nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 20


Zayn:


Niekto mnou triasol. Však ma nechajte! Ja chcem spať! Nechajte ma ! Kšá!
-Krucinál Zayn vstavaj.....Došiel lak na vlasy!
Čože? Lak! Prudko som sa posadil a hľadel na Harryho vysmiatu tvar. Bože trauma takto hneď z rana! Na kraji sedel Liam. Chvíľu som dezorientovane na nich hľadel. Bože Lak! Vyskočil som s postele a bežal do kúpeľne. Boli tak mojich 5 lakov zoradených vedľa seba uf. Vydýchol som si. Opäť som sa vrátil spať sadol si na posteľ. Potom mi došlo čo sa deje. Harry sa s Liamom začali smiať. Blik! Doplo mi to. Hnusne som sa na nich pozrel
-Harrold! Ty debil! Ja s tebou vytriem záchod!
Hodil som sa naňho. Začali sme sa kotúľať po posteli a s veľkým rachotom dopadli na zem. Liam sa na nás smial. Nadurdene som si sadol na posteľ a čakal či mi vôbec vysvetlia prečo ma zobudili. Všimol som si že Lili tu už nie je. Hm..som ja ale skorý. No čo ospravedlňuje ma to že je ráno! Zahľadel som sa na nich
-No tak mi už poviete prečo ste ma zobudili? 
Už mi to liezlo na nervy. Harry sa usmieval ako pripečený. Bože to zase bude. Buď ma boxerky zarezane v zadku alebo si to rozdal s Louisom
-Zažil som tu najúžasnejšiu noc...!(Harry)
-Si sa nepocikal? (Ja)
-Ty debil! Neprezrádzaj ma! (Harry)
S Liamom sme sa začali smiať.
-Nie niečo ešte lepšie. Vyspal som sa s Vicky a bolo to úžasné!(Harry)
Že čo? Ústa do korán. A asi dosť dlho lebo Liam mi začal triafať Skittles do úst. Keď som sa prebral všetko som na nich vypľul
-Ty blbec!(Liam)
-Ty, ty potetovaný narcis! Prasa! Ty zrkadlová princeznička! Vôbec neviem čo na tebe Lili vidí! Na jej mieste by som ta nakopal do zadku a napchal ti tam záchodovú kefu!(Harry)
Začal sa rozkrikovať. Chce vojnu? Tak ju ma mat
-Čo na mne vidí? Môj šarm a nie bambus ktorý stoji pri každom väčšom poprsí že Styles! A ja by som ti tam napchal....Mop!!!
Pozreli sme na seba a vybuchli. Smiali sme sa ako sviste. Čože? Vy ste ich ešte nepočuli sa smiať? Ani ja ale keď budete počuť potom mi povedzte. Ale čo? On spal s Vicky. Trosku oneskorene myšlienky ale nevadí :D to je detail vravím že je ešte ráno.....
-Nemá náhodou priateľa?
Napadlo ma ako prvé. Lebo sa mi zdá že hej a neviem neviem či by mu zahla
-No hej ma, ale pýtal som sa jej či to chce. A nič nevravela  tak som to bral ako áno. Ale stalo to za to. Aj keby mi mal rozbiť hubu(Harry)
Vyškieral sa ako slniečko. Bol som šťastný že je šťastný doslova som s nim zdieľal tu radosť. Však sme bratia tak treba. 
-Inak v noci šli divne zvuky aj s izby kde bol Niall a Marry(Liam)
-úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Povedali sme s Harrym naraz
-Ale nie som si istý, preveríme to.(Liam)
Prikývli sme. Som zvedavý.
-A Harry cítiš niečo k Vicky? Sorry, že sa starám ale pýtam sa len kvôli tomu, že je to Lilina priateľka.....(Ja)
-Chápem ta....Je pekná, milá, vtipná to hej a neviem. Zatiaľ je to len túžba(Harry)
Prikývol som. Dobre som ho chápal. Ešte sme to chvíľu rozoberali. Nakoniec som ich vyhnal von. Rýchlo som sa umyl a obliekol. Zobrali sme si do domu len menšiu tašku. Zniesol som ju dolu. Po ceste som sa stretol s chalanmi. Niall tam nebol čo bolo divne lebo ten bol hore vždy ako prvý a už niečo do seba pchal. Vošli sme do kuchyne a prihlúplo sa usmievali, lebo padli ešte narážky na Niallovu výdrž. Baby už sedeli za stolom a čakali. Hneď som podišiel k Lili a dal jej bozk na líce.
-Dobre ráno kráska
-Dobre tiger(Lili)
Sadol som si vedľa nej a čakali sme na raňajky.
-A kde je blondínka?(Lili)
Logicky myslela Nialla lebo Vicky sedela vedľa nej. Bože Malik ty si mi ale génius. Nobelovku by si mal dostať za tieto tvoje dedukcie
-Ešte spinka(Liam)
On pozrel na Marry a žmurkol. Reagovala podľa očakávania. Začervenala sa a sklonila hlavu. Hmmm........
-Ideme?(Lili)
Pozrel som na ňu ale ona pozerala na Vicky. Prebehla medzi nimi konverzácia ocami. Nikdy som nechápal ako to tie baby robia ale obdivoval som to
-Jasne! Sa ešte pýtaj.(Vicky)
A vybehli hore. Nechápavo som za nimi hľadeli. To čo? Mňa to aj desilo ako sa chápali a to si nič nepovedali a len sa na seba pozrú. To naháňa strach. A veľký. Jediný kto sa netváril nechápavo bola jej babka, Greg a Marry. Pozreli sme na nich či nám to vysvetlia.
-Kde bežali? (Liam)
-Určíte niečo vyviesť ako ich poznám a bude to mať následky.(Marry)
-Počkajte za chvíľu sa dozviete čo tie čertice vyviedli.(Babka)
Čakali sme. Zrazu veľké bum a buchot nôh po schodoch. Zbehli dole ako víchor a sadli si dobre že sa neprevalili do zadu. Pozreli na seba a rozosmiali sa ako šialenci. Bolo to dosť  vtipne. Obidve boli červene a ledva lapali po dychu ale aj tak sa smiali. Ich smiech sa ozýval kuchyňou ako symfónia.....A ja by som mal prestať fetovať Harryho topánky ale nie....či?......Do kuchyne vpálil Niall s teplákmi do pol zadku a s tričkom ktoré mal naopak. 
-Kde je ten sirup ktorý znásilňuje moje lievance?!(Niall)
Nechápavo sme naňho hľadeli. Sirup znásilňujúci lievance.....Lievance......Výbuch. Začali sme sa smiať ako divy. Liam vyprskol džús na všetky strany ako nejaký rozprašovač. Harry sa začal dusiť a Vicky sa zahrala na prvú pomoc. Ten kúsok dopadol v Louisovom tanieri. A my sme sa smiali. Bal som sa ako sa niekto zosype na zem. To ich ako napadlo? Lievance, sirup....To by nevymyslel ani Louis. Čo to bude za chvíľu?  Orech znásilňujúci veveričku, či čo? Ale dobre sme sa zabávali. Niall na nás nechápavo hľadel. Bliklo mu. Nadul spodnú peru. Zahľadel sa na nás
-To kto? (Niall)
Všetci sme nasmerovali prst na Vicky a Lili. Sme ich bonzli. Som zvedavý čo Niall vymysli. Tie dve potvory sa nevinne usmiali ako nejakí anjelici. Ha jasne už len vy dve. Skôr vidly a rohy vám chýbajú.
-Znásilnil? Sirup, Lievance? To vážne?(Niall)
Prikývli
-Nemáš slov čo? (Vicky)
-Nedráždi tigra Vicky lebo nás zje!(Lili)
Hej! To je moja prezývka! Nikoho iného tak volať nebudeš. Jemne som ju stuchol. Usmiala sa ešte viac
-Nie úplne som ich stratil doneste slovník. Ale raz vám to zrátam...(Niall)
Odfrkol im. Som zvedavý s čím na ne príde. Lebo tie dve tak ľahko nič nerozhádže ako som si všimol.
-Dobre tešíme sa!
Zvolali obidve a zasmiali sa. Niekedy mi prišli akoby boli sestry až dvojčaťa. Ale preháňať zas nejdem. Rovnaké nápady, naraz hovoria, doplňujú sa....proste psycho. Niall nad nimi prevrátil oči. Zrazu sa pozrel na Marry. Milo sa usmial. Podišiel k nej. Teraz sa dozvieme všetko. Jemne ju pobozkal na pery. Všetko okolo stíchlo. Akože mysleli sme si to ale aj tak nás to prekvapilo a šokovalo že tak veľmi najavo to dal. Musel ju mat veľmi rad. Mali sme otvorene ústa a nie a nie zavrieť sa. Však jasne Malik, príde k tebe nejaký škriatok a zavrie ti ich že? Lili sa ku mne naklonila a jedným prstom mi ich zavrela. Myslel som škriatka ale namiesto neho mi poslali krásnu vilu
-Zlatko zavri ústa lebo ti vypadnú lievance(Lili)
-A čo ste zabudli žuť? Je to ľahké len cvakáte zubami ale nie na prázdno a prosím nezahryznite si do jazyka lebo ihlu a nit nemám :D (Vicky)
Bože ta je ale drzá. Dúfam že si ju Harry skrotí. Trepalo by aby ju dal niekto do laty. Lebo sa sprava ako odtrhnutá z reťaze. Mam ju rad aby ste si nemysleli ale ma riadne podrezaný jazyk
-Vy ste akože  teraz spolu? (Harry)
Blba otázka Styles veľmi. To by si domyslel aj debil
-No nie Harold len sa hrajú na piesku(Lili)
Ach ta moja ironická princezná. Ale dobre mu to povedala. Áno pravé som vravel že keď ma niekto podrezaný jazyk tak je to moc ale Lili je výnimka :D :D Škaredo na ňu pozrel. Harold kľud! Ako nejakému psovi :D Ona mu vyplazila jazyk
-Hej sme(Niall)
Ozval sa zrazu natešený Niall. Znel ako malé dieťa ale tešili sme sa s nim. Najviac si to zaslúži aby bol šťastný. Pogratulovali sme mu a v pokoji sme dojedli. Okolo 12:00 sme sa vybrali na odchod.
-Tak sa majte deti, Lil ty ešte prídi a keď nám pošleš pozvánku tak na tvoju a Zaynovu svadbu
No uf. Babka  teraz zabila....Toto bol úplný škrt. Sme spolu par dni a už riešia svadbu uf. Áno ľúbim ju aj by som si ju zobral ale mame ešte čas na takéto veci. Ostal som zaskočený rýchlo preč. Zdrháme.
-Ale babííí.....
-Babi nestras lebo budeme prastarí rodičia, ešte ma čas(dedko)
Začali sa škriepiť. Aj Lili to bolo už nepríjemné. Dosť sa mrvila
-Ja už radšej idem majte sa dedkovci. Pa I love you so much!
Rýchlo sme zdrhli. Až sa za nami prášilo. Lili zaspala po pol hodine. Hlavu mala položenu v mojom lone a bola dosť divne schúlená. Ak bude stuhnutá a ja ju budem musieť masírovať. Vôbec mi to nevadí. Hladil som ju po vlasoch a užíval si ju. Zrazu sme zastali pri lese. Prečo?
-Zayn zobuď Lili(Liam)
-Prečo?
-Nevieme ako ďalej(Liam)
Usmial sa na mňa v spätnom zrkadle. Bolo mi to ľúto ale musel som ju zobudiť. Trochu oťapená nás navigovala k jazeru. Zastali sme. Konečne. Vystúpili sme a onemeli od úžasu pri pohľade na tu majestátnu stavbu v ktorej budeme bývať jeden cely mesiac..........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára