pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 25


Prehltla som hrču v hrdle a hľadela do jeho hnedých oči. Videla som ako sa mu leskli. Predsa len nezaostával za ostatnými a myslím že pil ešte viacej. Na tvar som nasadila prekvapený úsmev
-Čo chceš?
Zavrčala som a čakala čo so seba dostane
-Teba
Zašepkal a naklonil sa ku mne. Rukami som sa mu zaprela do hrude a odtlačila ho od seba
-Tom spamätaj sa máš priateľku!
-Serem na tu ja chcem teba!
-Zmizni...
Zavrčala som
-Vieš aké je to hrozne keď na teba pozerám a vidím ako sa smeješ s tým pajácom? Ako sa s nim pretŕčaš ako...
-A čo teba je do toho? Je to moja vec čo robím a nie tvoja tak sa láskavo staraj do svojich veci!
Mierne som zvyšovala hlas. Videla som ako jeho tvar naberá nazúrený pohľad. Schmatol ma za zápästia a silno ich stlačil. Sykla som bolesťou a snažila sa ovládať
-Proste neznesiem pohľad na teba a na iného chalana!
Zavrčal a drsne sa mi prisal na pery. Ani som necekla. Len som tam strnulo sedela. Jeho horúce pery hltali tie moje. Jazykom mi začal prechádzať po pere a hľadal malý otvorí ktorý by mohol využiť. Jednu ruku mi polozil medzi lopatky a druhu vplietol do vlasov. Proti jeho sile som nemala šancu. Nechala som sa nech so mnou robí čo chce.....


Zrazu tie horúce pery zmizli. Objal ma studený vzduch a ja som prekvapene otvorila oči. Eso držal Toma pod krkom a naštvané naňho hľadel. Aj keď bol možno menší ako on šiel s neho strach. A keď k tomu ratám podguráženie alkoholom....Ale Tom si to nevšímal. Mal toho už sebe moc na to aby vedel kedy ma odstúpiť
-No čo Eso? Akosika vyzeráš naštvané
Podpichoval ho. Videla som ako zaťal päste a na rukách mi vybehli žily. Prehltla som a postavila sa na roztrasene nohy boli ako zo želatíny. Podišla som k nim a Esa chytila za lakeť.
-Nestojí ti za to. Vidíš že je opitý. Nevie čo robí ani čo hovorí
šepkala som naliehavo ale akoby tu cez tu hmlu nedochádzalo až k nemu.
-Eso...
-Nik nebude siahať na to čo mi patri
Zavrčal a Tom schytal do tvare. Prekvapene sa zatváril kým sa zviechal zo zeme. Prekvapene som na nich hľadela a hlavne na Esa
-Idiot!
Vypľul so seba Tom keď sa postavil
-Sa s ňou zadrhni....Nechápem čo na tebe vidí
Dodal. To zas nasralo mňa. Zaťala som sánku a pristúpila k nemu. Neočakával to asi nikto. Ani chalani ktorých to začalo zaujímať. Vystrela som ruku a z celej sily mu strelila po líci. Hlavu mu otočilo do boku. Prekvapene ku mne zdvihol zrak a ruku si priložil k lícu kde sa črtal môj odtlačok
-Je to chlap a nie nejaký zbabelec
Fľusla som mu do tvare a otočila sa. Videla som Prekvapeného a pobaveného Esa ktorý sa usmieval. Zrazu sa jeho tvar skrivila a podišiel ku mne. Bez toho aby som to čakala si ma prehodil cez rameno a niesol hore. Visela som na jeho ramene ako vrece zemiakov. Chalani za nami začali pískať a smiať sa. Na Toma srali. Domysleli si že si to zaslúžil. Aspoň sme mu zrazili hrebienok. Eso ma vyniesol do mojej izby. Postavil ma na zem a zamkol nás tu. Zastrel okna a podišiel ku mne. Osvetľoval ho len kúsok mesiaca ktorý sa predral do izby. Prehltla som a čakala  čo sa bude diať. Podišiel ku mne. Naklonil sa k mojej tvary. Vyzeral tak tajomne a nebezpečné že som mala s neho husinu. Takého som ho ešte nevidela
-Si veľmi zle dievča. Zaslúžiš si trest
Zavrčal. A bez toho aby som niečo cekla ma chytil za boky, vytiahol ma do vzduchu a ja som si nohy obmotala okolo jeho trupu. Prudko so mnou narazil do steny a ja som zalapala po dychu. Využil to a jazykom vnikol do mojich úst. Ruky som mu obmotala okolo krku a užívala si jeho drsnost. Bolo to divne ale vzrušovalo ma to...


Nečakané sa mi zakusol do pery a ja som pocítila príchuť krvi. Odtiahol sa odo mňa a pery priložil k uchu
-Pamätaj si. Teraz si moja a nikoho iného...
Zavrčal a jazykom mi prešiel cez sánku. Bol taký zvierači. Len som prikývla. Odtiahol sa od steny a hodil ma na posteľ. Strhol so seba tričko a rozopol si nohavice. Priľahol ma a prisal sa na moje pery. Bez milosti mi roztrhol tričko. Počula som už len zvuk trhajúcej latky. Nepozastavovala som sa nad tým. Rukami prešiel cez moje telo. Raz, dva krát až  mi kým mi nerozopol šortky a stiahol ich. Odkopla som ich a nohy obkrútila okolo jeho trupu a ešte viac si ho k sebe pritiahla. Podprsenka letela niekde preč a ja som cítila jeho zuby na mojich prsníkoch. Zalapala som po dychu a už som počula len jeho tiché vrčanie zmiešané so smiechom. Ruky som zabárala do plachty a vzdychala ako najatá. Jeho ruky robili divy a keď pridal jazyk a pery bola som ako v raji. Jeho ruky zablúdili k mojim stehnám. Cez tu tenkú latku ma začal dráždiť. Zaklonila som hlavu a zahryzla si do pery. Nechty som zarývala do jeho chrbta a škriabala som ako macka. Zrazu prestal a ja som nespokojne zavrčala. Nadvihol sa a strhol so seba boxerky a následné aj moje bedráče. Priľahol ma a svojimi perami sa prisal na môj krk a nemilosrdne ho skusaval. Vzdychala som a sepkala jeho meno.


Prudko so mňa vnikol a ja som skríkla. Nečakal kým si zvyknem ale začal prudko prirážať a ja som myslela že pravé nastala chvíľa mojej smrti. Keď som si už myslela že nejde zrýchliť on zrýchlil do vražedného tempa a ja som mu už len stláčala ramena a trhane dýchala. Zrazu sa moje svaly stiahli a ja som dosiahla vlnu orgazmu. Po chvíli na to sa jeho spotene telo zachvelo a dopadlo na to moje. Prudko sme dýchali a lapali po dychu neschopní slova. 
-Keby som vedela že budeš takýto tak ta naštvem skôr
Zašepkala som trhane a počula jeho smiech
-Ja viem som strašné žiarlivý
Zašepkal a zišiel so mňa. Pritiahol si ma k sebe a ja som uchom priloženým na jeho hrudi počúvala jeho tlkot srdca ktorý sa pomaly vracal do normálu.
-Náhodou je to rozkošné
Zasmiala som sa a pobozkala ho na hruď
-Ty moja mača
Zasmial sa a ja spolu s nim. Ležali sme ticho vedľa seba. Jeho ruky ma hladili po vlasoch až po pas a ja som spokojne mravčala. Nakoniec moje viečka oťaželi a zaspala som pokojným spánkom.

Na druhý deň:



-Vidíš ja som vám to vravel že si to poriadne rozdali...
Počula som hlas ktorý sa predieral do mojej hlavy. Pomrvila som sa a otvorila jedno oko. Ležala som na Esovej hrudi ktorý stále pokojne sníval. Lenže keď som otočila hlavou zistila som že sa nad nami skláňa Ká, Jai,Kápo, Jake, Josh a Andy. Prekvapene som na nich pozrela a potom skričala s plných pľúc 
-Aááááá! Vypadnite! Okamžité! Preč! Ste normálni! Banda idiotov! Behám vám ja do izieb keď tu niekoho mate! Von!
Jačala som ako najatá. Videla som že sa dosť zľakli ale ako náhle vyšli von a dvere buchli ozval sa veľký výbuch
-Ja to počujem!
A do dverí hodila topánku. Naštvané som si sadla na posteľ. Ramena sa mi triasli od hnevu. Zavrela som oči a pomaly dýchala
-No tak zlato
Ozval sa za mnou rozospatý hlas. Jemne som sa usmiala
-Prepáč nechcela som ta zobudiť
Zašepkala som a oprela sa o jeho mocnú hruď.
-Je pravda že som si predstavoval inak ako ma zobudíš a nie krikom ale poviem ti je to originálne
Zachechtal sa. Po jeho poznámke sa mi na tvári rozlial veľký úsmev
-Ty blbec
-Ale no no no
Zacmukal a pobozkal ma na odhalene ramena.
-Idem sa umyť.
Žmurkla som naňho a vymanila sa s jeho zovretia. Vbehla som do kúpeľne a rýchlo sa umyla. Len v spodnom pradle som vošla do izby a videla Esa ako tam stoji v trenkách pri otvorenom okne. Zakusla som si do pery a prešla radšej k šatníku. Zamyslene som pri ňom zastala a hľadala nejaké veci
-Radšej sa rýchlo obleč lebo to s teba stanem a skončíme v posteli 
Ozval sa jeho chraplák. Otočila som hlavou a videla ako na mňa túžobne hľadí. Tak teda som schmatla prvú vec. Rozrhane šortky ktoré boli dole sivé a bola na nich modra a fialova farba. Hore boli čierne a na jednom vrecku vybíjané. Na to som si obliekla tričko s potlačou galaxie. Vlasy som si zopla do drdolu a jemne sa namaľovala.


Bosými nohami som pribehla k jednej komode a vybrala odtiaľ tričko a šortky. Hodila som ich po Esovi. Prekvapene na mňa pozrel ale nechal to tak. Obliekol si to a ruka v ruke sme šli dole. V kuchyni nás čakal zvyšok domu. Hodila som škaredé pohľady na chalanov. Zaujímalo by ma ako sa dostali do izby keď bola zamknutá.....
Pohľadom som našla Toma a videla ako sa mu na sánke robí modrina. Musela som sa usmiať
-Ťažká noc Parker?
Výsmešné som prehodila a s úsmevom prijala jeho pohľad. Sadla som si za stôl a nasypala si pre tento krát cerealie. Chalani sa hneď začali baviť o včerajšku a smiali sa ako kobyly. Keď sme doraňajkovali zvalili sme sa na gauč a pozerali rozprávky.
-Lis?
-Áno Eso?
Otočila som sa k nemu a čakala
-Pod ideme sa prejsť
Len som prikývla. Postavili sme sa a obuli si tenisky. Ruka v ruke sme sa vybrali von ale ešte pred tým musel Eso sľúbiť Jaiovi že ma vráti v neporušenom stave. Veď to sa ešte uvidí
-Zavri oči
Povedal zrazu. Poslúchla som ale ešte mi ich prikryl svojimi veľkými dlaňami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára