pohľade na...........













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára