pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 15


Zayn:

Ráno som sa zobudil s úsmevom na perách. Po tom včerajšku by ste to nečakali ale je to tak a prečo? Po 1.Chytili sme toho hajzle. A po 2.Ona rozprava, juchúú.
Počkať!.....Chytili ho....To znamená, že ju tu už nič nedrží...že sa môže vrátiť domov. NIE! Vymanil som sa s jej objatia. Rýchlo som sa sal do poriadku a zišiel dole. Nik tam ešte neoxidoval. Do misky som nalial mlieko a cerealie. Polozil som si to pred seba. Začal som sa v tom prplať. Vôbec som nemal chuť jest. Čo sa stane keď odíde? Čo bude potom? Bude to také ako predtým keď som ju nepoznal? Nie nebude.....To mi je jasne. Vždy mi tu bude chýbať jej úsmev, jej veľké oči, nežné dotyky a teraz už aj príjemný hlas. Aké to bude? Byt bez nej? Alebo čo keď sa rozhodne byt s nami? Nie nemôže, chodí na školu a dosť to pre ňu znamená. Ešte ani neodišla a už som na dne...
-Shit!
Treskol som do stola.
-Čo ti je?
Zmätene som zdvihol hlavu a pozrel do Liamovích starostlivých oči. O áno Liam, vždy bol ten na ktorého sme sa mohli obrátiť  keď sa niečo stalo. Vždy nám vedel poradiť, vždy tu pre nás bol. Ale toto mu nemôžem povedať. Určíte by ma prehováral aby som jej povedal niečo či som si nie istý. Ľúbim ju? Áno? Nie? Ja neviem! Určíte k nej niečo cítim, ale je to láska? Čo keď je to len nejaké pevne puto? Čo teraz? Čo bude?
-Ale nič len som unavený....
Zaklamal som mu. Aj keby si to všimol nemal čas odpovedať lebo dole sa nahrnuli ostatní chalani. Niall hneď začal zobrať od Liama wafle a ten s hlasným povzdychom súhlasil. Všetci si posadali k stolu a začala hlučná vrava.
-Zayn mal si to vidieť! Keď ste odišli prišli policajti a zobrali Toma do väzenia, okolo sa pustila taká vrava bolo čo ako v kriminálke a cítil som sa ako Horacio! Nik nevedel čo sa deje. My sme im to zbežné povedali, dnes by mali prísť a spísať zápisnicu
Vysypal  so seba Louis jedným dychom. Ja som to počúval štýlom jedným uchom dnu a druhým von.
-Uhu...chápem
Zamrmlal som a venoval sa svojim myšlienkam
-Zayn vnímaš nás?
 Harry mi zamával pred tvarou. Nechápavo som naňho pozrel
-Ťažká noc? Čo ste s Jess robili?
Louis začal do mňa zapárať ale ja som nemal náladu ani silu sa s nim naťahovať
-Hej,hej máš pravdu chápem
-Zayn si v pohode?
-Zobral som ti všetky zrkadla a laky hahah teraz si môj otrok
-Uhu fajn.....
Niall mi priložil ruku na celo
-No teplotu nemá
Zamrmlal s plnými ústami
-Kto si a čo si spravil s naším Zaynom?!
Vyblafol na mňa Louis
-Nič mi nie je! Len nemám náladu pochopte....
Úplne pokojne som im povedal. Žiadne výbuch proste nič. Len znudený ton. Harry išiel niečo povedať
-Dobre ráno čo tak hulákate?
Jess vošla do kuchyne. Ešte si prečesávala a pretierala oči. Vlasy boli riadne strapaté. Na sebe mala stále moje tričko. Vyzerala rozkošné. Chalani sa na ňu prekvapene otočili. Neviem čo ich šokovalo skôr, či jej zjav alebo...
-Ty rozprávaš?
Liam na ňu prekvapene vyvalil oči
 -No už to tak bude, o chvíľu si budete želať aby som bola ticho
Vyplazila na nich jazyk a sadla si na svoje zvyčajné miesto vedľa mňa.
-To nie!
 -Waw máš krásny hlas
-Ďakujem Harry a tie flirtujúce pohľady si niekam strč
Žmurkla naňho. On ostal obarený sedieť s otvorenými ústami. A v nás to vyvolalo smiech
-Ach toto som mala chuť ti povedať už dosť dlho a na papieri by to nemalo taký efekt
Škeriac sa oprela o stôl.
-Také iné keď rozprávaš
Ale krásne blondiačik
-Presne! Boli sme zvyknutý len na tie papieriky....Aha!
Louis hned  Z vrecka vytiahol papiere a ceruzku
-No čo poistka!
 -Úprimne? Papier a pero nechcem vidieť dosť dlho už mi to lezie na nervy.
-Súhlas!
Potom ju začali spovedať a konečne mohla odpovedať. Ja som na ňu hľadel s jemným úsmevom na perách. Nemohol som sa na ňu vynadívať. Taká bola krásna
-A Jess dnes príde polícia ohľadom....veď vieš
Mierne sa zachvela. Svoju ruku som polozil na jej, ktorú mala pod stolom. Povzbudzujúco som sa na ňu usmial, úsmev mi opätovala. Po raňajkách sa vybehla prezliecť. Dole zišla v svetlých rifliach, bielom tielku na tom sivý sveter a v bielych vansach. Bola taká krásna. Sadla si na gauč k chalanom. Ja som totiž sedel na parapete a sledoval kvapky stekajúce po okne. Pripadal som si ako žena. Ale ja za to nemôžem! Niečo prepínali v telke. Zrazu som začul.......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára