pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 11


Zobudila som sa skôr ako Malik. Ako vždy. Naša spiaca krásavica potrebuje spánok. Aj keď jej to nepomáha. Zachechtala som sa. Vymotala som sa s mojej strany a vbehla do kúpeľne. Dnes som mala úžasnú náladu a vybijem si ju na Malikovi. Och to je radosť! Zhodila som so seba veci a vhupla do sprchy. Moja úžasná nálada sa odrazila aj na mojom správaní. V sprche som stvárala rôzne tanečne kreácie a pospevovala si. Voňavá som vyšla von namazala sa svojim milovaným telovým mliekom. Vlasy som si rozčesala a vlasy zachytila čelenkou. Ľahko som sa namaľovala. Vlastne iba špirálou pretrela riasy. Z vešiaka som si zobrala veci čo som tu mala. Teda čierne leginy, biele tielko a na to voľne tričko s Mickey Mausom.


Ešte som si vyčistila zuby keď mi pohľad padol na Malikove tužidlo na vlasy. Usmiala som sa popod fúzy. 
O par minút som polozila novu tubičku na pastu a aj nove vylepšené tužidlo. Usmiala som sa a s veselým popiskovaním zišla dole. Sadla som si za stôl a čelila 4-rom nechápavým pohľadom
-Čo je?
S úsmevom som sa ich opýtala
-Si akasika veselá
Zamyslela sa Liam a pozorne si ma obzrel
-Či si tomu chudákovi vyviedla!
Hneď na mňa pustil paľbu Louis. Zasmiala som sa a mykla ramenami. Liam predo mňa polozil misku s mojimi raňajkami a ja som sa do nej s chuťou pustila. Čakala som kedy sa z hora ozve krik a čakala som a čakala.
-Pre boha to ešte koľko bude spať!
Podráždené som skríkla a vtedy sa ozval krik podobný žene. A ja som sa konečne spokojne usmiala.
-Ktorý idiot to spravil!
Do kuchyne nabehol Zayn so šľahačkou na hlave a chrenom ktorý si utieral a vypľuval s úst. Vražedne sa pozrel na chalanov a pohľad mu padol na Louisa. Chudák bol cely vyvedený s miery ale mykalo mu kútikmi úst
-Tomlinson to ty!
Ukázal naňho prstom
-Nie prvý krát v živote som to nespravil aj keď ten chren ma mohol napadnúť
Smial sa. Takto pozabíjal pohľadom všetkých až sa zastavil pri mne. Oči sa mu rozšírili od hnevu a nozdry roztiahli
-Ty jedna krava! Čo ta to napadlo! To ty všetko ty!
Ukazoval na mňa prstom a stále sa približoval až ma ovanul chrenoví zápach. Rukou som si chytila nos
-Tak po prvé radím ti vyčistiť si zuby. Po druhé prstom sa neukazuje a po tretie. Konečne mam dobru náladu
Zaškerila som sa naňho ako slniečko a to ho ešte viac nasralo
-Ty jedna krpata hlupaňa! To mi ani ráno nemôžeš dať pokoj! Čo si o sebe myslíš vôbec!
-Mal by si sa schladiť Malik!
A vtedy som mu na hlavu vyliala fľašu minerálky. Vypúlil na mňa oči. Nazúrené stisol pery otočil sa a naštvane vypochodoval preč. To som už nevydržala. Zvalila som sa na stoličku a smiala sa ako šialená. Môj smiech rozosmial aj ostatných
-Dúfam že sa dobre bavíte vy zradcovia!
Z hora sa ozval Malikov ženský krik a ja som sa nemohla ani poriadne nadýchnuť. Zhlboka som dýchala a upokojovala sa
-Takže mame si na teba dávať bacha čo? Slečna nebezpečná
Žmurkol na mňa Harry. Zaškerila som sa naňho
-Nie toto si odpyká len náš úžasný Malik
Vlasy som hodila na chrbát a odišla do obývačky. Vyvalila som sa na gauč a zapla si Tv
-Včera sme stretli mladý párik Zayna Malika s jeho novou priateľkou Angelou vyzerali veľmi zamilovane. Cely čas si prejavovali náklonnosť. Co myslite dostal sa už Zayn z rozchodu s Perrie? Alebo Angela je len náhrada za ňu. To sa dozvieme neskôr ale tomuto mladému páriku  prajeme veľa šťastia....
Hlásila mlada moderátorka a ja som sa na ten televízor pozerala akoby mi zjedol večeru. Preboha. Bolo mi do smiechu s toho všetkého. A tak som sa rozosmiala na cele kolo. A pocítila som tvrdý pád na podlahu. Môj zadok! Ale to nezabránilo tomu aby som sa ďalej smiala
-Preboha čo sa deje?
Do izby vbehol Louis s Niallom a hľadeli na mňa ako na postíha.
-Si normálna?
Opýtal sa Niall. Louis ho chytil za rameno a ukázal na mňa
-Niall tu máš odpoveď na svoju otázku. Nie ,nie je
Louis sa zasmial a odišiel. Niall si ku mne sadol a čakal kedy sa upokojím
-V pohode?
-Ale hej len som takúto náladu nemala riadne dlho. Naposledy asi na strednej
Utrela som si slzy a pozrela na toho krásneho blondiačika vedľa mňa. Nechápem niektoré baby ktoré ho nenávidia. On je ten najdokonalejší člen skupiny. Usmiala som sa naňho a on na mňa. Sadla som si na gauč a on odišiel do kuchyne. Prepínala som kanály až som narazila na nejakú rozprávku a zapozerala sa do nej že som si nevšimla kedy sa ku mne pridali chalani. Len náš úžasný Malik tu chýbal. Netrápilo ma to aspoň sa tu dalo dýchať. Musela som sa postaviť lebo ma chytil smäd. Vstúpila som tam a videla Malika ako hľadí do blba a nad niečím premýšľa. Prešla som okolo neho. Do pohára som si naliala vodu a oprela sa o linku
-O čo ti ide? Chceš ma len vytočiť?
Vyštekol na mňa a postavil sa. Prekvapene a pobavene som sa naňho pozrela
-Neviem ako ty, ty debil ale ja som sa prišla napiť tak si nenamýšľaj
Odvrkla som mu a napila sa
-Jasne a ja tu len tak sedím. Vieš komu vrav! Svojej mame!
Povedal v načase zlosti. Pohár som odtiahla od úst a tvrdo naňho pozrela ako nikdy
-Ja matku nemám zomrela pri autonehode ale odkiaľ by si to mal vedieť? Že Malik!
Výsmešné som mu pozrela do jeho prekvapenej tvare.
-Si úbohý!
Odfrkla som si a opäť sa napila. Aj keď bolelo to čo vravel zvykla som si. Bola som imúnna voči tomu
-Ja som úbohý? A čo si potom ty? Si len obyčajná šľapka ktorá pracuje vo firme ako luxusná spoločníčka! Všade vravia že je to Ine ale je to len obyčajný kurvinec a nič viac! Mala by si sa tam vrátiť späť len tam patríš!
Vrieskal na cely dom. To donútilo prísť chalanov a sledovali čo sa deje
-Jasne Malik vezmem si tvoju radu k srdcu!
Odvrkla som mu. Jeho tvar začala červenieť. Zaťal ruky do pästi a spustil ďalšiu paľbu
-Ty nejaké srdce aj máš? Ha! Dobrý vtip! Si len obyčajná suka bez srdca ktorá ani nepozná  význam toho slova! A...
Stále niečo do mňa hustil. Bolelo to ale nevnímala som to. Ďalej som pila z pohára. Zrazu mi zazvonil mobil. Vytiahla som ho a prijala hovor.
-Prosím?
Pohár som priložila k perám a počúvala čo mi vraví druhy hlas....


Zayn:

Vytočila ma a to nesmierne. Nadával som jej a chcel som ju rozhodiť aby so slzami ušla ale ona nič! Ona nemá srdce! Ani nič! 
-.....Si len chladný kus kameňa! Nechápem ako mohol s tebou Olly chodiť!
Mobil ktorý mala priložený k uchu a pozorne počúvala zrazu dopadol na zem. Pozrel som na ňu. Jej tvar sa menila s ľahostajného pohľadu na vystrašený....Sklenený pohár s rachotom dopadol na zem a roztrieštil sa na všetky strany. Vystrašené na mňa pozrela.
-Čo sa stalo?
Opýtal sa Liam stojaci za mnou. Toľko strachu čo som videl v jej očiach som ešte nikomu nevidel za cely život. Neodpovedala . Ona sa rozbehla cez to sklo. Otočil som sa a za ňou ostávali krvavé fľaky. Dvere buchli veľkým rachotom a my sme na seba len pozerali. Zohol som sa a zdvihol mobil so zeme
-Angela ste tam!
Ozývalo sa z druhej linky
-Nie nie je tu ušla. Prosím čo sa stalo? A kto je tam?
Pýtal som sa a čakal či mi niekto odpovie. V živote som ju takú nevidel. Teda za ten čas čo mi ju Paul zavesil na krk. Z druhej strany sa ozval vzdych
-Tu je.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára