nedeľa 31. marca 2013

Moments 1


Alex:

Prázdnota. To som cítila pravé teraz. Ale budem úprimná, vždy som sa tak cítila ale väčšinou som to vedela zahnať. Ale teraz? Nemám žiadny záchytný bod. Nič čo by ma tu držalo. Sedela som na zábradlí a hľadela na Temžu. Pred očami sa mi premietal cely život. Už ma tu nič nedržalo. Rodičia mi zomreli pri autonehode. Bola som tam aj ja. Zázrakom som prežila. Nikto nevedel prečo. Rok som pobudla v detskom domove. Neskôr sa o mňa starala teta s maminej strany. Keď som mala sedemnásť konečne som od nej vypadla. Nenávidela som to tam. Ten dom, to prostredie, tých ľudí.....Potom sa v mojom živote objavil Ben. Náhodne som ho stretla keď som sa po škole ponáhľala do prace. Od vtedy sme boli par krát spolu vonku a nakoniec sme sa dali do kopy. Milovala som ho. Lenže každý príbeh ma svoje "ale". Dnes sme mali výročie. Sme spolu už rok. Išla som k nemu do bytu. Keďže som mala kľúče neobťažovala som sa klopaním. Chcela som ho prekvapiť. Ako som prechádzala po byte všade boli rozhádzané veci....a nie len jeho.....Mala som zle tušenie. Zamierila som si to do spalne, potichu som otvorila dvere...Ten pohľad ktorý sa mi naskytol.....mala som pocit že zomriem. Bol tam Ben a moja najlepšie kamoška Ashley...no už bývala. Prichytila som ich inflagranty.  So slzami v očiach som im nakričala čo si o nich myslím. Ty sa mi vysmiali. Nevydržala som to a utiekla preč. A som tu. A rozmýšľam či mam ukončiť tento mizerný život alebo v ňom pokračovať....Ale prečo by som tu mala ostať? Nič ma tu nedrží ako som povedala. Nikomu nebudem chýbať...tak prečo ostávať a váhať?  S hlbokým nádychom som sa postavila. Držala som sa len jedného drôtu aby som udržala rovnováhu. Bola som rada, že nikto o takomto čaše tadiaľto nik nechodí. Po lícach mi stekali slzy. Jemný vánok mi strapatil vlasy. Temža ma  lákala, otvárala mi svoju náruč. Zavrela som oči. Už som išla skočiť, keď v tom......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára