pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 11


Zayn:

-O nič(Louis)
-Chod niekam s týmto Louis! Stále ma s ňou dávate do kopy silou mocou a ja sa pýtam prečo? Prečo to nenecháte tak? Áno páči sa mi a tam to konci a....
-Dosť Zayn! Neklam sám seba, že sa ti len páči! Vidíme ako sa na ňu dívaš. Aký si keď si s ňou a bez nej proste ju miluješ! Uvedom si to skôr ako bude neskoro urob konečne niečo!
Bol som zarazený tým čo mi Harry povedal. Ale niekde v hĺbke svojho srdca som vedel že ma pravdu
-Nestarajte sa do cudzích veci!
Skríkol som na nich. Naštvane som sa zdvihol, vyšiel som na terasu s mojou vernou spoločníčkou krabičkou s cigaretami. Musel som sa upokojiť a veci dať na správnu mieru. Strávil som tam polku dna. Chalani sedeli vo vnútri. Boli sa aj ospravedlniť ale ja som chcel byt sám so svojimi myšlienkami...

***************************************************************************

-Zayn! Pod sa už chystať!
Zvolal na mna Liam.Bez odpovede som sa zdvihol a vybehol do izby. Tam som si dal rýchlu sprchu. Nahádzal na seba  veci ktoré tvorili biela košeľa s vyhrnutými rukávmi, čierne rifle, sako a conversy. Vlasy som si vyčesal, nasadil si náušnice a dal hodinky. Ešte trocha kolínskej a môžeme ísť. Tak hotovo. Zišiel som dole kde sa nachádzali vyfešákovaní chalani. Tiež mali čierne nohavice, conversy rôznych farieb, sem tam košeľa, tričko a polo tričko. Čakali sme už len na dievčatá. Potichu vstal a zamieril do kuchyne. Myšlienkami som bol mimo. Musel som nad tým stále rozmýšľať. Čo ak? Nie! Ale ak hej.....Debil Harry teraz mi nasadil chrobáka do hlavy! Z myšlienok ma vyrušili hlasy.
-No konečne!
Louis zdvihol ruky do vzduchu a postavil sa.
-Waw sekne vám to
Harry im polichotil a ja som vedel ze sa mam na čo tešiť.
-Ma pravdu ste krásne
Pritakal Liam. Vedel som že sa usmieva. Bolo to počuť z jeho hlasu
-No pani Jess skoro som ta nespoznal
Niall sa prudko nadychol.Už je tu! Moje srdce sa rozbúchalo o preteky. Bolestene mi narážalo do rebier. Ruky sa mi mierne klepali. Kľud Malik upokoj sa. Musíš prísť pokojný a nie ako vystrašený prváčik. Pohár som veľmi pomaly polozil do dresu a išiel za nimi. To čo som videl ma obralo a veškeré slova........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára