pondelok 1. apríla 2013

Moments 41


Alex:

Keď sme sa konečne odhodlali vyjsť z postele vbehla som do kúpeľne ale nezaobišlo sa to bez scénky
-Alex otvor
-Nie.
-Nemôžem sa s tebou umyť?
-Tomlinson nemysli na prasaciny, ten Harry ti neprospieva
-Máš aspoň mrkvu?
-Hej
Počula som kroky. A bol preč. Uf. Dlhšie by som nevydržala odporovať. Pustila som na seba prúď očisťujúcej vody. Bol to úžasný pocit. Stále som si v mysli prehrávala včerajší deň teda viac noc. Nie nespali sme spolu, myslím tu časť keď sme so seba dostali to čo cítime. V tom mi napadol človek ktorému som verila aj verím ale podlo ma oklamal. Niall. Toto bude pekná pomsta. O áno. Meheheheh. Ja som šialená. To teda si....Ticho tam hore...Jasne šéfe...Počkaj ty spolupracuješ?...Mam odporovať? Nemusíš takto sa mi to páči...Nezvykaj si....Ani nemienim....Ďalej sa už ten skorumpovaný hlas neozýval. Spokojne som sa doumývala. Hodila na seba spodne pradlo , hodila na seba župan aby som nedráždila. Ha! Dobra výhovorka. Skôr sa za seba hanbím. Louis ležal na posteli. Už mal na sebe svoje červene nohavice, traky a pásikavé tričko. Hlavu mal podloženú rukami a sledoval každý jeden môj pohyb. Ten pohľad pálil. Tommo neprovokuj. Zo skrine som vytiahla pásikavé tričko a hodila ho do zadu potom rifle a ponožky. Otočila som sa


-Ops!
Svojimi vecami som sepálila Louisa. Moje rifle mu viseli na hlave a v rukách držal tričko a obzeral si ho
-Chválim ťa za vyber ale nabudúce ma varuj
-Buď rad že som nevyberala topánky
-O svätá mrkva ďakujem za záchranu
Rifle som mu schmatla z hlavy otočila sa mu chrbtom, rozviazala župan a rýchlo ich na seba natiahla. Keď som si opäť zaväzovala župan na svojich bokoch som pocítila dotyk. Prebehli mnou zimomriavky. A keď svoje pery priložil na krk myslela som že zomriem
-Ako to robíš?
-Čo?
-Že si taká neodolateľná?
Nit myšlienok mi ušla. Nevedela som ju chytiť. Svoju ruky začal pomaly presúvať z mojich bokov na moje ramena. A už som pocítila chlad. Ta mrkva mi stiahla župan! Stala som tam len v rifliach a v podprsenke. Rukami mi začal blúdiť po odhalenej pokožke, zatiaľ čo môj krk obsypával bozkami. Prstami zavadil o zapínanie podprsenky. Začal som s ňou trápiť. V hlave mi začala blikať červená kontrolka
-Louis nie, prestaň
Zašepkala som. Poslúchol ma. Čo som bola prekvapená. Bez upozornenia mi cez hlavu natiahol tričko
-Hej!
-No čo chránim teba predo mnou a seba pred tebou
-Som nebezpečná chod preč
Začala som aj ja vtipkovať
-Nie, nie ja to risknem
-Za následky neručím
Napravila som si tričko a prešla k môjmu stolíku kde bola bižutéria a šminky. Hodila som na seba púder, linku a špirálu. Louis len niečo mrmlal o tom že načo sa maľujem. Jemu sa páčim taká aká som. Pravú ruku na ktorej sa črtali ružové ranky som zakryla hodinkami. Keď ich zbadal zamračil sa ale nič nepovedal. Našťastie. Z druhej ruky som si dala dole moje večné náramky ktoré mi zakrývali zápästie
-No ty vole!
Prekvapene som pozrela na Louisa, ktorý chytal muchu otvorenými ústami
-What happenin?
No čo Zayn ma nakazil :D Nič nepovedal, prišiel ku mne, chytil ma za ľavé zápästie a pozeral moje
-To je to tretie tetovanie?:O Nikdy som si ho nevšimol. Waw čo tam je napísané......Believe
-Veriť...
-Hodí sa k tebe
-Ďakujem
-Pod najeme sa a ideme
Ešte som si pripla tenkú retiazku na zápästie a prišla do kuchyne najesť sa....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára