pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 10


Najprv sa mu na tvári mihlo prekvapenie a šok. Zakrútil hlavou. Hodil na mňa nenávistný pohľad. Pristúpil ku mne. Prstom mi ďobol do hrude. Hruď mu prudko stúpala a klesala. Vyzeral ako nazúrený býk. To bude sranda!
-Ty, ty čo si o sebe myslíš? Čo ta to napadlo! Čo som ti spravil? Vrav si ty normálna! Chod sa dať liečiť niekam už!
Jeho slova rezali ako žiletka. Bolelo to ale ja som na sebe nedala nič znať. Na tvári mi stále svietil škodoradostný úsmev
-Už si skončil s tým tvojim dojemný predslovom? Ja som ti povedala vyhýbaj sa mi. Ale nepočúval si teraz okúsiš moju pomstu
Škodoradostne som sa zasmiala. Očervenel v tvári. Pripadal mi ako hrniec ktorý šípi. Musela som sa zasmiať. S drzým úsmevom som sa k nemu nahla
-This  is war!
Zašepkala som mu do ucha. Odtiahla som sa a ako najväčšia kráľovná odkráčala preč. Úsmev mi neschádzal z tvare. Vošla som do svojej izby kde som sa hodila na posteľ. Dvere na to sa hneď otočili objavili sa v nej chalani. Pozreli sme na seba. A čo sa stalo? Vyprskli sme smiechom. Hodili sa ku mne na posteľ. Smiali sme sa ako nejaké retardovane kozy. 
-Vi-videli ste ako sa tváril?
Benovi tiekli slzy dole tvarou
-A ten jeho predslov?
Will sa búchal po kolenách a snažil sa upokojiť
-Červený bol ako moje trenky!
Vybuchol Jas. Smiali sme sa a dopodrobna rozoberali Nathanov face. 
-A toto je ešte len začiatok
Povedala som posledne slova
-Lis? Začínam sa ta vážne báť
Povedal Tim. Len som sa usmiala
-To koho napadlo? 
Do izby vbehla mama a za ňou otec len sme kukli na seba
-Lis? Panebože! To nad čím rozmýšľaš?
Mama sa snažila tváriť vážne ale nevydržalo jej to a aj ona sa začala smiať
-To sa ti teda podarilo
Vravel otec keď ťahal mamu von. Žmurkla som naňho.
-Chalani poďme na drahú!
Zaskuvíňal Andy
-Ok!
Zvrieskli sme. Schmatla som tenisky a tašku kde som mala výbavu. Stretli sme sa pred domom. Jai zobral kľúče od otcovho Rang Rowera a viezli sme sa na dráhu. Ach! Konečne sloboda!



Nathan:

Sledoval som ako so smiechom vyšla von. O chvíľu išla za ňou aj ta jej partia. Kypela vo mne zlosť. Bol som červený ako paradajka. Bola tam ešte teta a ujo tak som sa musel krotiť. Ujo prišiel ku mne so zadržujúcim smiechom. Potľapkal ma po ramene. Nič nepovedal a radšej ťahal svoju ženu preč. Dvere sa zavreli. Prvé čo som spravil. Chytil som do rúk nejakú vázu a hodil ju o stenu!
-Do riti!
Zreval som. Vbehol som do kúpeľne. Zhodil som zo seba tie slipy a natiahol na seba tepláky a tričko. Ten hnus som si zmyl a vrátil sa späť. Chalani sa stále neprestavali smiať. Už mi to liezlo hore krkom
-Do prdele prestaňte! To nie je vtipne!
Zreval som a hodil sa na svoju posteľ. Dlho som tam nevydržal a začal sa prechádzať po izbe ako lev v klietke.
-Nie je? Videl si sa? Vyzeral si ako nejaký džigolo!
Max sa smial ako nejaký retard!
-Buď ticho plešatec!
Zakričal som a ďalej sa prechádzal
-Hej! Ja nie som plešatec!
Max si chytil svoju hlavu a bežal k Tomovi
-Tom! On mi povedal ze som plešatec! Zbi ho!
Schúlil sa mu do náručia a akože vzlykal
-Nathan...
Múdro na mňa pozrel a čakal. Vzdychol som si
-Sry Max nechcel som ta uraziť ale proste som vytočený!
Prudko som dýchal. Mal som chuť niekoho zmlátiť. Jay ležal na posteli z hlavou vo vankúši. Videl som ako sa jeho ramena natriasajú od smiechu. Siva ležal na zemi a zhlboka dýchal. Tom sa tváril akosika divne. Neviem prečo ale vedel som že ho niečo žralo
-Zaujímalo by ma ako ju to napadlo!
Nahlas premýšľal Max. Hnusne som naňho pozrel. Zdvihol ruky pred seba
-No čo ale povedzme si to na rovinu čakal si to od nej?
-Niečo takéto nie. Ako čakal som že niečo spraví ale až takéto? Bože! A ešte to neskončilo podľa jej slov
Vrčal som. Tentoraz som chytil ovládač. Pristal na zemi ale bol na milión kúskov
- Nathan? Milujem tvoju rodinu!
Jay sa prevalil na chrbát a smial sa.
-Aspoň niekto
Zašomral som si. Od únavy som si sadol na zem
-Pomstíš sa jej?
Do ticha sa opýtal Tom. Pozrel som naňho. Hľadeli sme na seba ako nejaký milenci. Bože Nat spamätaj sa
-Neviem. Napadá ma par veci ale zas mohlo by to byt ešte horšie ale mam to nutkanie...
Mrmlal som si sám pre seba
-Veľa šťastia braček. Našiel si si silného protivníka. 
Siva ma pobúchal po ramene. 
-No do riti!
Skríkol Max. Hodili sme naňho nechápavý pohľad. Držal v ruke mobil a hľadel naň akoby mu zjedol všetky vlasy
-Čo je? 
Povedali sme. Pozrel na mňa, do mobilu a zas na mňa. Tvar mu očervenela. Prevrátil sa cez posteľ. Zľakli sme sa či sa mu nič nestalo ale on sa začal smiať ako debil. 
-Max? Ty niečo fetuješ? 
Opýtal sa ho Siva
-Akože aj nás si mohol ponúknuť. Ty lakomec!
Skríkol Jay a hodil sa k nemu. Videl som ako mu Max niečo ukazuje. Tie spravil to iste. A začal sa smiať.
-Čo tam mate?
Tam sa už pritisol Tom. Tak isto pozrel do mobilu a začal sa kosiť ako nejaká kosačka
-Čo tam mate?
-Nič nič Nathan nechaj to tak
Max sa mi smial do ksichtu. Nenapadne som sa k nim hodil a zobral mu mobil. Bol na twiteri. Ale čo tam? Pozrel som sa na obrázok ktorý pozerali. Zarazene som ostal naň hľadieť. Bola tam moja fotka v tom oblečku a už cez milión retweetov.
-Ja ju zabijem!
Hodil som na nich mobil a rozbehol sa do jej izby. Lenže Tom s Jayom ma stihli spacifikovať tým že sa na mňa hodili a my sme s rachotom dopadli na zem.
-Upokoj sa Nathan!
Kričal na mňa Tom. Jay sa smial ale držal ma.
-Ja ju zabijem! Pusť ma na ňu! Pusť ma na ňu!
-Pokoj! Dýchaj!
Nakoniec som ju nezabil lebo ma stiahli do izby kde nás zamkli. Ja som tam behal ako nejaký trpaslík a na každého štekal. Chalani mali s toho dobru srandu. Aspoň niekto. Odfrkol som si. Nakoniec som sa hodil na posteľ a zaspal. Však ty počkaj. Drahá.....

Lisa:

Autom sme zaparkovali pred motocroosovou drahou. Zhlboka som sa nadýchla toho zaprášeného vzduchu a vône motoriek a motorov. Na tvári mi to vyčarovalo úsmev. S chalanmi sme pozreli na seba a rozbehli sa k šatniam. Na seba sme rýchlo hodili koleniašky, korytnačku a zvyšok výstroje. Vlasy som si zopla do chvosta a do ruky vzala prilbu. Zamierila som do garáže kde som mala odložené svoje zlatíčko. Rukou som prešla po krásnom modrom laku a vytiahla ju von na svetlo. Chalani mali už tiež svoje zlatíčka. Smiali sme sa na tom ako Jai a Ká sa škriepia o tom ktorá motorka je lepšia. Ako vždy. Vyzvali sa na súboj a než sme sa spamätali už sme dýchali ich prach.
-A ideme aj my?
Jake sa opýtal otázku nad ktorú sme s zasmiali. Nasadli sme a už sme trielili za nimi. V ušiach som nepočula nič iné len zvuk motora, vôňu nafty, vibrácia motorky a smiech ostatných. Bolo to na prosto úžasné. Milovala som jazdu ako aj surf, skate a bajk. Proste vždy ma lákali takéto športy. Jazdili sme cez rôzne vlny a klopeny. Andy sa predvádzal nejakými skokmi. Sem tam spravil aj nejakú otočku. Bola to proste svanda. Viem že Ben sa vysypal. Nestihla som sa ani zľaknúť lebo sa postavil a nasadol.
Strávili sme tam cely deň. Až k večeru sme sa vyvalili k baru ktorý tam bol. 
-Bolo to úžasné!
Skonštatoval Ká a ľahol si na chrbát
-Tomu ver bracho! To je tým že som tu ja!
Jai sa spokojne pobúchal po hrudi ako nejaký páv. 
-Ale no zas trocha skromnosti by neuškodilo
Andy mu dal päsť do ramena
-Au! Mami! On ma bije!
Fňukal Jai a hodil sa na Kápa
-Andy čo som ti vravel o bití ?
Velevyznamne zdvihol obočie
-Že sa to nepatri
Sklopil zrak a zatváril sa ako opustene šteniatko. Prevrátila som ocami a smiala sa spolu s ostatnými
-Poplach!
Zakričal Will ktorý vybehol z vnútra
-Čo sa deje?
Opýtal sa ho znudene Tim a čakal akú hovadinu zadrie
-Toto je akútny prípad! Umriem!
Kričal ako nejaká hysterka
-Už sa vykokci!
Napomenul ho Jas a ďalej sa usmieval
-Došiel mi gél na vlasy
Pozreli sme naňho ako na debila
-To je hrozne! Mal by si zavolať na políciu! Na gélové oddelenie!
Vravel Tim mojou iróniou
-Vidíš? Mal by som. Nemáte zlate stránky? 
Pozrel na nás a čakal. To som nevydržala a začala sa smiať.
-Vieš Will bežné nosím po vačkoch
Vysúkala som a ďalej sa rehlila ako kôň
-To nie je vtipne!
Odul spodnú peru a odkráčal preč
-Inak mali by sme vám niečo povedať
Ozval sa Max. Pozreli sme na nich a čakali
-Aj vám došiel gél?
Zasmial sa Jake
-Nie ale mama nám povedala že na mesiac ideme do Európy
Matt sklonil pohľad k zemi. Všimla som si že ovce sú nejaké skleslé ale myslela som že to nebude vážne
-Kedy?
-O týždeň
Zamrmlal Michel. Na prázdno som preglgla a pozrela na ostatných. Všetci vyzerali zarmútené. Tieto prázdniny sme si mali užiť. Mali byt naše posledne a ovce idú preč? Nie! Neváhala som a hodila sa na nich. Prevalili sme sa na chrbát.
-Mamča nedýchame
-Nevadí
Zamrmlala som. Vtedy som zacítila ostatne tela ako si na mňa ľahajú
-Nedýcham
-Nevadí
Zasmial sa Ben. O chvíľu sme sa posadili a boli natisnutý na mojich ovečkách
-Tak teda čo spravíme?
-Čo tak isť na tu stanovačku skôr? 
Navrhol Ká.  
-Ká? To je výborný nápad! Neverím že vyšiel z tvojich úst!
Prekvapene som naňho pozrela. Zatváril sa urazene
-Je to super. Tak teda ideme domov a zajtra si dáme vedieť ok?
Navrhol Jai. Prikývli sme a pobrali sa domov. Porozvážali sme všetkých ostatných až nakoniec sme sa v aute viezli len ja a Jai.
-Povieš mu to vôbec niekedy?
-Neviem, možno raz. Pokiaľ na to nepríde sám
-Stále to boli?
-Následky pretrvávajú doteraz. Ešte niekedy musím brat lieky
Zamrmlala som. Ďalej sme sa už nerozprávali. Prišli sme domov kde boli ticho. S Jaiom som sa rozlúčil a vošla k sebe do izby. Tak som si dala sprchu. V pyžame som si ľahla na posteľ. Čo teraz? Bolo ese len 21:00. Neváhala som. Zhrabla som vankúš a môjho macka. Vybehla som na chodbu a zabúchala na dvere
-Ďalej!
Hlavu som strčila Jaiovi do izby. Len v kratasoch ležal na posteli a bol na notebooku. 
-Nepozrieme si film?
Navrhla som a čakala na kladnú odpoveď
-No pod
Hupla som sa vedľa neho. Na jeho notebooku sme si zapli Vo štvorici po opici. Smiali sme sa ako blázni. Nakoniec sme zaspali vedľa seba ako kedysi. I love u bro.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára