piatok 5. apríla 2013

The Wanted-Warzone 28

dnes bude TW lebo sa mi lahšie píše a musim porozmyslať nad Dark Side ako pojde dalej musim si určiť menší postup :) a dakujem za krasnych 3000 za 3 dni je to úžas :)


Zobudila som sa na to ako ma niečo tlači na ruke. Pomaly som otvorila jedno oko a za nim druhé. Ležala som celom k oknu a zo zadu sa na mňa lepil Eso. Trocha som zdvihla hlavu a videla ako moj chlap spi na chrbte s pootvorenými ústami. Vyzeral nesmierne rozkošne. Ešte keby mi nepripučil ruku bola by som šťastná. Vzdychla som si a nejako si ju vyslobodila. Hodila som na seba tričko a ponaťahovala sa. Vstala som a aj s taškou s vecami som vošla do kúpeľne. Pustila som na seba vodu a poriadne sa umyla. Poutierala som sa a navliekla na seba čisté spodne pradlo. Z tašky som vytiahla rifľové šortky, sivé tielko nike nad pupok. Vďaka nemu bolo vidno moje tetovanie a pirsing. Na nohy som si obula sivé nízke conversy.


Trocha som sa namaľovala a zbalila si veci. Keď som vyšla von videla som ako sa rozvaľuje na celej posteli. Prevrátila som očami a prišla k nemu. Sadla som si na kraj. Vystrela som k nemu ruku a pomaly mu prešla cez spadnute vlasy. Pousmiala som sa. Prešla som až cez líce kde som ju nechala položenu. Sledovala som jeho napuchnutú peru ktorú mal rozbitú a modrinu ktorá naberala tmavú farbu. Ten hajzel. Pomyslela som si a zaťala sánku. Zrazu otvoril oči. Sledoval ma a ja som sledovala jeho. Usmiali sme sa na seba. Naklonila som sa k nemu a venovala mu ľahký bozk na pery
-Dobre ránko
Zašepkal chrapľavým a rozospatým hlasom
-Aj tebe
Povedala som a usmiala sa. Chytil ma za ruku a stiahol k sebe. Ostala som na ňom ležať. Celami sme sa o seba opierali a len tak na seba hľadeli. Nakoniec som sa s neho skotúľala a otočila sa naňho.
-šup, šup do sprchy. Rýchlo potrebujem isť k nám niečo vybaviť.
Nechápavo na mňa pozrel ale poslúchol. Upratala som izbu a zbehla dole. Našla som kúchyňu a tam som nám spravila ľahké raňajky. Za par minút zliezol dole s mokrými vlasmi. Pobozkal ma na líce a pustil sa do jedla. Ja som mala už zjedene  tak som umyla riad  a prisadla si k nemu. Keď dojedol odložil a spolu sme sa vybrali k nám. Ruka v ruke sme šli popri jazere a užívali si pokoj ktorý takto z rana panoval. Vymieňali sme si pusy a kečkovali sa. Bolo to milé. Takýto vzťah som ešte nemala a úprimné bolo to niečo nove a páčilo sa mi to. Žiadne omáčky ale rovno na vec. Veď viete ako to myslím. Eso bol úprimný a priami. Nemal rad keď musí chodiť okolo horúcej kaše a to sa mi na ňom páči. A keď k tomu pridám jeho šarm, zmysel pre humor. No och. Musela som pokrútiť hlavou aby som sa prestala rozplývať a venovala sa ceste. Áno priznávam zakopla som ale to vďaka šašovi vedľa mňa! to nebola moja vina!
-Zlato dávaj pozor.
Podpichol ma a ja som odfrkla
-Nemal by som vziať princezničku na ruky?
Škeril sa ako slniečko na hnoji. Odula som spodnú peru a škaredo naňho pozrela. Len sa zasmial. Zvyšok cesty som sa tvárila urazene. Zatiaľ čo on to mal v paži a ďalej do mňa šprtal. Blbec!
Prišli sme pred chatu. Odtiaľ sa už ozýval hluk. Tak skoro hore? Neverím. Prevrátila som očami a vošla dnu
-Sme doma!
Zakričala som a spolu sme vošli do kuchyne kde akurát raňajkovali a viedli nejakú debatu. Keď sme vošli stihlo to a pohľady sa upreli na nás. Zdvihla som obočie
-Čo pozeráte? Oblečená som
Ozval sa menší smiech
-Čau segra
Pozdravil ma Jai a objal ma. Prekvapene som naňho pozrela
-Kto si a čo si urobil s mojim bratom?
Ukázala som naňho prstom. Skepticky sa na mňa pozrel
-Jasne správam sa milo a hneď je to divne
Hundral si
-Ale je!
Zvolala som. Mykalo mi kútikom úst ale statočné som sa držala
-Dobre budeš niečo potrebovať
Odfrkol si. Vtedy som sa zasmiala a ja jeho objala
-Ale no bráško aj ja ta ľúbim
Prevrátil očami a postrapatil mi vlasy
-Čo iné mi ostáva
Zasmial sa a vrátil sa k raňajkám. Eso si hneď sadol a zapojil sa do debaty. Ja som si naliala džús a ostala stáť pri linke. 
-Dobre ráno
Ozvalo sa od dverí chrapľavý hlas. Otočila som tam a videla Toma. Opieral sa o zárubňu. Bol bledý ako mŕtvola, pod očami kruhy a na brade modrina. Vyzeral hrozne. Ale môj hnev to neutlmilo. Vrhla som naňho zabíjacky pohľad. Par krokmi som k nemu pristúpila. Ledva na mňa pozrel a to už moja ruka pristavala na jeho líci. Vtedy všetko stíchlo a hľadelo na nás cele osadenstvo. 
-To je za včerajšok ty chudák...
Zavrčala som naňho a odišla preč. Nemohla som si nevšimnúť jeho prekvapený pohľad. Ako som vychádzala počula som ešte jeho otázku
-Čo do riti som včera stváral?
Odpoveď som už nepočula vyšla som von na terasu a sadla si na hojdačku. Oprela som sa o operadlo a zavrela oči. Vtedy som počula ako si niekto ku mne sadá. Pomaly som otvorila oči a pozrela sa na tu osobu
-Čo chceš?


čo si myslíte :D kto to je? :D

5 komentárov:

  1. VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
    Koniec nie je pekný Mrkva!!!! -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    Neviem kto tam bude ale chceme to vedieť! -_-_-_-
    Tešííííííííííííííííím sa na ďalšiu časť! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooooo dokonalee :) V taktom to nemožeš skončiť :DDD neviem prečo ale myslim si že to bude Nath alebo Jai :DD určite typujem zle , či? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kdo to byl? :D hmm Tom,Eso nebo její brácha? :D a nebo jeden z kluků :D jo to bude určitě jeden z kluků :D :D (dneska mi celej den hrabe tak to tak vypadá ) :D :D :D a jako zase si to musela ukončit takhle blbě? :D to prostě není fér :D :D ale ne je to boží,super, skvělý! :D :D :D těším se na další :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nech je to Nathan! :D bude to podla mna Tom ale mohol by to byt radsej Nathan :D inak super cast ako vzdy :) som rada ze si na stranku o 1D dala aj TW :) - Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak mohol by to byť Tom, ale vzhľadom k tomu, že by to bolo moc nápadné a ľahké uhádnuť, tak to on asi nebude :DDDDD ale tiež si môžeš povedať, že pôjdeme podľa tejto teórie a nakoniec to bude on :DDDDDDDD
    ale môžem to byť aj Nathan, tým pádom ma zaujíma, že čo jej urobil :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD vieš koľko častí na to čakám??
    časť je skvelá ako vždy :** *K*

    OdpovedaťOdstrániť