pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 13


Sama tomu neverím ale zobudila som sa sama od seba čo sa často nestáva. Ležala som na posteli a hľadela von oknom kde už svietilo slnko a vtáčiky štebotali. V kostiach som cítila že dnes to bude super. Posadila som sa a poriadne ponaťahovala. Spokojná som bola až kým mi popukala chrbtica. Postavila som sa a prešla k oknu. Jazero bolo priezračné a krásne sa trblietalo. Čo tak si ísť zaplávať? V hlave sa mi vynorila tato myšlienka a mne sa to páčilo. Vbehla som do skrine kde už som mala uložené veci a vytiahla odtiaľ plavky. Neboli to bikiny lebo vrch bol len na zapínanie vzadu a bol pekne vrstvený čo sa mi páčilo. A mal farbu vyblednutej ružovej s bielou. Viem ružovú by som na seba nedala ale tato sa mi páčila takže česť výnimkám.


Vlasy som si zopla do drdolu a na nohy obula žabky. Vzala som uterák a potichu som zbehla dole aby som nikoho nezobudila. Cez obývačku som prešla na terasu. Na stoličke som si nechala uterák a mólo ktoré bolo k nej pripojene som prišla aj k vode. Videla som sa v odraze. Pousmiala som sa. Tešilo ma že ta voda nie je špinavá ako niektoré. Vyzula som si žabky a cúvla. Zhlboka som sa nadýchla a rozbehla sa. S celej sily som sa odrazila a skočila šípku do vody. Moje telo zovrela  studena voda. Ale nie taká žeby ste hneď vybehli skôr taká príjemná na prebratia. Pod vodou som urobila par pohybov a vynorila sa lebo mi dochádzal kyslík. Šťastne som sa vynorila a ľahla si na chrbát a začala splývať. Vo vode som bola ako doma. Milovala som ju a aj ten pocit. Keď som bola mala ako vravela mama nemohli ma s nej dostať. Jediný kto to vedel bol dedo alebo Jai. No čo. Mala morská vila. Najobľúbenejšia rozprávka. Musela som sa zasmiať. Nadýchla som sa a ponorila opäť. Začala som pod vodou plávať pokiaľ mi stačil dych. Milovala som keď okolo mňa nebolo nič iné len voda ktorá vás objímala a obklopovala všade dookola. Keď som si bola istá že už viac nevydržím vynorila som sa a pomaly plávala k molu. Zaprela som sa a vyhupla. Vlasy som si rozpustila a vyžmýkala vodu. Prehodila som ich na chrbát. Oprela sa dozadu o ruky a užívala si pohľad na tu panorámu. Privrela som oči a nechala nech sa teplý vietor hra s mojimi mokrými končekmi a nech vysuší moju pokožku. Nohy som si macala vo vode a čakala. Ani neviem koľko mohlo byt hodín ale cítila som sa plna života. Privrela som oči a čerpala ten pokoj ktorý v meste chyba
-Je tu krásne že?
Pri tom hlase mnou mierne trhlo. Pomaly som otvorila oči a pozrela vedľa seba. Sedel tam Tom. Upieral pohľad pred seba takže som mala možnosť si ho obzrieť. Na sebe mal kraťasy a sivé tielko ktoré zvýrazňovalo jeho svaly. Mierne som prehltla a prefackala sa v duchu za moje myšlienky
-To je.
Po tichu som mu odpovedala a zahľadela sa pred seba. Teraz som cítila na sebe jeho pohľad. Premeriaval si ma a ja som cítila červeň ktorá mi stúpala do líc. Blbec! Pokrútila som hlavou a otočila sa k nemu. Stretla som sa s jeho prenikavým pohľadom ktorý by ma určíte zrazil do kolien. Neuhol pohľadom ale videla som že ho to prekvapilo
-Čo by si rad Tom keď si už tu?
Oslovila som ho a čakala. Predsa len nik len tak nepríde za niekým a neočakáva nič. Niečo chce
-No vtedy som ti zabudol vrátiť gitaru a od vtedy nebol čas tak som ju sem zobral ak nevadí
Jeho odpoveď ma potešila. Na tvári sa mi rozšíril úsmev. Môj úsmev nakazil aj jeho lebo sme sa na seba škerili ako slniečka
-To je úžasné! Jasne že mi to nevadí. To je skvele
Svoju radosť som nechala tak nech prúdi dookola a napĺňa ovzdušie. Len pokrútil hlavou a zasmial sa
-Niečo vtipne?§
Spýtala som sa ho s iskričkami v očiach
-Okrem toho že sa v tebe nevyznám? A vždy ma prekvapíš odpoveďou. Vždy si myslím že na mňa nakričíš ale ty...v tebe sa ani nikdy nevyznám. Si pre mňa veľká hádanka. Okolo teba je toľko záhadnosti a tajomstva že až. Po mysli mi behajú otázky typu prečo je taká? Prečo sa tak sprava? Čo jej ten Nathan urobil? Prečo na to doplatíme aj my? Prečo je odmeraná? A prečo sakra nás vola teplými bratmi?
Uprene na mňa pozeral a mne vyschlo v krku. Čo mu na to poviem? Dobre upokoj sa a rob čo ti kaze srdce
-Prečo som taká? Nerada si k sebe pripúšťam ľudí lebo som sa veľa krát popálila. Prečo som odmeraná len si dávam bácha na svoje city. A to s Nathanom to je moja osobná vec ktorá sa možno vyrieši ak sa spamätá alebo nie. A prečo vás tak volám? Pači sa mi to
Pri poslednej odpovedi som sa usmiala a on prevrátil ocami. Opäť som sa zahľadela pred seba. Nechápala som čo sa to so mnou deje. Žalúdok mi zvierala o cítila som mravčanie. Ruky sa mi potili a srdce bilo ako o preteky. Čím to je? Žeby hladom či? Nie nim nie kašli na to. Nerieš to! Prikazovala som si a zvádzala vnútornú hádku.
-Ale ma zaujíma jedna vec
-Počúvam
-No vtedy ten večer.
-Ktorý?
-Keď ste všetkých opili....
Zmeravela som. Žeby si niečo pamätal? Nie nemohol! Bol zliaty ako činka! Nie upokoj sa! Cele telo sa mi roztriaslo. Čo teraz ako sa s toho dostanem? Bože ak ma máš rad záchran ma!
Prehltla som a pripravovala sa na nejakú odpoveď. Lenže stal sa zázrak
-Vy ste sa kúpali bez nás?! Zrada!
Naraz sme otočili hlavy a pozerali ako sa k nám blíži ale čo blíži. Beží Pleši. To nemysli vážne! A zvyšok uteká za nim. Vypúlila som oči a čakala to najhoršie. A aj sa stalo. Pribehli k nám a sotili nás tam a aj oni skočili. Ledva som sa vynorila a nadýchla. Bola som tvarou tvar oproti plešimu. Nahnevane som našpúlila pery
-Ty jeden plešatec!
Skríkla som a hodila sa naňho. Hneď som ho aj ponorila. Lenže je to chlap. Vynoril sa a pod vodou som bola ja! Ja som sa nevzdala. Vyliezla som mu na ramena a snažila sa ho potopiť. Lenže on to vzal inak
-Vodne bitky!!!!!
Skríkol a ja som myslela že umriem. Navzájom si posadali na ramena.
-Za toto ta zabijem
Zašepkala som mu do ucha. Zaškeril sa 
-Drž sa kráska toto vyhráme
-Zabijem ťa!
A už sa to začalo. S bojovým výkrikom sme sa na seba vrhli. Je to neférové byt jediná baba ale zas aspoň viem ako na nich. A viete čo? Na par neshod s Andym, Benom, Jasom, Jakeom, Ovcami sa nám celkom darilo. Všetkým sme porazili ale zas som podvádzala ale nik neurčil pravidla. Kto povedal že točenie bradaviek a pučenie rozkroku je zakázané? Uškrnula som sa keď sme stali oproti Jaiom a Kápom. OMG. Prežehnala som sa a dúfala v zázrak. Skočili sme k sebe a s mojim úžasným bračekom sme sa začali pretláčať a aj ty dvaja pod nami. Na mole boli skupinky ktoré.
-Jai do riti drbni už do tej vody
Skríkla som naňho a sotila ho že aj mne hodilo dopredu. To nečakal a už letel do vody. Ja som bola prehnutá a dívala som sa plešimu do tvare
-Vyhrali sme?
Sepkal som a on tiež šokovaný na mňa hľadel. Nejako som sa vyštverala späť a poobzerala sa. 
-Vyhrali sme!
Zvrieskla som a a hneď za mnou a on. Nejako ma dal dole. No a neviem ci sa to dalo nezvať točením ale snažil sa. Vrieskli sme a smiali sa
-Len sa nepototo segra
-Nebuď urazený. Luzer!
Smiala som sa. S dobrou náladou som vyliezla von. S plešim nám zatlieskali a my sme sa uklonili. Vzala som uterák. Zabalila sa doňho a utekala hore. Vbehla som do kúpeľne kde som sa umyla. V župane som sa postavila pred skriňu a vybrala si  rifľové kraťasy, tielko s americkou potlačou.


Neobúvala som sa. Veď načo. Vlasy som zopla do chvosta a zbehla to dole. Videla som ako sa deti zabávajú vo vode. Vošla som do kuchyne. Do radia som hodila najnovšie cédečko od Linkin Parku. Vypeckovala to a začala robiť raňajky. Spievala som si a vrtela sa do rytmu. Nemala som šancu počuť niekoho vojsť. Čo som bola blba lebo všetci nasačkovaní sedeli za stolom a sledovali ma. Ja som zatiaľ pripravovala wafle. Keď som mala všetko hotové otočila som sa. Dobre že mi taniere nevypadli od šoku. Všetci sa na mňa vyškierali. Idioti! Stíšila som hlasitosť. Polozila to pred nich a dala si ruky v bok
-Ako dlho?
-Už 10 minút
Zaškeril sa Ká a začal sa napchávať. Škaredo som naňho pozrela a on pokrčil ramenami
-Idioti
Zafrflala som a tiež si sadla a pustila sa do jedla. No už to bol skôr obed ale nevadí. Kto by povedal že tak dlho sme tam boli? Asi nik. Keď sa dojedlo spratali sme to a vyvalili sa na gauč. Ja ako inak cez chalanov.
-Čo ideme robiť?
-Poďme do vody!
Zakňučali ovce a pekne na nás pozreli
-Cely deň?
Opýtal sa Ben a pridal sa k nim
-Ja nie som proti
Zaškerila som sa. Tak sa to odsúhlasilo. Všetci sa opäť prezliekli a stretli sme sa na mole. Ja som išla posledná a bežala so. Nezastavila som pri nich a bežala po mole k vode. Odrazila som sa a skočila kufor. Keď som sa vynorila všetci sa smiali
-To tam budete len stať?
Zaškerila som sa a už všetci skákali kufre do vody. 
Zažili sme úplné úžasný a pohodový deň. Trocha viac som sa zblížila s teplými bratmi aj keď nechcene. Iba Nathanovi som sa vyhýbala ale ostatní sa mu venovali takže sme to predychali.
Ovciam sme splnili prosbu. Cely deň sme sa tam čvachtali a iné chaty mali s nás dobru srandu. My sme sa na tom len smiali. Okolo šiestej sme odtiaľ vyliezli a šli sa prezliecť. Umytý sme sa stretli v kuchyni kde tentoraz večeru spravil Ben. Boli to cestoviny a nejaká omáčka ale bolo to dobre. Opäť sme sa vyvalili na gauč a zapli sme si film. Okolo dvanástej sme sa vyhnali do posteli. Ja som sa od únavy ledva prezliekla a už som padala do perín. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára